برای دادخواهی ژیان علی‌پور و نجات هوشمند علی‌پور از خانواده علیپور حمایت کنیم / کمپین نجات هوشمند علی پور

کمپین نجات هوشمند علی پور
برای دادخواهی ژیان علی‌پور و نجات هوشمند علی‌پور از خانواده علیپور حمایت کنیم!!
امروز ۲۲ مهر روز کولبر و سالگرد ترور ژیان علی‌پور و این قتل عمد قاتلان جنایتکار حکومت اسلامی بود که سال گذشته اتفاق افتاد.
برادر ژیان یعنی هوشمند علیپور از ۹مهر ماه توسط اداره اطلاعات از زندان مرکزی سنندج برای بار چندم به شکنجه‌گاه این اداره منتقل شد و درحال حاضر ۲ هفته است که هوشمند زیر شکنجه و در سلول انفرادی در حبس می‌باشد.
حکومت قاتل اسلامی انتقام چندین ساله مبارزه سیاسی خانواده علیپور علیه حکومت جنایتکار اسلامی را با اعدام ژیان و حبس و گروگان گرفتن هوشمند از این خانواده گرفته است.
کمپین نجات هوشمند علیپور تمام سازمانهای بین‌المللی، سیاسی و حقوق بشری را آگاه می‌کند که علیه این توحش و فشار همه جانبه حکومت قاتل نسبت به خانواده علیپور اعتراض و به این اقدامات ضدانسانی اعتراض کنند.
کمپین نجات هوشمند علی پور به حکومت جنایتکار اسلامی هشدار می‌دهد، عواقب هرگونه شکنجه و تهدید فیزیکی هوشمند متوجه سران حکومتی در اداره اطلاعات و زندان سنندج  و کل حکومت اسلامی است و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط زندانی سیاسی هوشمند علی پور هستیم.
همه آزادیخواهان را فرامیخوانیم همانطور که قبلا از این خانواده حمایت کردید و در کنارشان ایستادید یکصدا برای آزادی هوشمند و دیگر زندانیان سیاسی به میدان بیائیم.
کمپین نجات هوشمند علی پور
۲۲مهر ۱۴۰۱- ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate