کارتر افشا می‌کند! چه کسی محمدرضا پهلوی را برکنار کرد!؟

 بنا بر اسناد افشا شده و منتشر شده، کارتر، رئیس جمهور امریکا، تا ساعات آخر قبل از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷، قصد داشت سلطنت را حفظ کند. «نقشه ب» این بود که لااقل بختیار را حفظ کند، حتی با کشتار وسیع. برژینسکی تلفنی و شفاهی دستور کشتار «حرامزاده‌هایی» که در خیابان‌های ایران به تظاهرات پرداخته بودند را می‌داد. ولی چون وزارت خارجه کارتر که با کمپین انتخاباتی حقوق بشر به ریاست جمهوری انتخاب شده بود، حاضر نمی‌شد دستور کتبی کشتار را صادر کند، این فرمانیه اجرا نشد. ارتشیان وطن‌دوست، زیر بار ننگ کشتار هم‌وطنان خود نرفتند و رژیم ولایت مطلقه پهلوی، سقوط کرد…
صدارت: کارتر افشا می‌کند! چه کسی محمدرضا پهلوی را برکنار کرد!؟
باز هم کارخانه دروغ‌‌پردازی به کار افتاده است که باز هم مردم ایران را منفعل‌تر کنند و با ایجاد ترس و وحشت از انقلاب، و دخالت‌های بیگانگان و تجزیه ایران و سوریه‌ای شدن ایران و… مردم را به حوزههای «رای‌گیری» بکشانند!
آیا انقلاب، «کار انگلیس‌ها، یا امریکایی‌ها بود» ببینیم رئیس جمهور وقت امریکا، در این باره، چه می‌گوید:
فیلم این مصاحبه را همینجا ببینید:
مصاحبه کننده می‌پرسد:
«…چون بحث بر این است که اگرچه شاه ایران رعایت حقوق بشر را نمیکرد اما متحد آمریکا بود و شاید بهتر از رژیم فعلی بود و آمریکا باید متحد شاه باقی میماند»
جیمی کارتر جوابی واضح و روشن و صریح می‌دهد:
«بله میشد که متحد او بمانیم اما شاه بدست ایالات متحده برکنار نشد بلکه او توسط مردم خودش برکنار شد»
ساکت ننشینیم!
اعتراض کنیم!
مخالفت خود را با صدای هرچه بلندتر، فریاد بزنیم!
وابستگان به قدرت را، و وابستگان به وابستگان به قدرت را، همه آن‌ها که به قدرت‌ها روی می‌کنند، و لاجرم به ملت پشت می‌کنند را طرد، و تا بازگشتشان به آغوش باز ملت، منزوی کنیم!
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate