اخبار و گزارشات کارگری ٨ و ٩ تیرماه ١٣٩٨

اخبار کارگرى
June 30, 2019

اخبار و گزارشات کارگری ٨ و ٩ تیرماه ١٣٩٨

«با اتحاد پیروز میشویم، با افتراق شکست میخوریم»

بازداشتی های مراسم روز جهانی کارگر آزاد باید گردند

- راهپیمایی وتجمع کارگران کارخانه قند فسا در اعتراض به عدم پرداخت  ماه ها حقوق وحق بیمه و وعده های توخالی

- اعتصاب وتجمع کارگران کارخانه ایران پوپلین رشت دراعتراض به عدم پرداخت 2ماه حقوق وماه ها حق بیمه

- تجمعات اعتراضی کارکنان اخراجی دانشگاه بناب ادامه دارد

- اعتراض کارگران ساعتی بیمارستان گنجی برازجان نسبت به عدم پرداخت ماه ها حقوق و3سال کارکردن بدون بیمه

- کمیته دفاع از محمد حبیبی:اعزام محمد حبیبی به بیمارستان فارابی

- امیدواری برای اعاده دادرسی جعفر عظیم زاده

- تجمع اعتراضی دستفروشان بازار تبریز نسبت به ممانعت شهرداری از کسب وکارشان مقابل فرمانداری تبریز

- نامه سرگشاده 170 دستفروش خیابان ولیعصر تهران دراعتراض به ازدست دادن ممر درآمدشان

- تجمع اعتراضی صاحبان وانت بار نسبت  به عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک  مقابل ساختمان شورای شهر تهران

- تجمع اعتراضی شلتوک کاران دو روستای شوشترنسبت به کمبود آب برای زراعت مقابل فرمانداری

- اقدام به خودکشی یک کارگر جوان یک پروزه ساختمانی در نیاوران تهران

- جان باختن یک کارگر کشاورزی براثر ریزش سنگ در جاده هراز

- جان باختن یک کارگر معدن سنگ همدان حین کار بر اثر سقوط سنگ بر رویش

- خارج کردن جسد از چاه کشاورزی روستایی در بجنورد توسط یک غواص

- مصدومیت شدید یک کارگرجوان درشیراز براثرفرو رفتن میلگرد در بدنش

*راهپیمایی وتجمع کارگران کارخانه قند فسا در اعتراض به عدم پرداخت  ماه ها حقوق وحق بیمه و وعده های توخالی

صبح روز یکشنبه 9تیرماه،بیش از 200کارگر کارخانه قند فسا برای بنمایش گذاشتن اعتراضشان نسبت به عدم پرداخت ماه ها حقوق وحق بیمه و وعده های توخالی،درخیابان های فسا راهپیمایی ومقابل فرمانداری ویژه این شهرستان تجمع کردند.

قابل یاد آوری است که این دومین اقدام اعتراضی کارگران کارخانه قند فسا درسال جاری است. کارگران کارخانه قند فسا،روزچهارشنبه بیست وهشتم فروردین ماه، دراعتراض به عدم پرداخت حقوق اسفندماه،عیدی ومطالبات دیگر،دست از کارکشیده ودرمحوطه این واحد تولیدی اجتماع برپاکرده بودند.

درهمان تاریخ،مسئول روابط عمومی کارخانه قند فسا با تایید معوقات مزدی کارگران شاغل در این کارخانه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته طی یک الی دو روز آینده عیدی این کارگران پرداخت می‌شود و دستمزد اسفند ماه کارگران نیز تا 15 اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کارخانه260 نفر کارگر مشغول به کار هستند که ماهیانه برای پرداخت دستمزد آنها به بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان منابع مالی نیازمند هستیم.

کارگران حاضر درتجمع به خبرنگار رسانه ای گفتند: پس از واگذاری  کارخانه به بخش خصوصی ، هر روز یک مشکل داریم.

این کارگران که اغلب بیش از 50 سال سن دارند، خواهان تعیین و تکلیف کارخانه هستند چراکه براساس گفته های آنان،کارخانه با ظرفیت اسمی خود کار نمی‌کند.

کارگران افزودند: « از ابتدای سال تاکنون 5 بار کارخانه تعطیل شده و کارگران به خانه فرستاده شدند».

براساس اظهارات کارگران در یک سال گذشته کارخانه با همه ظرفیت خود کار نکرده است.

 آنها گفتند: از سال 97 تولید نداشته‌ایم و یک ماه کامل کار نکردیم، شکری در این کارخانه تولید نمی‌شود و دستگاه‌های کارخانه بدون اینکه تولیدی داشته باشد، روشن می‌شود.

به گفته کارگران کارخانه قند فسا بسیاری از کارگران سن بالایی دارند و نزدیک به 20 سال است که در این کارخانه سابقه کار دارند و اگر بخواهند با اینجا تسویه کنند، نمی‌توانند شغل دیگری انجام دهند.آنها افزودند: « بسیاری از ما درامد دیگری نداریم و با این روند نیز زندگی‌مان نمی‌چرخد».

این کارگران اضافه کردند: 10 بار به فرمانداری مراجعه کردیم اما نتیجه نگرفتیم و به همین دلیل امروز تجمع کردیم تا شاید نتیجه‌ای بگیریم.

 یکی از کارگران معترض به خبرنگار رسانه ای گفت: کارگران شرکتی این کارخانه چهار و کارگران فصلی نیز پنج ماه است که حقوق و بیمه خود را دریافت نکرده‌اند، حتی کارخانه قبل از این هم، بیمه 12 ساعته ما را 8ساعت پرداخت می‌کرد.

 وی بابیان اینکه تا کنون سابقه پرداخت مرتب حقوقمان وجود نداشته،می افزاید: همیشه پس از تجمع و اعتراضات کارگران، حقوق پرداخت می‌شود وگرنه ما در حالت عادی حقوقی را دریافت نمی‌کنیم.

 کارگری میان‌سال و باسابقه حاضر درتجمع نیزبهمین خبرنگار گفت: 27سال است که کارگر این کارخانه‌ام و می‌دانم که با فروش تفاله‌ها هم می‌توان درآمدزایی کرد؛ کارخانه سود دارد اما چرا باید با سود آن درجایی دیگر سرمایه‌گذاری کرد؟

 وی ادامه می‌دهد: حقوق ما را پرداخت نمی‌کنند اما دریکی از روستاهای شهرستان، مدرسه‌ای را بانام خود می‌سازند.

یکی دیگر از کارگران نیز گفت: کارخانه بدهکار چغندرکار، بیمه، کارگر و...است؛ کارخانه در حال تعطیلی بوده و این در حالی است که وسایل‌های آن در حال فروش است.

یکی دیگر از کارگران بیان می‌کند: فرزندم دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید با شهریه هشت‌میلیونی است؛ برای پرداخت شهریه این ترم او، مجبور به فروش موتور خود و قرض از آشنایانم شدم.

وی ادامه می‌دهد: تا کنون 10 بار به فرمانداری رفتیم، اما پیگیری نمی‌شود و خود رئیس کارخانه نیز تنها وعده‌های بی‌عمل نثارمان می‌کند.

 کارگری از راه ندادن فرزندش در مدرسه به خاطر 50هزار تومان، کارگری دیگر از نزدیک بودن قطع شدن برق منزلش به علت عدم پرداخت قبض، دیگری از برنامه بانک برای تصرف منزلش به علت سه میلیون قسط عقب‌مانده و دیگری نیز از داشتن بیمار در منزل و عدم داشتن اعتبار بیمه گلایه می‌کند.

کارگر میانسالی گفت: بین 13 تا 20 میلیون از کارخانه طلبکاریم؛ برای 200 هزار تومان مساعده خواستیم، اما گفتند نداریم و بروید.

*اعتصاب وتجمع کارگران کارخانه ایران پوپلین رشت دراعتراض به عدم پرداخت 2ماه حقوق وماه ها حق بیمه

روز یکشنبه 9تیرماه،کارگران بخش‌های ریسندگی، بافندگی و رنگرزی کارخانه ایران‌پوپلین رشت دراعتراض به عدم پرداخت 2ماه حقوق دست از کار کشیده ودر داخل این واحد صنعتی نساجی واقع در کیلمتر5 جاده رشت - قزوین تجمع کردند.

به گزارش یک منبع خبری محلی،علاوه بر دو ماه حقوق معوقه، ماه‌هاست که بیمه تکمیلی کارگران پرداخت نمی‌شود.

کارگران بنا بر رفتن به سر کار را ندارند و منتظر دریافت حقوق معوقه خود هستند.

بنا آخرین خبری که درپایان روز ازهمین منبع منتشر شد مدیریت به کارگران وعده داد که حداکثر تاپایان هفته جاری حقوق اردیبهشت ماه کارگران وهمچنین مساعده خرداد ماه را تا15تیرماه به حسابشان واریز کند.

*تجمعات اعتراضی کارکنان اخراجی دانشگاه بناب ادامه دارد

روز یکشنبه 9تیر ماه، کارکنان اخراجی دانشگاه بناب به تجمع اعتراضیشان مقابل دفتر ریاست ادامه دادند.

درهمین رابطه:

ادامه تجمعات اعتراضی کارکنان اخراجی دانشگاه بناب مقابل دفتر ریاست

حمله نیروهای حراست به یکی از کارکنان معترض

تجمعات اعتراضی کارکنان اخراجی دانشگاه بناب مقابل دفتر ریاست که از روز شنبه 1تیرماه آغاز شده است،امروز(4تیرماه)ادامه پیدا کرد.

امروزنیروهای حراست به یکی از این کارکنان اخراجی معترض که مشغول جمع آوری امضا در چارچوب اعتراضاتشان بودحمله ور شدند.

به گزارش 4تیرماه یک منبع خبری محلی،تا به امروز تجمع کارمندان اخراجی در محوطه دانشگاه ادامه داشته است و این امر موجب درگیری فیزیکی حراست دانشگاه با یکی از تجمع کنندگان در حال جمع آوری امضا در چارچوب اعتراضات شد.

*اعتراض کارگران ساعتی بیمارستان گنجی برازجان نسبت به عدم پرداخت ماه ها حقوق و3سال کارکردن بدون بیمه

کارگران ساعتی بیمارستان گنجی برازجان اعتراضشان را نسبت به عدم پرداخت ماه ها حقوق و3سال کارکردن بدون بیمه رسانه ای کردند.

بنابه گزارش رسانه ای شده بتاریخ 8تیر،در روزهای گذشته در فضای مجازی پوستر و متن هایی مبنی بر اعتراض نیروهای اوتی بیمارستان گنجی برازجان نسبت به عدم دریافت حقوق و بیمه منتشر شد.

در این پوسترها و پارچه نوشته ای که از طرف جمعی از نیروهای ساعتی بیمارستان گنجی، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان را مورد خطاب قرار داده، آمده که "جمعی از نیروهای اوتی یا ساعتی بیمارستان شهید صادق گنجی به مدت 3سال کار بدون بیمه، و مدت 10 ماه حقوق دریافت نکرده اند و نسبت به حقوق این افراد زحمتکش اقدام نمایید."

*کمیته دفاع از محمد حبیبی:اعزام محمد حبیبی به بیمارستان فارابی

گزارش کمیته دفاع از محمد حبیبی در مورد آخرین وضعیت پزشکی وی

اعزام محمد حبیبی به بیمارستان فارابی

بعد از گذشت بیش از یک سال از درخواست رسیدگی پزشکی به وضعیت جسمی معلم زندانی، محمد حبیبی ، سرانجام امروز ،یکشنبه 9 تیر 98 ، وی به بیمارستان فارابی بخاطر ضعف بینایی اعزام و مورد رسیدگی پزشکی قرار گرفت.

هنگامی که محمد حبیبی اردیبهشت‌ 97 با ضرب و شتم دستگیر و به صورت غیرقانونی به زندان تهران بزرگ منتقل شد خانواده آقای حبیبی درخواست رسیدگی پزشکی نسبت به وضعیت وی نمودند زندان وی را به پزشک قانونی کهریزک ارجاع داد و پزشک قانونی تصریح نمود که این معلم دربند باید مداوا گردد پس از پیگیری های فراوان بالاخره مرداد 97 محمد حبیبی را با دستبند در دست و زنجیر بر پا به بیمارستان هزار تختخوابی اعزام نمودند که درمان و رسیدگی خاصی صورت نگرفت.

