شورای انقلابی دادخواهان، کارزار حقوق بشر ایران، و  آ . ب . اف برگزار می‌کند؛  “به یاد آر”

       

شورای انقلابی دادخواهان، کارزار حقوق بشر ایران، و  آ . ب . اف برگزار می‌کند؛ 

“به یاد آر”

ما جمعی از خانواده‌های جان‌باختگان ۴ دهه جنایت‌های رژیم اسلامی، به رسم یادبود و بزرگداشت یاد و نام عزیزان جانباخته مان، نمایشگاهی از عکس‌ها و یادگاری‌های این جان های شیفته که نشان از مبارزه، مقاومت و ایستادگی آنان و پایداری خانواده های دادخواه را دارد، با عنوان «آنچه باقی ماند» روز شنبه ۹ سپتامبر از ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر در ساختمان مرکز فرهنگی “ا ب اف” استکهلم برگزار می کنیم.  

در این نمایشگاه یادگاری های به جا مانده از جان باختگان به نمایش گذشته می شود؛ از جمله نامه های دوران اسارت, وصیت نامه ها, آثار خلق شده در زندانها, وهمچنین یادگاری هایی که از معترضان پس از قتل دلخراش شان  به جا مانده به نمایش گذاشته می شود. هدف ما از برپایی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن مقاومت و قدرت مردم ایران در برابر رژیم اسلامی است. این نمایشگاه بخشی از حقایق تکان دهنده از جنایات های رژیم در زندان های ایران, مبارزه و مقاومت مردم و بخشی از حقایق سرکوب ها در ایران را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین این نمایشگاه تلاشی برای افزایش آگاهی مردم دنیا درباره مبارزات و مقاومت های مردم ایران به ویژه زنان علیه این رژیم آپارتاید جنسیتی است. این نمایشگاه سندی است از پافشاری تزلزل ناپذیر و اشتیاق پرشور ایرانیان برای آزادی، عدالت و دادخواهی که همگی در شعار قدرتمند «زن، زندگی، آزادی» تجلی پیدا کرده است.

علاوه بر این، بخشی از این رویداد به برجسته کردن محاکمه حمید نوری و اهمیت “عدالت جهانی” در پیشبرد مبارزه برای جهانی عادلانه و دموکراتیک اختصاص خواهد یافت. این پرونده تلخ، نمونه ای از نقض عمیقا نگران کننده حقوق بشر است که توسط جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. 

با حضور خود به پُربارتر شدن این برنامه کمک کنید. 

مسیر دادخواهی منتظر قدم‌های تک‌تک ما است. 

با سپاس،

شورای انقلابی دادخواهان ،  کارزار حقوق بشر ایران و ABF استکهلم

جزئیات رویداد: 

تاریخ: شنبه ۹ سپتامبر ۲۰۲۳

زمان: ۲ تا ۵ بعد از ظهر 

محل برگزاری

ABF Stockholm, Sveavägen 41

تلفن های تماس:

آزیتا صفایی 

+۴۶۷۲۸۶۵۶۱۴۸

مریم اعتمادی

+۴۶۷۶۸۸۰۷۶۷۶ 

آدرس ایمیل: 

forirankarzar@gmail.com

         

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate