اخبار و گزارشات کارگری ٢٧ مرداد ماه ١٣٩٨

اخبار کارگرى
August 19, 2019

اخبار و گزارشات کارگری ٢٧ مرداد ماه ١٣٩٨

«با اتحاد پیروز میشویم، با افتراق شکست میخوریم»

بازداشتی های مراسم روز جهانی کارگر آزاد باید گردند

- تجمع اعتراضی کارگران شرکت جنگل شفارود نسبت به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی برای دومین روز متوالی

- اعتصاب دامنه دار کارگران شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی درفاز20-21عسلویه دراعتراض به عدم پرداخت 4ماه حقوق

- تجمع اعتراضی سربازمعلمان بعد از سال 91 نسبت به عدم جذب مقابل مجلس

- تجمع اعتراضی کارگران قراردادی و شرکتی ایثارگر نسبت به عدم تبدیل وضعیت  مقابل مجلس

- تحریم غذای زنان زندانی بند 5 زندان قرچک ورامین نسبت به وضعیت نامناسب معیشتی

- طومار اعتراضی نسبت به حکم زندان سه نویسنده

- سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه:آقای رئیسی حال که مبارزه با فسادراشروع کرده اید به وضعیت دادگستری شهرستان شوش هم رسیدگی بکنید.!!

- نامه ی سرگشاده‌ی دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به وزیر علوم در اعتراض به احکام قضایی دانشجویان

- محمد تقی فلاحی به حبس و شلاق محکوم شد

- اعتراض کارگران سد چم‌شیر نسبت به بنر قدردانی از رئیس اداره کار شهرستان گچساران

- سکوتِ اعتراضی  پرستاران نسبت به خشونت‌های اخیر

- جمعی از کارگران کارخانه هپکو اراک خواهان خاتمه دادن بلاتکلیفی شغلی ومعیشتیشان شدند

*تجمع اعتراضی کارگران شرکت جنگل شفارود نسبت به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی برای دومین روز متوالی

روز یکشنبه 27مرداد برای دومین روز متوالی، کارگران جنگل شفارود نسبت به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی دست به تجمع مقابل شرکت زدند.

این کارگران معترض روز یکشنبه 27مرداد به خبرنگار رسانه ای گفتند: حدود 270 نفر هستیم که سالها مسئولیت قرق‌بانی و حفاظت از جنگل‌های مناطق تالش، رضوانشهر و ماسال را برعهده داریم. ما به این موضوع معترض هستیم که بعد از گذشت میانگین 15سال سابقه کار  و خدمت‌رسانی، کارفرما از ابتدای مرداد ماه جاری با اتمام قرارداد کاری همه ما را تعدیل کرده است. همچنین قرار است این شرکت مسئولیت حفاظت از جنگل را به بخش خصوصی با نظارت اداره منابع طبیعی واگذار کند و در این بین با بلاتکلیف کردن حدود 270کارگر قرق‌بان، نگرانی‌های شغلی برای ما به وجود آورده‌ است.

به گفته کارگران، کارفرما توجهی به وضعیت شغلی و معیشت کارگرانی که تحت مسئولیت مستقیم آنها مشغول کار هستند، ندارند و هیچکدام از قرق‌بانان حاضر به ادامه کار با یک شرکت واسطه‌ای با نظارت اداره منابع طبیعی نیستند.

کارگران با تاکید بر اینکه ما خواستار بازگشت به کار خود هستیم، در ادامه افزودند: شرکت شفارود که در محدوده شهرستان رضوانشهر و در مجاورت شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکا) واقع شده و زیر نظر سازمان اتکا فعالیت می‌کند، تاکنون چندین بار از پرداخت حقوق کارگران خود ناتوان شده و بارها کارگران به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

آنها با بیان اینکه چندین ماه طلب مزدی و بیمه‌ای کارگران قرق‌بان پرداخت نشده و در عین حال از سال 96 با اجرای طرح تنفس جنگل حق بهره‌برداری آنها به تاخیر افتاده است، اظهار داشتند: شرکت شفارود در سالهای پایانی دهه 60 پس از تفکیک وظایف وزارت کشاورزی و جهاد سازندگی، تحت پوشش وزارت جهاد سازندگی قرار داشت که متاسفانه در دولت قبلی، شرکت شفارود را به عنوان رد دیون دولت به سازمان اتکا واگذار کرده‌اند.

*اعتصاب دامنه دار کارگران شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی درفاز20-21عسلویه دراعتراض به عدم پرداخت 4ماه حقوق

روز پنج شنبه 24 مرداد برای دومین در ماه جاری، کارگران شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی یکی از شرکت های  گروه مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) درپروژه احداث ردیف‌های گازی 3 و 4 و مخازن ذخیره‌سازی میعانات گازی فازهای 20 و 21پارس جنوبی دراعتراض به عدم پرداخت 4ماه حقوق دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا روز پنجشنبه24 مرداد 200 نفر از کارگران OIED فاز 20 - 21عسلویه به دلیل عقب افتادن حقوقشان به مدت 4ماه برای دومین بار دست به اعتصاب زدند. 10روز قبل کارگران این شرکت دست از کار کشیده و یک فرصت 10 روزه به مدیران شرکت برای پرداخت حقوق داده بودند که شرکت OIED اعتنایی نکرده بود که کارگران دوباره دست به اعتصاب زدند.

با این اعتصاب شرکت به کارگران قول داده است که تا دوشنبه هفته بعد و قبل از عید غدیر فقط اردیبهشت ماه را تصفیه خواهد کرد و بقیه را هم کم کم خواهند داد.

به گفته کارگران: “در این پروژه سرویس رفت آمد افتضاح است و هیچ سرویس حسابی برای این پروژه و کارفرمایش رغبت کار کردن ندارد. او کارگران را مجبورمی کند در دوتا اتوبوس بیش از 100 کارگر را سوار شده تا به کار برساند. وضعیت غذا هم، صبحانه 4 روزش پنیر و دو روزش هم تخم مرغ پخته آن هم در گرما 50 درجه و عدسی و لوبیا. شام هم کباب خشک میدهند که باید یک کلمن آب باهاش بخوری تا از گلویت پایین برود. نوشیدنی داده شده به کارگران از7روز هفته 6روزش دوغ است که کارگران وقتی می خورند همه خواب آلوده می شوند. این وضعیت زندگی ماست. کمپ نیست ارودگاه اسراییلی هاست.”

*تجمع اعتراضی سربازمعلمان بعد از سال 91 نسبت به عدم جذب مقابل مجلس

روز شنبه 26مرداد،جمعی از سربازمعلمان بعد از سال 91 برای اعتراض به عدم جذب مقابل مجلس تجمع کردند.

برپایه گزارش منتشره،تجمع کنندگان خواستار درنظرگرفتن سوابق حق التدریس خود مانند سایر سربازمعلمانِ قبل از سال 91 و همچنین جذب در آموزش و پرورش به صورت حق التدریس هستند.

*تجمع اعتراضی کارگران قراردادی و شرکتی ایثارگر نسبت به عدم تبدیل وضعیت  مقابل مجلس

روز یکشنبه 27مرداد،جمعی از کارگران قراردادی و شرکتی ایثارگر برای بنمایش گذاشتن اعتراضشان نسبت به عدم تبدیل وضعیت دست به تجمع مقابل مجلس زدند.

براساس گزارش منتشره،تجمع کنندگان خواهان تبدیل وضعیت قراردادهای خود شدند.

تاکید آنها این بود که باید استفساریه‌ای درباره‌ی بند ذ ماده 87 قانون برنامه ششم انجام شود تا تبدیل وضعیت آنها صورت گیرد.

*تحریم غذای زنان زندانی بند 5 زندان قرچک ورامین نسبت به وضعیت نامناسب معیشتی

روز شنبه 26مرداد،زنان زندانی بند 5زندان قرچک ورامین به صورت دسته جمعی از دریافت جیره غذایی زندان امتناع کردند و در نامه‌ای سرگشاده به مدیر کل سازمان زندان‌های تهران خواهان انسانی‌تر شدن وضعیت زندان قرچک شدند.