محمد حبیبی از سال ها پیش یک توده در ساعد دست چپ داشت که متاسفانه در مدتی که در زندان تهران بزرگ بود این توده بعد از مدت ها اندکی بزرگ شد هنگامی که در شهریور 97 آقای حبیبی به زندان اوین منتقل شدند بلافاصله درخواست بررسی به بهداری زندان داده شد که آبان 97 وی را به بیمارستان طالقانی اعزام نمودند و بعد از بررسی و معاینه ، پزشکان معالج بر جراحی و خارج نمودن توده تاکید نمودند اما زندان  بر خلاف قوانین سازمان زندان ها از پرداخت هزینه درمان امتناع نمود .  آقای حبیبی نیز در اعتراض به این روند غیرقانونی و ناعادلانه از ادامه درمان  منصرف شد.

در اعزام امروز نیز متاسفانه بر خلاف آیین نامه سازمان زندان ها اعلام نمودند که هزینه درمان به عهده زندانی است و هزینه به ناچار توسط آقای حبیبی پرداخت شد. 

کمیته دفاع از محمد حبیبی اعلام می کند درمان و رسیدگی به وضعیت پزشکی زندانیان وظیفه زندانبان است و نسبت به هر نوع اهمال و تضییع حقوق زندانی که منجر به آسیب جسمی زندانی گردد هشدار می دهد .

ما امیدواریم روند درمان آقای حبیبی متوقف نگردد بایستی وی  با هزینه زندان جهت جراحی به بیمارستان اعزام شود و دادستانی با درخواست مرخصی جهت ادامه درمان موافقت نماید.

کمیته دفاع از محمد حبیبی

9 تیر 1398

*امیدواری برای اعاده دادرسی جعفر عظیم زاده

محمدعلی جداری فروغی ابراز امیدواری کرد که اعاده دادرسی جعفر عظیم زاده مورد قبول واقع شود.

بنا به گزارش رسانه ای شده بتاریخ 9تیر،محمدعلی جداری فروغی (وکیل جعفر عظیم زاده) گفت: درخواست اعاده دارسی موکلم را در تاریخ 4 اردیبهشت سال جاری به دیوان عالی کشور تقدیم کرده‌ام که اینک در شعبه 33 دیوان عالی در حال رسیدگی است و امیدوارم با توجه به مواد 474 و 477 قانون آیین دادرسی کیفری، اعاده دادرسی مورد قبول قرا گرفته و با رسیدگی مجدد موکلم آزاد شود.

این وکیل دادگستری افزود: جعفر عظیم زاده هنگام اعزام به مرخصی در سال 95 با دو سند وثیقه آزاد شده بود که اینک علیرغم اینکه نامبرده از نهم بهمن ماه 97 در زندان به سر می‌برد، طبق اظهار وثیقه‌گذاران، هنوز سندهای وثیقه آزاد نشده‌اند؛ این در حالیست که موکل ناگزیر شده به یکی از آنها تقریباً مبلغ ملک را پرداخت کند و اکنون در فشار مالی به سر می‌برد؛ بنابراین امیدوارم براساس قانون، نسبت به آزادسازی وثیقه ها اقدام شود.

وی در پایان افزود: موکلم یک فعال کارگری است و در راستای فعالیت‌های صنفی کارگری عمل کرده است و امیدوارم هرچه زودتر با رسیدگی عادلانه در دیوان عالی کشور موجبات آزادی وی فراهم شود.

جعفر عظیم زاده (فعال کارگری) هم اکنون در حال سپری کردن حکم شش سال حبس خود در زندان است.

*تجمع اعتراضی دستفروشان بازار تبریز نسبت به ممانعت شهرداری از کسب وکارشان مقابل فرمانداری تبریز

صبح روز یکشنبه 9تیر،جمعی از دستفروشان بازار تبریز دراعتراض به ممانعت شهرداری از کسب وکارشان دست به تجمع مقابل فرمانداری تبریز زدند.

بنابه گزارشات رسانه ای شده، شهرداری تبریز ازروز یکشنبه 9تیرماه، فعالیت هرگونه دستفروشی و سد معبر درحاشیه بازار و خیابان های اطراف آن را ممنوع کرد.

اقدام شهرداری تبریز در ممانعت از فعالیت دستفروشی ها درکنار خیابان ها پس از آن عملیاتی شد که مدتی قبل اصناف و کسبه پیاده راه تربیت تبریز در اعتراض به وضعیت نابسامان دستفروشان این بازار تجمع کرده و مغازه‌هایشان را تعطیل کرده بودند.

