فراخوان به آکسیون خیابانی، شنبه ۱۱مه ۲۰۲۴

فراخوان کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران،یتوبوری،  سوئد.

به آکسیون خیابانی، شنبه ۱۱مه ۲۰۲۴ساعت ۱۵ درمیدان برنس پارکن

باردیگربرآن شدیم تا برای محکومیت جنایت صورت گرفته برچهره نیکا شاکرمی ودرمحکومیت حکم اعدام توماج وصدورجنایتکارانه اعدام ها وآزادی زندانیان سیاسی به خیابان بیاییم !

حکومت اسلامی اینروزها از یک سو، سرمست ازجنگاوری پهپاد های خود، با لشگرکشی به زنان و معلمان ،تجمعات کارگران و خیابان‌ها را به میدان جنگ تن به تن با زنان آزادی‌خواه ایران تبدیل کرده وازسوی دیگر در تقلای انتقام‌کشی از معترضین و مخالفین خود، زندان ها را از آزادی خواهان پر می نماید!

دردل جنبش عظیم وفراموش نشدنی«زن-زندگی-آزادی»،روایت نیکا شاکرمی، روایت ایستادگی پرشکوه اراده انسانی دختری آزاده دربرابر یک ساختار خشن و خونریز است.دراین مبارزه نابرابر،مردم ما هرگز روایت خون شوران بی مقدارحکومتی را باور نکرده و نخواهند کرد. 

صدورحکم شنیع قتل عمد دولتی اعدام برای توماج صالحی،هنرمند متعهد و مبارز، آنهم با رویه‌ای رسوا دربیدادگاههای نظام یکباردیگر ماهیت ضد بشری وعمق تباهی این حکومت را افشا کرد.

موج وسیع زندانیان سیاسی اعم از زنان ، فعالان سندیکای شرکت واحد تهران و حومه و در زندان ماندن معلمان شریف وفرزندان برومند کرد و بلوچ و احضار اسماعیل گرامی کارگربازنشسته، تهاجم به اجتماعات روزکارگر و روز معلم در ایران ،همه و همه نشانه اوج وحشت نظام از پیشروی جنبش ما را به نمایش می گذارد!

ما باردیگر روز شنبه ۱۱ مه ۲۰۲۴ ساعت ۱۵ در میدان برنس پارکن تجمع می نماییم و همه شما آزادیخواهان را به شرکت در این حرکت اعتراضی دعوت می نماییم . 

زندانی سیاسی آزاد باید گردد 

نه به اعدام 

زنده باد آزادی و برابری 

سرنگون باد کلیت نظام اسلامی ایران 

کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران ، یتوبوری،  سوئد.

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate