موج دوم جنبش انقلابی زن زندگی آزادی و برابری در راه است

انقلابات محصول فکری، نظری و یا فعالیت تشکیلاتی آحاد مردم تحت سسرم، انقلابات یستند. بلکه نتیجه ارگانیک شرایطی هستند که بالائی ها دیگر نمیتواند بهة کةة ة ند و پائینی ها هم دیگر نمیتوانند شرایط موجود را تحمل کنند.

با ای توصیف میوان اقلاب مهسا را ​​اقلای ارگایک با ویژه گیهای خاص خود ارزیای کرد. با فرا رسیدن سالگرد شروع موج اول این انقلاب زنانه و پس از تنفس بةةمهوی کوتمهوی کنی میوه چینان دستپاچه خارج نشین در سیر تبلور خیابانی به آن تحمیل. با فرو ریختن توهمات، و کسب مجدد اعتماد بنفس به نیروهای ارگانیک خهوی مخوی مخوی ج دوم جنبش انقلابی هستیم، موجی که همچون سونامی سخره سخت حاکمیتا شهان سلان ته و لرزه براندام صاحبان زر و زور و تزویر انداخته است.

نخستین دستآورد جنبش رهائی زن در این دوره این است که حصار حجاب بباب  اج ش انقلابی مهسا درهم شکسته شد. و با فرو ریختن حجاب، ضعف بنیادین نظام اسلامی برای کل جامعه و بخطوص بخطوص ژیم قرون وسطائی و زن ستیز، عریان شد. رژیم مفلوک اسلامی با هیچ بگیر وببند، لایحه و حکم شرعی و حکومتیل و تبال و د شاندن عورت نحیف و فرتوت استبداد مذهبی نخواهد بود و از اینرو ریزشب بینرو ریزش ن ری خواهد گرفت.

در دوره کوتاه تنفس، زنان، مبارزه جوئی خود را در زیرپا گذاردن تاتجاربات روزمره بله جانانه با فاطی کوماندوهای جیره خور نظام ادامه دادند و اجازه نداد یت نفس تازه کند. هر چند رژیم سعی میکند با نمایشات خیابانی با سیلی صورت خود را سرهن مةد را سره نگ یداند که حتی در قدرتمندترین روز حکومتی یعنی عاشورا، در زمین باسوی جمین باسوی ابی و با یاری اشعارعارف قزوینی ضربه فنی شد و پوزه اش بخاک مالیده .

همانگونه که صاحبان برده دار مزارع پنبه ایالات جنوبی آمریکا، ارونق اقد برده ماندن سیاهپوستان و اعمال مالیکت بر فرد فرد سیاهپوستان میدانسوت ااهپوستان میدانسوت ز هیچ جنایتی کوتاهی نمیکردند و سرانجام با قیام سیاهپوستان بیکردند و سرانجام با قیام سیاهپوستان بیکردند به شد   . رژیم اسلامی نیز تداوم استثمار اقتصادی، سیاسی och فرهنگی و تن دادن کل د ه داری اسلامی را در گرو برده خانگی ماندن زن و اعمال مالکیت بر تن و روان زن و اعمال مالکیت بر تن و روان د. از این رو است که این جنبش انقلابی زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب ادابری طلب اد ته های هزار و چهارصد ساله سلطه اسلام بر تن و روان جامعه را پنبه مسن؂ج جامعه را پنبه مسن؂ج آزاد و برابر را هموار کند.

ما، زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب، فعالین جنبش رهائی زن ارا فرانی ی ی زن ارا فرانی م با همدلی و در همبستگی با فعالین جنبش کارگری, جنبش فرهنگی فرهنگیان، باز مد و جنبش دانشجوئی در داخل و خارج از ایران بهر شکل ممکن از تظاهراتها و گردهم آئی ها و با حضور پیگیرانه در صحنه، موج دوام جنبش موج دوام جنبش تظاهراتها مندتر کنیم.

 

زنده باد جنبش انقلابی زن زندگی آزادی و برابری

سازمان رهائی زن

۳۰ ژوئیه ۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate