در دفاع از اعتصاب کارگران هفت تپه و در اعتراض به حمل یک بانر ارتجاعی

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
September 27, 2019

در دفاع از اعتصاب کارگران هفت تپه  و در  اعتراض به حمل یک بانر ارتجاعی

کارگران نیشکر هفت تپه برای گرفتن حق خود، از جمله در اعتراض به اخراج ٢٠ کارگر همکارشان از سوی مافیایی حاکم بر این مرکز، دور دیگری از اعتراضات در شکل اعتصاب را شروع کرده اند. کارگران اعتصابی بازگشت به کار کارگران اخراجی را شرط پایان دادن به اعتصاب و بازگشت به کار اعلام کرده اند. حمایت بیدریغ از همکاران اخراج شده یک اقدام بسیار ارزشمند طبقاتی و شایسته حمایت همه کارگران هفت تپه  و طبقه کارگر ایران از چنین اعتصاب و مطالبه ای است. ما به سهم خود  اخراج ٢٠ نفر از کارگران هفت تپه را ، که در ادامه جنایات و سرکوب مبارزه پیشرو این بخش از طبقه کارگر ایران است،قویا محکوم میکنیم. از کارگران و مردم ازادیخواه کشور میخواهیم از اعتصاب و خواسته های بر حق کارگران  هفت تپه حمایت کنند.

اما در عین حال ضروری میدانیم در خطاب به کارگران معترض اعلام کنیم که با اقدام بسیار نادرست و غیر کارگری مبنی بر حمل بانر "مطالبه" از رئیسی که با  عکس دو جنایتکار تاریخ و از عاملین اصلی سرکوب طبقه کارگر و شکنجه و زندان و صادر کنندگان احکام های قرون وسطایی علیه  امثال بخشی، یعنی با  عکس خامنه ای و رئیسی جلاد تزئین شده است، به شدت اعتراض داریم. مستقل از نیت عاملین چنین اقداماتی، این نوع شگردهای ضد کارگری به هیچ وجه در راستایی منافع و اتحاد و خود آگاهی و کسب پیروزی کارگران از جمله در نیشکر هفت تپه نیست. چنین اقدامهای ولو "تاکتیکی"، ابتکار هر کسی بوده باشد همان نتیجه را برای طبقه کارگر خواهد داشت که در چهل سال اخیر امثال شوراهای اسلامی و خانه کارگریها و دیگر کاسه لیسان این حکومت ضد کارگری با چنین  ترفندهای برای " مسائل  و مطالبه کارگری" در مقابل یکی از ضد کارگری ترین حکومتهای بوژوائی در جهان اقدام نموده اند.

رفقای کارگر!

شرط اول هر قدم پیشروی جنبش طبقاتی ما، از جمله در هفت تپه، در گرو جدا کردن حرف و عمل و شعار و بانر و عکس و صف و مطالبه خود از همه عناصر وسیستم حاکم جنایتکار جمهوری اسلامی و سرمایه داران، و از همه شاخه های ضد کارگری آن نظام، و همچنین ازکلیه احزاب و جنبشهای راست ملی و اسلامی در ایران و در اپوزسیون است!

عکس قاتلین صدها هزار ‌هم طبقه ای خود، عکس عاملین مرگ میلیونها کودک کار و خیابانی، عکس تحمیل موقعیت طبقه کارگر به بردگان فاقد کوچکترین حق و حقوق،  و عکس و بانر نمایندگان واقعی آسمان و زمین سرمایه داران فاسد حاکم بر کشور را حمل نکنید!، این جنایتکاران را زیر پای خشم ضد سرمایه دارانه تان له کنید و به همان فاضلابی به اندازید که احکام صادره علیه بخشی و قلیان و دیگران را به آن حواله دادید، رفقا،  به پای خود تیر نزنید!

همه کارگران اخراج شده باید فوری به کار خود بازگردند!
زنده باد اعتصاب و اتحاد طبقاتی کارگران هفت تپه
زنده باد سوسیالیسم!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٥ مهر ١٣٩٨- ٢٧ سپتامبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com