طبقه کارگر ایران نباید حمله وحشیانه به کارگران هپکو را بی جواب بگذارد!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
September 17, 2019

طبقه کارگر ایران نباید حمله وحشیانه به کارگران هپکو را بی جواب بگذارد!

 روز شنبه ۲۵ شهریور ۹۸ در حالی که کارگران هپکو اراک در راستای پیگیری مطالبات خود دست به تجمع زده بودند، به وحشیانه ترین شکل توسط نیروهای قمه کش و سرکوبگر رژیم ‌ ضد کارگری اسلامی مورد حمله وحشیانه قرارگرفتند. در جریان این یورش وحشیانه اوباش جمهوری اسلامی  به کارگران هپکو تعدادی از کارگران شدیدا زخمی و سرو صورت شان  خونین  گردید و به بیمارستانها انتقال داده شده اند. 

با این اقدام جنایتکارانه برای هزارمین بار نشان داده شد که حرف فاحشه های فاسد قضایی و غیر قضایی عناصر این نظام وحشی، از جمله چرندیات یک آدمکش حرفه ای به اسم رئیسی،  که در اوج وقاحت آمدن و گفتند:"به حرف کارگران گوش کنید"، "چرا حکم سنگین به دستگیر شدگان هفت تپه داده شده است"، " باید تجدید نظر کرد" و...، مشتی دروغ تحول فریب خوردگان دادند و اما از سوی دیگر رفتن جنایت مجددی علیه بخشهای دیگری از طبقه کارگر افریدند، تا چه اندازه ادعاهای ریکارانه  و پوچ و شیادانه این نظام را بر ملاتر کرد.  باید بدون درنگ و تردید همانند احکام صادره زندان و شلاق همه ادعا ها ی جنایتکاران حاکم اسلامی و سرمایه داران در ایران را یکجا  به فاضلاب کارگران انداخت!

 رفقای کارگر! آزادیخواهان!

در این مقطع بسیار سرنوشت ساز است که طبقه کارگر ایران و فعالین سوسیالیست آن جنبش نباید این یورش گستاخانه و وحشیانه را بدون جواب بگذارند. ‌همچنانکه در باره صدور احکام جنایتکارانه برای کارگران هفت تپه و دیگر زندانیان  نیزاعلام کرده ایم، تنها گذاشتن اعتراض و یا سرکوب هر بخشی از کارگران به معنی باز گذاشتن دست کثیف جمهوری اسلامی بر روی آنها و تشدید فشار و سرکوب به کل طبقه و جامعه است.  در شرایطی که هنوز جوهر اعلام حکم  صادره  بیش از یک قرن زندانی و حکم ضد انسانی صدها شلاق برای کارگران و فعالین  در هفت تپه خشک نشده است، چنین یورشی به کارگران و ضرب و شتم شریفترین انسانهای آن جامعه را نباید با هیچ توجیهی تحمل کرد و ساکت نشست!

ما میتوانیم دست این جانیان را قطع کنیم ، میتوانیم راهایی سرکوبشان را مسدود کنیم، میتوانیم  دریچه راهایی نجات شان را از بحرانهای عمیقی که دامنگیرشان شده است بر رویشان ببنیدم. میتوانیم همه شان را با اردنکی از ‌قدرت به زیر بکشیم و تک تکشان را مجازات کنیم.  برای تحقق این امر مهم، گام نخست آن روی آوری متحدانه كل طبقه و جنبش به دفاع فوری از همدیگر و عملی کردن ابزار موثر تحصن و اعتصابات به هم پیوسته و سراسری در دوره کنونی است. تنها پاسخ موثر به حمله قمه کشان اسلامی علیه کارگران هپکو نیز اعلام حمایت اعتراضی از جانب  دیگر بخشهای کارگری و فعالین جنبشهای مترقی و همزمان سازماندهی متحدانه اعلام تحصن و اعتصاب سراسری و کارگری علیه جنایاتی است که در حق کارگران صورت گرفته است!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران کارگران و فعالین کارگری را به تدارک سازماندهی فوری تحصن و اعتصاب سراسری علیه احکام قرون وسطایی صادر شده و علیه جنایتی که توسط جمهوری اسلامی در قبال اعتراض کارگران هپکو مرتکب شده است، فرا میخواند. ما همچنین همه نهادها و فعالین جنبشهای اجتماعی و مترقی، و کلیه انسانهای آزادیخواه  در سراسر کشور را به  حمایت بیدریغ از کارگران و اعتراض فوری  به یورش و ضرب و شتم وحشیانه  کارگران هپکو فرامیخوانیم!.همه چماقداران که به ضرب و شتم کارگران پرداختند و مقامات نظامی و غیر نظامی که در آن  جنایت دست داشته اند باید فوری مجازات شوند!، از تحقق مطالبات کارگران هپکو وسیعا باید حمایت کرد!

زنده باد کارگران هپکو‌! زنده باد اتحاد طبقاتی!
زنده باد تحصن و اعتصاب کارگری و سراسری
مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد سوسیالیسم!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٢٦ شهریور ١٣٩٨- ١٧ سپتامبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com