آن شش ماه دیگر !

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

موضوع سلاح هسته ای با دانشمند اتمی و بقیه مخلفات…در ذات و بافت حکومت اسلامی در ایران از نظر من فقط یک بهانه است . سلاح هسته ای بعد از ۲ انفجار در ژاپن توسط آمریکا که به پایان جنگ جهانی دوم منجر شد ، اساسا خصلت تدافعی دارد . یعنی دارندگان سلاح هسته ای فقط درمذاکرات و دیپلماسی از این سلاح به عنوان یک برگ برنده استفاده میکنند . ولی عملا دیگر در هیچ جنگی استفاده نمیشود .

بعد از پایان جنگ سرد بمب اتم و سلاح هسته ایی در انحصار یک بازاری است شامل قدرتهای اصلی جهانی ، که اعضای این بازار دنبال این نیستند که در انحصار بازارشان عضو دیگری داشته باشند . حکومت اسلامی در ایران سالهاست دنبال دست یابی به بمب هسته ای است ولی هزارسال دیگرم بماند فوت کوزه گری راهیچ عضوی ازبازار نخواهد داد . خودش هم مستقلا آی کیوی لازم برای تحقق چنین امری را ندارد . البته سایر کشورها تا بتوانند حتما با همین عنوان و بهانه اسکولای حاکم در تهران را تیغ میزنند .

در قرن بیستم قدرتهایی که توان رسیدن به بمب اتمی را داشتند . ایالات متحده آمریکا ، شوروی سابق ، چین ، فرانسه ، شبه قاره هند و انگلیس …

کشورهایی که در زیر مجموعه این ۵ قدرت عمل میکنند و در تضادها و شکافهای جهانی به این مهم دست یافتند . کره شمالی توسط چین و در تضاد با کره جنوبی ، پاکستان توسط آمریکا و در تضاد با هند … اسرائیل هم توسط غرب مسلح شد .

حکومت اسلامی در ایران اساسا شعور وفرهنگ رسیدن به بمب اتم را ندارد . رسیدن به بمب اتمی پروسه خودش را میطلبد . گذشته ایی لازم دارد معمولا از ساده به پیچیده است . از ساختن تپانچه و تفنگ بادی تا… نهایتا برسد به بمب اتم . حکومت اسلامی تیرکمون هم وارد میکند . هر چه میسازد جز تمسخر جهانی ارمغان دیگری ندارد . از دوربین عکاسی قراضه به نام ماهواره تا بشقابی که خودش ویروس کرونا را دستگیر میکند تا بقیه موارد خنده دار … در این ۴۳ سال فقط مشغول کشتن مخالف بودند و ترورهای جهانی، برای سازندگی وقت و شعور نداشتند .

اعضای اصلی کلوپ قدرتهای جهانی به کسی فوت گوزه گری را نخواهند فروخت . ولی کل این داستان سالهاست فقط بهانه شده تا دورش طواف میکنند . یادتان که نرفته ، الان حدود ۲۰ سال است که آمریکا هی میگوید حکومت اسلامی تا شش ماه دیگر به بمب اتم میرسد . ولی هیچوقت خبری از آن شش ماه نخواهد شد . شش ماهی که فقط تمدید میشود . اگر واقعا آن شش ماه و رسیدن حکومت اسلامی به بمب اتم جدی بود آنوقت تمام اعضای مهم بازار دانش هسته ایی دست در دست هم چنان چوبی به کون عظما میکردند ، که دیگر کسی هوس قدرت اتمی شدن در جهان نکند . ولی الان همه با خیال راحت توافق دارد که حکومت اسلامی اسکول بماند !

برنی سندرز گفت ترور فخری زاده برای تضعیف دیپلماسی آمریکا و سپاه پاسداران بود … ترکیه ترور محسن فخری زاده را محکوم کرد … طالبان محکوم کرد ، اتحادیه اروپا گفت ترور فخری‌زاده اقدامی جنایتکارانه بود …

همانطور که میبینید جهان برای یک دانشمند مسلمان هسته ای اسلامی در ایران در سوگ است . فقط مشکل اینه که نمیدانم حاج محسن بزاز کجایش به دانشمند شبیه است . بروید به عکس و سوابق و مدارک حاج محسن دقت کنید به تیغ کش و زور گیر و لات عربده زن میخورد . منتها اصرار جهان که همین تیغ کش را به عنوان دانشمند تعارف میکند ، خیلی عجیب نیست .
مثل قاسم سلیمانی که یه مشت اسکول میگفتد سردار ایرانی . حتی اسمش را گذاشتند آریو برزن سلیمانی . و یا لقب بزرگترین فیلسوف قرن ۲۰ که سروش به خمینی داد . خود سروش زمانی که امام خمینی را غرب سر سفره ایران نشاند ، وسط دانشگاه تحت عنوان انقلاب فرهنگی قصابی باز کردند و سالها مشغول سلاخی دانشجویان ایران بودند . بعدها ساکن آمریکا شد ولی با همان تفکر …
این سیستم از فیلسوفش تا سردارش تا دانشمند اتمی اش تا استاد دانشگاهش … سروته به کرباسند . این یک سیستم با یک تفکر مشخص است . سیستمی که اساسا در تفکرشان سازندگی معنا ندارد . نیم قرن بزرگترین منابع زیر زمینی خاورمیانه دستشان بود و فقط در تخریب و انفجار و ترور و کشتار مخالفان مهارت پیدا کردند …
و نهایتا غرب که به چنین صحنه مسخره و کودکانه ای همیشه پوشش میدهد . یک دشمن ساخته اند برای خودشان که نه تنها تهدیدی جدی نیست بلکه ماندنش انبوهی خواص برای سیاستهای غرب دارد .

اصرار جهان دیپلماتیک به اینکه مردم ایران لیاقتی بیشتر از حکومت اسلامی فعلی ندارد فقط اینطوری قابل فهم است…

۰۱.۱۲.۲۰۲۰
اسماعیل هوشیار

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate