مردم در مراسم توفیق گرژالی قاتل و مزدور کثیف جمهوری اسلامی شرکت نکنید!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
September 22, 2019

مردم در مراسم توفیق گرژالی قاتل  و مزدور کثیف جمهوری اسلامی شرکت نکنید!
طبق خبری که هم اکنون در شبکه های اجتماعی پخش گردیده است، تروریست منفور و کثیف به اسم عبدالله بادبدست( مشهور به توفیق گرژالی اهل منطقه سردشت)، که رفیق صدیق کمانگر از رهبران محبوب کمونیست کومله و حزب کمونیست در دهه ٦٠ را ترور کرده بود، بعداز نزدیک به سی سال فرار و زندگی خفت بار و بزدلانه و مخفیانه در خارج کردستان و در پوشش امنیتی جمهوری اسلامی  امروز مرد و به درک نائل گردیده.  طبق اطلاعیه ضمیمه شده فردا، یکشنبه ٣١ شهریور، قرار است برای این تروریست  در نلاس مراسم برگزار شود.
بدیوسیله از همه مردم شرافتمند در منطقه،  شهر سردشت  و مردم "نلاس" اکیدا میخواهیم در مراسم این انسان شرور و منفور و قاتل شرکت ننمایند!. همه باید بدانند که به دلیل وجود چنین عناصر فاسدی  و با اعمال جنایتکارانه ی که علیه ما آزادیخواهان انجام داده و می دهند و در اشکال مختلف همواره  به جامعه و مبارزه کارگران و زحمتکشان آسیب رسانده و میرسانند، چنین نظامی توانسته به بقای چهل سال جنایت و آدمکشی و دزدی و استثمار  و ترور و سرکوب خود ادامه بدهد. امثال توفیق گرژالی ها در ازای یک مشت پول کثیف، چه زنده و چه مرده، خود را در لجن کثیف تر جمهوری اسلامی فرو برده اند و و برای همیشه این ننگ را با خود حمل کرده و بگور می برند.
از همه مبارزین و فعالین سیاسی و احزاب مسئول  به ویژه در جامعه کردستان میخواهیم این مراسم را به محاکمه و طرد توفیق گرژالی تروریست و مزدور جمهوری اسلامی تبدیل کنند. بیائید کاری کنیم که بجایی مراسم "ترحیم" مراسم نفرت  همگانی برای توفیق  شکل بگیرد.
حزب سوسیالیست انقلابی ایران ضمن اعلام تنفر عمیق خود از توفیق گرژالی تروریست، اعلام میکند که چنین جنایتکارانی حتی بعداز این نوع مرگ خفت بارشان رها نخواهد کرد. با سرنگونی نظام فاشیست اسلامی همه این پرونده ها و جنایات تک تک سران و مزدوران جمهوری اسلامی همانند نازیهای آلمان هیتلری، به همراه طبقه کارگر  ومردم رها شده از چنگ جمهوری اسلامی بر ملا خواهیم کرد و این جنایتکاران تاریخ را بدون تردید در زمانی که در قید حیاط نیز نیستند محاکمه میکنیم و برای همه نسلهای آینده در ایران و جهان به درس عبرتی تبدیل خواهیم کرد.
ننگ و نفرت بر توفیق گرژالی!
زنده باد یاد صدیق کمانگر کمونیست و محبوب کارگران و زحمتکشان!

 دبیرخانه حزب سوسیالیست انقلابی ایران
iransocialist@gmail.com
٣٠ شهریور ١٣٩٨



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com