مفتخوران باز هم نان را گران کردند!

حزب كمونيست كارگرى ايران
October 03, 2019

مفتخوران باز هم نان را گران کردند!

مشتی دزد و جنایتکار حاکم برای جبران کسری بودجه خود قیمت انواع نان را بین ۱۶ تا ۲۵ درصد گران کردند. بر اساس تصمیم دولت، قیمت نان بربری ۲۵ درصد و تافتون ۱۶ درصد گران شد. هر دانه سنگک نیز به ۳ هزار تومان رسید. قیمت ها در نانوایی های آزادپز از اینهم بسیار بیشتر است. قرار است قیمت انواع سوخت نیز افزایش یابد.

 

در حالیکه نان به غذای اصلی اکثریت مردم تبدیل شده است و مردم حتی برای تامین آن نیز در مضیقه بودند، اکنون با این افزایش قیمت ها، تامین نان برای اکثریت مردم باز هم دشوارتر میشود. هدف حکومت جبران کسری بودجه است، بودجه ای که قرار است صرف پرکردن جیب یک اقلیت مفتخور و میلیاردر، صرف حشدالشعبی و نیروهای حوثی و حزب الله و انواع جریانات جنایتکار اسلامی در منطقه و یا صرف نیروهای سرکوب و صنعت مذهب و سرکوب و کنترل مردم شود و مردم حتی با نان هم نتوانند شکم بچه هایشان را سیر کنند.

 

نباید بگذاریم نان و سوخت و سایر مایحتاج مردم را گرانتر کنند. باید به میدان بیاییم و اعلام کنیم که هزینه گروههای تروریست اسلامی نباید از جیب مردم تامین شود. هزینه دستگاه تحمیق مذهب و امام جمعه ها و سپاه و بسیج و وزارت اطلاعات و سایر اوباش مسلح را مردم نباید بپردازند. میتوانیم میلیاردرهای حاکم را از تصمیم شان پشیمان کنیم.

 

باید متحد شویم، اعتراض کنیم، سر این حکومت بریزیم و از معیشت و زندگی مان دفاع کنیم. باید گرانی نان را با ندادن هزینه آب و برق و گاز پاسخ دهیم. با گسترش اعتصابات سراسری و تجمعات اعتراضی و با پیوستن به تجمعات کارگران و معلمان پاسخ دهیم. ما تجربه خیزش دیماه را داریم. باید همبستگی ها را تقویت کنیم و با خیزشی عظیم تر از دیماه به مقابله با حکومت برخیزیم. میتوانیم و باید میلیاردرهای دزد و جنایتکار را از همه طرف محاصره کنیم و جمهوری فاسد و پلید اسلامی را به گورستان تاریخ بسپاریم. 

 

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد سوسیالیسم، زنده باد حکومت کارگری

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۳ اکتبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com