فرماندار تبریز با اشاره به تجمع دست‌فروشان بازار تبریز مقابل فرمانداری،افزود: اصولا ساماندهی و جمع‌آوری دست‌فروشان وظیفه شهرداری می باشد.

شهرداری را ملزم کردیم که طی یک هفته دست‌فروشان بازار را شناسایی و ساماندهی کنند. هریک از مناطق ده‌گانه شهرداری موظف هستند در محدوده حوزه استحفاظی خود بازارچه‌ای احداث و این دست‌فروشان را برای فروش محصولات خود به آنجا هدایت کنند.

*نامه سرگشاده 170 دستفروش خیابان ولیعصر تهران دراعتراض به ازدست دادن ممر درآمدشان

170دستفروش خیابان ولیعصر تهران طی نامه ای سرگشاده خطاب به شورای شهرتهران اعتراضشان را نسبت به  طرح « انضباط شهری»که منجر به بیکاریشان شده است،رسانه ای کردند.

بنابه گزارش رسانه ای شده بتاریخ 9تیر،دستفروشان محدوده ولیعصر تهران در نامه‌ای خطاب به شورای شهر، خواستار توقف طرح انضباط شهری و برخورد با دستفروشی شدند.

طرح « انضباط شهری» در محور خیابان ولیعصر تهران منجر به بیکاری دستفروشان این محدوده شده است. در این منطقه از شهر تهران صدها دستفروش از طریق بساط کردن کنار خیابان روزگار می‌گذرانند که 170 نفر از آنها در نامه‌ای به شورای شهر خواستار توقف طرح انضباط و توجه به معیشت خود شده‌اند.

در این نامه آمده است: جمعیت بین دو تا سه هزار دستفروش در این محدوده، برای تامین معیشت در شرایط رکود اقتصادی، بیکاری گسترده، تورم افسار گسیخته و تحریم‌های ظالمانه کمر همت بسته‌اند و به تلاش خود متکی هستند.

آنها عنوان کرده‌اند که در شرایط اقتصادی فعلی، اجرای طرح‌های ضربتی که به معیشت مردم لطمه می‌زند، به هیچ وجه صحیح نیست چراکه این طرح‌ها، گروه‌های مختلف فرودستان را از حق حیات محروم می‌سازد.

*تجمع اعتراضی صاحبان وانت بار نسبت  به عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک  مقابل ساختمان شورای شهر تهران

صبح روز یکشنبه 9تیر،جمعی از صاحبان وانت باردراعتراض  به عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک  مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند.

بنابه گزارشات رسانه ای شده،تجمع کنندگان خواستار حذف هزینه های ورود به محدوده های ترافیکی بودند .

یکی از رانندگان این وانت بارها به خبرنگار رسانه ای گفت: برای ورود به محدوده طرح ترافیک تخفیف 70 درصدی داریم اما همان هزینه هم برای ما زیاد است.

تجمع کنندگان با برافراشتن بنرهایی اعتراضشان را نسبت به بیمه نبودن و نیز هزینه ورود به طرح ترافیک بنمایش گذاشتند.

خاطر نشان می شود که روز یکشنبه 2تیرماهسال جاری نیز،جمعی از صاحبان خودروهای پلاک عمومی تهران در اعتراض به پرداخت عوارض ورود به ترح ترافیک دست از کار کشیده و با پارک کردن مینی بوس ها و ون هایشان در خیابان بهشت، مقابل شورای شهرتجمع کرده بودند.

*تجمع اعتراضی شلتوک کاران دو روستای شوشترنسبت به کمبود آب برای زراعت مقابل فرمانداری

روز یکشنبه 9تیر؛جمعی از شلتوک کاران روستاهای عرب حسن و عرب اسد از توابع بخش میان آب شهرستان شوشتر در اعتراض به کمبود آب برای آبیاری زمین های کشاورزیشان ،مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

یکی از شلتوک کارانحاضر درتجمع به خبرنگار رسانه ای گفت: حدود یک هفته است که با مشکل کمبود آب برای آبیاری زمین‌های شلتوک کاری خود روبه رو هستیم.

وی افزود: با اعلام استانداری خوزستان مبنی بر رفع ممنوعیت کشت و تأمین آب کشاورزی، در کشت تابستانه شلتوک کاشتیم و انتظار داریم در تأمین آب به کشاورزان کمک شود.

این شلتوک کار ادامه داد: از فرمانداری شوشتر هیچکس پاسخگو نبود و ما را برای حل این مشکل به سازمان آب و برق خوزستان ارجاع دادند.

بخشدار میان آب از توابع شهرستان شوشتردرهمین رابطه گفت: تا ظهر امروز مشکل تأمین آب شلتوک کاران روستاهای عرب حسن و عرب اسد با تصمیماتی که گرفته شده حل خواهد شد.

قایل یادآوری است که پیش ازاین روز سه شنبه 28خرداد ماه سال جاری،جمعی ازشلتوک کاران شهرستان هویزه به نمایندگی از سایر کشاورزان این شهرستان در اعتراض به نبود آب به دلیل خشک شدن رودخانه کرخه نور ( از شاخه های رودخانه کرخه در هویزه) ، دست به تجمع مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان زدند.

*اقدام به خودکشی یک کارگر جوان یک پروزه ساختمانی در نیاوران تهران

ظهر روز یکشنبه 9تیر،یک کارگر 24ساله به قصد خودکشی بدلیل اختلاف با پیمانکار این پروژه ساختمانی از روی یک جرثقیل ساختمانی در محله نیاوران بالا رفت و خودش را به انتهایی‌ترین نقطه تاورکرین رساند.

بنابه گزارشات رسانه ای شده،بدنبال حضورنیروهای آتش‌نشانی و اورژانس اجتماعی در محل حاضر شده و اقداماتشان برای منصرف کردن این کارگرجوان از خودکش یمنصرف شد.

بررسی‌های اولیه نشان داد، وی از کارگران یک پروژه ساختمانی در محل مذکور بوده که به دلیل اختلافات با پیمانکار دست به این کار زده است.

*جان باختن یک کارگر کشاورزی براثر ریزش سنگ در جاده هراز

روز شنبه 8تیرماه،یک کارگر45ساله حین کار برداشت گیلاس از باغ در کیلومتر 60جاده هراز براثر ریزش سنگ‌های معلق از کوه و پرت شدن آن به  وی جانش را ازدست داد.

*جان باختن یک کارگر معدن سنگ همدان حین کار بر اثر سقوط سنگ بر رویش

یک کارگر معدن سنگ همدان حین کار بر اثر سقوط سنگ بر رویش جان خود را از دست داد.

بنابه گزارش رسانه ای شده بتاریخ9تیر،این کارگر میانسال حین کاردر یک معدن سنگ واقع در شهر مهاجران از توابع شهرستان بهار بر اثر حادثه‌ای سنگ بر روی وی سقوط می‌کند.

کارگر مصدوم به بیمارستان همدان منتقل شده اما به علت شدت ضربه به ناحیه سر و بروز خونریزی داخلی، بامداد روز ‏یکشنبه 9تیر‏جان خود را از دست داد.

*خارج کردن جسد از چاه کشاورزی روستایی در بجنورد توسط یک غواص

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: در عملیاتی امدادی، عصرروز شنبه 8تیرجسد مردی از یک چاه کشاورزی در روستای کلاته نقی بجنورد بیرون کشیده شد.

 مجید گریوانی افزود: با تماس مردم و دادن گزارشی مبنی بر سقوط فردی در چاه کشاورزی این روستا در جنوب بجنورد، نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برای یافتن جسد این فرد، ناگزیر به کمک گرفتن از یک غواص شدیم، افزود: جسد این مرد، پس از پنج ساعت تلاش در عمق 20 متری چاه پیدا شد.

گریوانی افزود: بر اساس اظهارات افراد محلی، این فرد برای روشن کردن موتور پمپ آب به درون چاه کشاورزی رفته، اما به علت انتشار گاز منواکسید کربن در فضای محدود دچار خفگی شده است.

*مصدومیت شدید یک کارگرجوان درشیراز براثرفرو رفتن میلگرد در بدنش

عصر روز شنبه 8تیر،یک کارگر جوان حین کاردر ساختمان نیمه‌کاره واقع در بلوار حجرت  شیراز

بر اثر سقوط یک میلگرد از ارتفاع سقوط  وفرو رفتن در بدنش از ناحیه پهلو و شکم دچار آسیب شدید شد وتوسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

akhbarkargari2468@gmail.com

 

 

 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com