بخشی از این نامه خطاب  به حیات الغیب مدیر کل سازمان های زندان های تهران بنقل از کمپین آزادی بازداشت‌شدگان روز کارگر بقرار زیر است:

به خاطر دارید که حدودا یک‌ماه پیش جهت بازرسی سریع و سطحی با هیئتی از مسئولین و عکاسان به زندان زنان قرچک ورامین آمدید؛ بازدید شما از زندان کمتر از ده دقیقه به طول انجامید اما بهتر است هم شما و هم مردم این مهم را بدانند که برای همان بازدید چند دقیقه‌ای، زندانیان بالغ بر دو هفته در رنج و عذاب بودند تا بلکه صحنه‌آرایی صورت گیرد و مشکلات با چیدن ویترین نادیده گرفته شوند.

صحنه‌آرایی چون کندن طناب رخت آویزهای زندانیان رختشویی که سال‌هاست تنها راه تأمین مخارج‌شان، شستن لباس دیگر زندانیان است. شستن تمام زندان توسط زندانیان، آوردن گلدان در کریدور برای همان بازدید چند دقیقه‌ای و... ولی ما زندانیان بند ۵ اندرزگاه یک زندان زنان قرچک ورامین در همان بازدید سعی داشتیم مشکلات زندان را برای شما و هیئت همراهتان بازگو کنیم و لیکن تلاش‌مان بیهوده بود.

این‌بار سعی داریم چند کلامی از طریق مردم با شما صحبت کنیم: با توجه به اینکه اکثر ما زندانیان به خاطر وضعیت معیشتی و یا همبستگی با وضعیت معیشتی بحرانی در جامعه به این‌جا کشانده شده‌ایم، دیگر توان رفع نیازهای معیشتی خود در زندان را نداریم. نیازهایی چون تأمین غذا، مواد آشامیدنی، پوشاک و مواد بهداشتی. مگر جز این است که ما زندانیان نیز دارای حق و حقوق اولیه هستیم و رفتار مناسب و تأمین جان و روان ما با مسئولین است؟ عده‌ای از ما به دلیل همین فشارهایی که دیده نمی‌شود دست به خودزنی، خوردن مشت مشت قرص برای آرامش روان، قرض گرفتن پول به اجبار و... تن به انجام کارهای دیگران داده‌ایم. دردناک این است که اگر ما زندانیان وضعیت معیشتی خوبی در بیرون از زندان را تجربه کرده بودیم، هم اکنون این‌جا نبودیم و نامه‌ای هم در کار نبود اما سؤالی که هر روز تکرار می‌کنیم این است که چگونه مخارج‌مان را تأمین کنیم تا زنده بمانیم؟

یکم- غذای این زندان چه از نظر کیفی و چه کمی دارای استانداردهای حداقلی نیست.

دوم- میوه و سبزیجات در فواصل زمانی طولانی با قیمت‌های گزاف تنها در فروشگاه یافت می‌شود. (کیفیت‌ها پایین‌تر و قیمت‌ها بالاتر از خارج از زندان است.)

سوم- آب آشامیدنی به مقدار کم یافت می‌شود و مجبور به خرید آب آشامیدنی از فروشگاه هستیم.

چهارم- آوردن پوشاک توسط خانواده تنها و تنها در این زندان ممنوع است و به اجبار تن به خرید پوشاک با کیفیت خیلی پایین و قیمت خیلی بالاییم.

تأمین این نیازهای اولیه که بیان کردیم، ما را متحمل رنج‌هایی نموده که از بازگو کردن آن‌ها فقط به روش نامه‌نگاری به مسئولین معذوریم زیرا دردی از ما دوا نمی‌کند و کماکان از داخل زندان، صدای ما به گوش کسی نخواهد رسید.

لذا با توجه به این‌که همان غذای بی‌کیفیت مدتی است به مقدار کافی به ما داده نمی‌شود، ما اعضای بند ۵ اندرزگاه یک، که حدود ۲۰۰ نفر هستیم، در تاریخ ۹۸/۵/۲۶ از گرفتن غذا امتناع خواهیم کرد، شاید صدای ما به گوش شما و سایر مسئولین برسد که اگر پیگیری لازم صورت نگیرد در روزهای آتی خرید از فروشگاه‌های بند ۵ را نیز تحریم خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که امضاء و اثر انگشت ما از طریق زندان برای شما ارسال گردیده است.

اندرزگاه یک

اعضای بند۵

زندان زنان قرچک ورامین (ندامتگاه شهر ری)

پی نوشت: عاطفه رنگریز از بازداشت شدگان روز کارگر هم اکنون در بند پنج زندان قرچک نگهداری میشود

*طومار اعتراضی نسبت به حکم زندان سه نویسنده

سری نخست امضاها

برگزارکنندگان کارزار (کمپین) "اعتراض به حکم زندان سه نویسنده" سری اول امضای طومار اعتراضی را منتشر کردند. بنا به اطلاعیه‌ی کمپین که در صفحه‌ی مجازی آن منتشر شده است جمع‌آوری امضا همچنان ادامه دارد.

نزدیک به بیست روز پیش ۵۴ نویسنده و هنرمند سرشناس در اعتراض به حکم –مجموعا- هجده سال زندان سه نویسنده: رضا خندان (مهابادی)، بکتاش آبتین و کیوان باژن بیانیه‌ منتشر کردند. در اطلاعیه‌ی کارزار نوشته شده که تاکنون ۷۴۰ تن بیانیه را امضا کرده‌اند که نزدیک به ۱۴۰ تن آنها غیر ایرانی هستند و قرار است در لیستی جداگانه اسامی‌‌‌شان منتشر شود. در میان امضاکنندگان ایرانی نام‌های شماری از نویسندگان سرشناس نیز وجود دارد. بنا بر اطلاعیه‌ی کارزار امضای طومار (پتیشن) ادامه دارد. در این آدرس می‌توانید امضا کنید( در صفحه‌ی مربوط به طومار نحوه‌ی صحیح ثبت امضا درج شده است):

https://www.change.org/p/in-protest-against-the-prison-s-verdicts-for-three-writers

امضاکنندگان:

https://telegra.ph/%D8%B7%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1-08-17

*سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه:آقای رئیسی حال که مبارزه با فسادراشروع کرده اید به وضعیت دادگستری شهرستان شوش هم رسیدگی بکنید.!!

شنیده ها از هفت تپه حاکی از آنست که کارفرما ،آقای اسدبیگی،امروز نامه ای را به  شعبه 102 دادگاه شهرستان شوش داده است که ضمن آن نوشته شده" چون کارگران تعهد داده اند به آن ها رضایت داده می شود."

کارگران ستمدیده و  زحمتکش پس از شنیدن این دروغ برآشفته شده و متقابلا نامه ای به دادگاه دادند که "ما به هیچ عنوان تعهد ندادیم و به دنبال رضایت نبودیم  چون ما کاری خلاف قانون انجام ندادیم و خواست ما مسالمت آمیز و قانونی بوده و ... اما از پذیرش نامه  آن ها خودداری شده است.

همکاران عزیز،کارگران محترم هفت تپه

1-از مجموع ده کارگر متهم در این پرونده ،پیش از این رضایت کارفرما نسبت به دو کارگر به دادگاه داده شده بود درحالی که در جلسه دادگاه مشخص شد این دو اساسا در تجمع نبودند.و مسئول بخش آن ها این امر را کتبا به دادگاه اعلام کرده بود.که خلاف واقع بودن ادعای  کارفرما(اسدبیگی) را مشخص می نماید.

2-هشت کارگر دیگر به هیچ عنوان تعهدی ندادند و تقاضای رضایت هم نداشتند.

3-بنابراین وقتی خود کارگران بلافاصله بعد از این حرکت کارفرما ،همین امروز، درشعبه دادگاه حاضر شده و کتبا اعلام نمودند ما تعهدی ندادیم قاضی محترم دادگاه نباید به صرف ادعای کارفرما که "اصل تعهد در شرکت موجود است"به ضرر کارگران حکم بدهد.

چون اصل تعهد باید به دادگاه داده شود.

بدون مدرک به صرف اعلام دروغین کارفرما نباید پذیرفته شود که کارگری تعهد داده است.دادگاه نباید خود را به کوچه ی علی چپ بزند...

4-چرا نامه دروغین اسدبیگی توسط دادگاه پذیرفته شده اما نامه کارگران مبنی بر این که ما تعهدی ندادیم و تعهدی وجود ندارد،  در همان روز، پذیرفته نمی شود؟؟

- کارفرما و دادگاه با همدستی در پرونده کارگران انبار شکر سفید در شعبه دیگر دادگاه، با همین روش و تلقی آن به عنوان  اقرار کارگران به جرم ارتکابی ،آن ها را به شلاق و حبس تعلیقی محکوم نموده بودند.

گفتنی است در آن پرونده ،کارگران وکیل نداشتند اما در این پرونده کارگران به خانم ها شهناز درویشی و فرزانه زیلابی وکالت داده اند.که در جلسه حاضر شدند و دفاع کامل و جامع از کارگران داشتند.

5-خواست کارگران ،مطالبه حقوق  و مزایای معوقه، واریز حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی،اجرای طرح طبقه بندی و حل مشکل قراردادها و مطالباتی مانند این ها بود.

6-آقای رٸیسی حال که مبارزه با فساد را شروع کردید به وضعیت دادگستری شهرستان شوش هم رسیدگی کنید....

۲۷ مرداد ۹۸

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

*نامه ی سرگشاده‌ی دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به وزیر علوم در اعتراض به احکام قضایی دانشجویان

جناب آقای منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

این نامه در حالی نوشته می‏‌شود که دانشجویان فعال جریان صنفی سراسر کشور و دیگر فعالین، به سبب اعتراضات به‌حق‌شان، به حبس‏‌های طولانی‌مدت محکوم‌ شده و برای تحمل این احکام ظالمانه‏‌ یکی پس از دیگری روانه‏‌ی زندان می‏‌شوند.

جنابعالی ازآن‌رو مخاطب این نامه هستید که عملاً مسئولیت حقوقی نهادی را بر عهده‌دارید که وظیفه‏‌اش باید دفاع از استقلال دانشگاه، حق تحصیل رایگان و جلوگیری از تعدی نیروهای امنیتی و شبه‌نظامی به آن باشد؛ بااین‌وجود از زمان انتصاب جنابعالی به سمتِ وزارت در مهر ۱۳۹۶ تا امروز، بدنه‌ی دانشجویانِ فعال جریانِ صنفی به‏ سبب اعتراضات به‌حق خود، نسبت به روند کالا شدن و بازاری‌سازی حق رایگان تحصیل و خدمات پیرامون آن و نیز به‏‌سبب همصدایی با توده‌‏ی معترض جامعه (از کارگر و معلم تا پرستار و بازنشسته) به همین روند در حیاتِ اجتماعی‌‏شان، مشمول سنگین‌ترین برخوردهای قضایی شده‌اند.

امروز به‌خاطر مداخله‌‏ی آشکارِ انواع و اقسام نهادهای امنیتی و شبه‌نظامی در داخل دانشگاه، جهت سرکوب این صدا، عملاً مفهومی تحت عنوان «استقلال نهاد دانشگاه» به شوخی تلخی بدل شده؛ شاید مهم‌تر از این نمونه‏‌ی آشکار و سرکوب برای نابودی «استقلال دانشگاه» این نکته باشد که «انتقاد از انتصاب جنابعالی به‌عنوان وزیر علوم» به‌عنوان مصداق اتهام در احکام دانشجویان درج شده است که بی‏‌تردید از باتوم خوردن در دانشگاه هم دردناک‏‌تر است.

متن کامل نامه همراه با اسامی امضا کنندگان:

https://gourl.page.link/ba3u

*محمد تقی فلاحی به حبس و شلاق محکوم شد

محمد تقی فلاحی، دبیرکل کانون صنفی معلمان تهران به ۸ ماه حبس تعزیری و ۱۰ ضربه شلاق محکوم شد.

گفتنی است اجرای این حکم به مدت سه سال تعلیق شده است. آقای فلاحی ۱۲ اردیبهشت ماه امسال همزمان با روز معلم و در جریان تجمع اعتراضی فرهنگیان توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

امروز حسین تاج، وكيل آقاي فلاحي با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: “امروز حکم محمدتقی فلاحی، دبیرکل کانون صنفی معلمان نیز، نسبت به اتهام اخلال در نظم به وی ابلاغ شد. ۸ ماه حبس و ۱۰ ضربه شلاق که اجرای تمام مجازات به مدت سه سال تعلیق شد”.

لازم به ذکر است وی پیشتر در روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری، همزمان با روز معلم، در پی حضور در تجمع اعتراضی فرهنگیان در مقابل مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

محمد تقی فلاحی ۶ روز بعد، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه با تودیع قرار از این زندان آزاد شد.

برگرفته از کانال تلگرام شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

*اعتراض کارگران سد چم‌شیر نسبت به بنر قدردانی از رئیس اداره کار شهرستان گچساران

کارگران اخراجی سد چم‌شیر شرکت ژئوتکنیک اعتراضشان را نسبت به نصب بنر و قدردانی از رئیس اداره کار شهرستان گچساران رسانه ای کردند.

به گزارش 27مرداد یک منبع خبری محلی،هفته گذشته بنر تقدیر و تشکر کارگران شرکت سابیر سدچمشیر از رئیس اداره کار شهرستان گچساران در این اداره نصب شد که واکنش عده‌ای از کارگران را در پی داشت.

کارگران اخراجی سدچمشیر شرکت زئوتکنیک نسبت به نصب بنر و قدردانی از رئیس اداره کار واکنش نشان داده و آن را به عده‌ای خاص ربط دادند.

این کارگران نسبت به نصب بنر اظهار بی اطلاعی کرده و گفته‌اند: ما ژئوتکنیک‌ها هیچ اطلاعی از نصب بنر و قدردانی نمی‌دانیم و همچنان نسبت به ضایع شدن حقوق خود ناراضی هستیم.

این کارگران گفته‌اند: اتفاقاً ما از اداره کار و مسئولین مربوطه ناراحتیم که گذاشتند به همین راحتی از تهران تا چمشیر حق کارگران خورده بشه.

به نقل از این کارگران، حدود 115 نفر از کارگران یک سال پیش تسویه کرده‌اند و یک سال از این موضوع می‌گذرد و در واقع دو سال است که از عدم پرداخت معوقاتشان می‌گذرد.

*سکوتِ اعتراضی  پرستاران نسبت به خشونت‌های اخیر

روز یکشنبه 27مرداد،پرستاران در اعتراض به خشونت‌های اخیر، نیم ساعت سکوت کردند.

بنا به گزارش رسانه ای شده، پرستارانی که به کمپین «نه به خشونت علیه پرستاران» پیوسته‌اند، امروز در یک کنش جمعی نیم ساعت سکوت کردند.

این سکوتِ نیم‌ساعته از ساعت 9 صبح آغاز شد.

 پرستاران می‌گویند: «در طی سه هفته گذشته چهار بار پرستاران در بیمارستان های نقاط مختلف کشور مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و البته خشونت‌های کلامی و رفتاری در طی همه شیفت‌ها به شکل‌های مختلف در حال وقوع است. سکوتِ ما به نوعی حرکت رسانه‌ای برای حساس کردن رسانه‌های جمعی و اقدام جدی علیه این خشونت‌هاست. در طی این حرکت نمادین تمام خدمات لازم توسط پرستاران در سکوت کامل به بیماران ارائه خواهد شد و فقط ارتباط کلامی قطع خواهد شد.»

*جمعی از کارگران کارخانه هپکو اراک خواهان خاتمه دادن بلاتکلیفی شغلی ومعیشتیشان شدند

جمعی از کارگران کارخانه هپکواراک برای پایان دادن به بلاتکلیفی شغلی ومعیشتیشان خواستار بررسی و حل و فصل مشکلات شرکت هپکو در جلسه سران سه قوه شدند.

این کارگران به خبرنگار رسانه ای گفتند:اکنون که با بازداشت پوری حسینی (رئیس سازمان خصوصی‌سازی) که در زمان ریاست ایشان هپکو کمتر از ارزش واقعی واگذار و سپس خریدار آن خلع ید شد، امید داریم که سران قوا فکری اساسی برای هپکو به عنوان یکی از صنایع مهم کشور بکنند.

طبق اظهارات کارگران؛ کاهش و توقف خطوط تولید در کنار معوقات مزدی کارگران امان ما را بریده است و امید داریم که مسئولان به مشکلات این کارخانه نگاه ملی داشته باشند.

akhbarkargari2468@gmail.com

 

 

 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com