برای آزادی همه دستگیر شدگان اخیر در کردستان بپاخیزیم

حکومت جهل و جنایت اسلامی طی دو سه هفته اخیر تعداد زیادی از فعالین اجتماعی در شهرهای کردستان را بازداشت و زندانی کرده است. حکومت اسلامی در شرایطی دست به این کار زده است که با خشم و تنفر عمیق مردم نه تنها در شهرهای کردستان بلکه با اعتراضات هر روزه مردم حق خواه در سراسر کشور روبرو است. این تقلاها تنها از سر درماندگی است که حکومت از خود بروز میدهد. باید تلاش کنیم صدای اعتراض خود را برای آزادی دستگیر شدگان بگوش همگان برسانیم.
باید تلاش کرد با خانواده های آنها و در اعتراض به بازداشت عزیزانشان همراه شویم. طومار جمع آوری امضاها را در تمام شبکه های مجازی و اشکال مختلف برای دوستان و اطرافیان خود انعکاس دهیم.
از همگان بخواهیم که امضای خود را پای طومار اعتراضی به این دستگیریها بگذارند و اعلام کنیم تمام دستگیرشدگان باید هرچه سریعتر و بی قید و شرط آزاد شوند.
اعلام کنیم که علیرغم فقر و فلاکتی که به زندگی ما تحمیل کرده اید اجازه نخواهیم داد عزیزان مردم را به زندان بیاندازید و با تهدید و بازجویی و نهایتا تحت عنوان وثیقه از آنان باج خواهی کنید.
مردم خوب میدانند که حاکمان اسلامی در وحشت از شورش گرسنگان، فعالین اجتماعی را بازداشت کرده است. این سیاست و عملکرد بگیر و ببند رژیم اسلامی بارها شکست خورده و رسوا شده است.حکومتی که کل جامعه در مقابلش ایستاده است. نباید اجازه دهیم که تلاشهای شکست خورده این حکومت منجر به پرونده سازی برای فعالین دستگیر شده شود. یکصدا، متحد و قدرتمند باید به میدان آمد و خواستار هر چه سریعتر آزادی بی قید وشرط آنها شویم.
٢١ بهمن ۹۹
٩ فوریه ۲۰۲۱

ایسکرا ۱۰۷۹

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate