کوید ١٩ و اقدامات تازه جمهوری اسلامی قاتل!

جمهوری اسلامی با همان روش دوره پنهان کردن شیوع کرونا اکنون بعدا رسیدن ارقام مرگ و میر به پانصد نفر در روز دست به اقدامات تازه ای زده اند با حفظ منافع اقتصادی خودشان.

٧٠درصد اصناف  از شنبه اول آذر تعطیل می شوند. هیچکدام از وعده های دولت روحانی و کلیت نظام جمهوری اسلامی عملی نشده است . این روزها در دوران حاکمیت کرونا و جمهوری اسلامی دوران را دو باره باز نگری و دوره می کنیم.

افراد کشته های از بیماری کرونا در روز تا ۵۰۰نفر میرسد .و در نهایت دولت تن به تعطیلی سراسری تهران و دیگر شهرهای قرمز میدهد .از شنبه ۷۰در صد اصناف تعطیل خواهند شد ودر صورت تخلف جریمه و پلمپ در انتظار واحدهای صنفی است .با بسته شدن کشور ایا دولت تسهیلاتی به مردم و اصناف می دهد خیر، آیا باید باشکم خالی قرنطینه شد یا دولت ‌هزینه زنده ماندشان را میدهد؟ پاسخ دولت روشن است! بمیرید از دولت و امام و دزدها حاکم هیچی نخواهید!پس مردم از کجا بخورند به کسی ربطی ندارد!

 در این روزهای سخت و نفس گیر توده های تحت ستم طبقه کارگر ایران در حالی بار شرایط اقتصادی حاکمیت که با زور چماق سرکوب شکنجه و زندان از ان محافظت می شود نگاه صحنه های غم انگیز و شکنجه اوری که اشک کارگرانی که توان تامین نان خالی برای خانواده هایشان را ندارند کسیل شدن نیازمندان بر سطل های زباله برای پیدا کردن تکه ای نان گسترش قبر خوان کارتن خوابان تجلی نفرت انگیز دیگر نظام سرمایه داری حاکم که چهره ی بحرانی جامعه تحت ستم مارا جمع بندی کرده اند تعجبی نخواهد داشت.

مرگ بر این نظام، لعنت و نفرت به سرمایه بداران ایرانی

منبع: شماره ١٣٦ سوسیالیسم امروز

اول آذر ١٣٩٩[٢١ نوامبر ٢٠٢٠

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate