اعتراض و اعتصاب علیه اعدام / مزدک

مطلب
September 12, 2020

 

اعتراض و اعتصاب علیه اعدام !


با دورود فراوان به کارگران .


از همان فردای پس از قیام جمهوری اسلامی کشتار و نابودی سازمانهای سیاسی را مصرانه پیشبرده تا توده ها را از داشتن رهبری سیاسی علیه خودش محروم سازد . بویژه آنکه برخی از این سازمانها در یکی دو سال پس از قیام اعتباری نیز کسب کرده بودند . رژیم به این هم بسنده نکرد و بقتل عام زندانیان نیز پرداخت و سپس به جان نویسندگان و روزنامه نگاران که برخی از آنها زمانی در خدمت رژیم هم بودند ، افتاد تا شاید مقاومت توده را بشکند و آنها را به اطاعت بکشاند . با تدوام جنبش  علیرغم نبود سازمان سیاسی معینی ،  که گهگاه به شورشهای خیابانی تبدیل شده رژیم برای سرکوب سریع به سیاست ترور های میدانی و ایجاد وحشت و ارعاب روی آورده و دستگیر شدگان را به اتهامات واهی به جوخه اعدام و زندانهای مادام العمر گرفتار ساخته ، که جدید ترینش کشتار ، تیر خلاص ، بسیار خشونت بار آبانماه گذشته است . در این سرکوبها رژیم عامدانه با شلیک تیر خلاص بمغز مردم از پشت سر آنهم بطور انتخابی و پس از دستگیری معترضین و ضرب و شتم در زندانها و بریدن زندانهای طویل المدت و حکم اعدام با اشاعه وحشت در صدد عبور از سرنگونی است .


حکم و اعدام نوید افکاری و زندان مادام العمر برادرانش نمونه هولناکی از این ترور و وحشت است .


در این میان سازمان ملل و ادارات تحت نظرش همچون حقوق بشر و دادگاه لاهه و غیره نظاره گری بیش نیستند .  سازمانهائیکه بازیچه دست دول بنیانگذارش است ، آمریکا و دول اروپائی و دول دارای حق وتو ، و هر کدام بمیل خود احکام آنرا بی اعتبار میکنند ( آمریکا و اسرائیل بارها تصمیمات سازمان علیه خویش را بی اعتبار و حتی سازمان را متهم به کج روی کرده اند ) و حتی با تهدید سازمان ( آمریکا ) عملکرد آنرا مختل میکند ، چگونه میتواند اعدامها و سرکوبهای رژیم را مانع شود . زمانیکه بوش ، پدر و پسر ، چینی و کسینجر و... هزاران هزار انسان را در سراسر جهان کشتار جمعی و جنایت علیه بشریت میکنند و سزمان ملل و دادگاه لاهه و حقوق بشر جرات متهم کردن آنها را ندارد ، چگونه قادر است  خامنه ائی و دار و دسته اش را به رعایت حقوق انسانها  کرده و جان بیگناهان را تامین کند .


البته نباید فراموش کرد که این سازمانها مزورانه و آنهم پس از آنکه جباری از کشور های آفریقائی که توسط توده ها از قدرت بزیر کشیده شدند بعنوان جنایت علیه بشریت به محاکمه نمایشی کشیده شده اند که این نیز نشانه ائی از  طبیعت  نژاد پرستانه سازمانهائی است که تحت کنترول آمپریالیستهاست .


کارگران مبارز هفت تپه و سراسر ایران که با اعتراضات و اعتصابات خود و تحمل رنج و مشقت بسیار علیه بیعدالتی اقتصادی و ستم رژیم بطور تحسین آمیزی قد علم کردید و در نیشکر هفت تپه با اداره شورائی و بری از خشونت اعتراضات و خواست خلع ید و محاکمه اسد بیگی ، سرمایه دار ، دولت مردان را ، ر چند برای بره برداری جناحی خود ، مجبور به مذاکره کردید قطعا قادرید با گسترش اعتراضات و اعتصابات  علیه اعدام و زندانی های طویل المدت جمهوری اسلامی مجبور به توقف اعدامها و تباه کردن جان انسانهای بی گناه در زندانها بنمائید .  و در امر عدالت و بقای حیات انسان پرجمدار باشید .

مزدک .


بیستم شهریور ۱۳۹۹
  


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com