کمپین نجات هوشمند علی‌پور: هوشمند علی پور و توماج صالحی و همه زندانیان را باید آزاد کرد‎‎

کمپین نجات هوشمند علی‌پور: هوشمند علی پور و توماج صالحی و همه زندانیان را باید آزاد کرد‎‎

هوشمند علی پور و توماج صالحی و همه زندانیان را باید آزاد کرد

روز ۸آبان توماج صالحی در «روستای گِردبیشه» از توابع چهارمحال و بختیاری توسط جمهوری اسلامی دستگیر شد.

توماج یک خواننده رپ و مردمی و صدای اعتراض یک جامعه عصیان علیه حکومت دیکتاتور و کودک‌کُش و قاتل هزاران انسان بیگناه بود.
توماج جرمش حق‌خواهی و آزادیخواهی و دفاع از مردم کشورش بود. ما صدای توماج و همه زندانیان سیاسی هستیم.

در حال حاضر هوشمند علی پور و هزاران زندانی سیاسی و بازداشت شده نه تنها در رابطه با اعتراضات سراسری اخیر در ایران، بلکه مربوط به سال‌های قبل و از سرکوب سیستماتیک این حکومت در زندانها و شکنجه‌گاه‌ها، زیر شکنجه‌های وحشیانه و جنایتکارانه این قاتلان هستند.

کمپین نجات هوشمند علی‌پور ضمن حمایت از فراخوان خانواده توماج صالحی و مخصوصا دائی ایشان آقای «اقبال اقبالی» صدای توماج و یارانش و همه زندانیان سیاسی در سیاه‌چال‌های مخوف و آدمکشی حکومت جنایتکار اسلامی خواهیم بود.

از همه مردم ایران در همه شهرها میخواهیم، تا دیر نشده باید به میدان بیائیم و جنبش برای آزادی زندانیان سیاسی و تجمعات فوری با خواست آزادی بی قید و شرط زندانیان سیاسی به حکومت اسلامی تحمیل کنیم.

این زندانیان هریک فرزندان خانواده‌هایی هستند که در حال حاضر چشم به‌راه و نگران و ناراحت در رابطه با وضعیت عزیزانشان در شرایط بسیار سخت و دشواری به سر می‌برند.

ما هیچ راه برگشتی نداریم و با مبارزه و اعتراضات و اتحاد روبه‌جلو، می‌توانیم هم به یاری و نجات زندانیان برخیزیم و هم جنبش سرنگونی را با قدرت تمام، برای رهایی و آزادی همه مردم ایران از چنگال حکومت دیکتاتور و جنایتکار اسلامی به پیش ببریم.

کمپین نجات هوشمند علی پور
۸ آبان ١٤٠١/ ٣٠ اکتبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate