اهمیت پیگیری قتل علامرضا منصوری و تحقیق در شرکت حکومت المان و رومانی در طرح ریزی این قتل

سعيد صالحى نيا
June 21, 2020

مقدمه:

چند روز پیش اعلام شد جسد غلامرضا منصوری در بیرون یک هتل در رومانی پیدا شده.عکسهائی هم از انتقال جسد او به داخل ساختمان منتشر شد.

غلامرضا منصوری یکی از قضات رژیم جانی اسلامی بود که در پرونده اختلاس و دزدی به دورش پیچیدند و ظاهرا از سال گذشته میلادی در المان زندگی می کرده و اخیرا به رومانی رفته و نهایتا جسدش را در کنار هتل محل اقامتش پیدا کردند.

از ابتدای ورود او به المان سازمان گرارشگران بدون مرز به دولت المان بر علیه او شکایت گرد و او را به شکنجه ، گروگانگیری ، دستور برای دستگیری غیر قانونی و احتمالا شرکت در قتل بیش از 20 خیرنگار متهم کرد.

در مقابل شکایت نهاد گزارشگران بدون مرز و همینطور نماینده حزب سبز المان، حکومت المان و مقامات قضائی این کشور از وجود چنین جانوری در المان اعلام بی اطلاعی کردند ! در حالیکه این جانور از سال 2018 ویزای اروپا و طبیعتا المان را داشت. بعد از چندین ماه خبر امد که این بابا به رومانی رفته و اینبار حکومت رومانی حضور او را تایید کرد و او را به دادگاه کشید و قاضی دادگاه رومانی به او دو ماه "مهلت" داد برود هتلش خستگی در کند و بعد بیاید برای محاکمه!

از سوئی هم "ارتباطاتی "بین این جانور و رژیم اسلامی وجود داشته که می گویند خواسته اونها را گول بزندو نشان دهد می خواهد به ایران برگردد! اما اخوندهای ایرونی دستش را خوانده بودند و لذا اینجوری شد که جسدش پیدا شد!

موارد بالا بخش کوچکی از واقعیتی است که مستند شده و شاید خیلی ها می دانند.

در این مقاله من مقداری بیشتر روی این داستان می کاوم و امیدوارم کمکی باشد برای ازادیخواهان انقلابی ضد رژیم اسلامی تا این ماجرا را رها نکنند و دنبال جریان را بگیرند و گردن حکومت المان و رومانی که از دید من در این قتل قدم بقدم شریک هستند را رها نکنند:

 

(1)داستان عجیب رفتن علامرضا منصوری به المان و انکار حکومت المان!:

 

غلامرضا منصوری که نه فقط بخاطر فساد مالی بلکه بخاطر شرکتش در جنایات رژیم و اطلاعاتی که از این جنایات داشته مورد غضب جناحی از رژیم قرار گرفته بود ، بعد از اعلام اتهامش از ایران فرار می کند و می رود به؟ ! باور بفرمائید این ماجرا  بامزه هست!

رسما با وجود داشتن پاسپورت اروپا با وجود سوالات صریح نماینده پارلمان المان از دولت المان (4)در مورد او ، حکومت المان رسما وجود چنین فردی را در المان منکر شده!

حتی وقتی نهاد گزارشگران بدون مرز رسما شکایت از او را به دادستانی المان فرستادند! معلوم نیست این قاضی جانی در فاصله ورودش به اروپا تا زمان ورودش به رومانی که فقط یکی دو ماه پیش است کدام گوری بوده؟!

اما! همه یادشان هست که شاهرودی را نتوانستند مخفی نگه دارند .او رسما در المان در موسسه پزشکی دکتر سامی تیمار شد!

حکومت المان بزرگترین شریک تجاری رژیم اسلامی بوده و تا اخرین روزها بزرگترین شریک همه جنایتکاران تاریخ منجمله دولت نژاد پرست افریقای جنوبی.روح هبتار همچنان دور حکومت المان می چرخد!

ازادیخواهان ایران و دنیا باید هزاران پرونده بر علیه حکومت المان تشکیل دهند.مشکل حکومت المان البته اینست که مدتی است ازادیخواهان دنیا دسترسی به اطلاعات بیشتری دارند و بیشتر "ابروی مرکل و هم طویله ایهایش" در خطر است!

در ماه ژوئن سال 2018(توجه بفرمائید یکسال پیش!) اقای کریستین کیندلر نماینده ایالت هانور از حزب سبزها از وزیر خارجه المان می پرسد:

"این ویزای اقای غلامرضا منصوری را مگر شما صادر نکردید؟" (4)

 ظاهرا از یکسال پیش دعوای انسندوستان با حکومت المان سر این قاصی جانی اغاز شده .لذا می شود منطقا پرسید این جانور از سال پیش تا بحال کدام گوری زندگی کرده اگر در المان نبوده و چرا نماینده مجلس المان و نهاد گزارشگران بین المللی مرتب یقه حکومت المان را گرفتند؟

من تردیدی نمی بینم که یک کلاه برداری کامل بین حکومت اسلامی ایران و حکومت المان طی یکسال در جریان بوده و نتیجه این شد که به توافق برسند این قاصی جانی را بفرستند رومانی!

فشار تبلیغاتی را نمی توانست دولت مرکل تحمل کندسابقه شاهرودی و ابروریزی براشان زیادی بود! یکجوری باید از دست این حیوان خود ساخته خلاص می شدند و این شد که ناگهان این قاصی از رومانی سر دراورد!

اما دست نگه دارید! فرض بگیریم این جانور از حکومت المان ویزا گرفته (که تایید کردند گرفته)و فرض که در عرش زندگی می کرده طی یکسال بعد ناگهان افتاده تو رومانی! داستان شکایت به دادستانی المان چه می شود؟ چرا حکومت المان به این جانور ویزای دو ساله داده؟

 

(2)حکومت رومانی و گربه رقصانی مرحله بعد:

اما  فرض کنیم که این قاضی جانی از عرش حدودا دو ماه پیش به زمین رومانی افتاده و حکومت المان را یکدم باور می کنیم!

داستان به اینجا رسید که حکومت المان دید زیادی گندش در می اید جانور خودساخته را فرستاد رومانی .حکومت رومانی چه کرد؟ حاج اقا را در هتلی ساکن کرد.بعد چون ازش شکایت شده بود یک دادگاه اولیه تشکیل دادند و قاضی رومانی به همقطار رذلش مهلت دو ماهه داد برود خانه صفا کند بعد بیاید.معلوم نیست چرا؟

حیوانی متهم است به شکنجه اختلاس قتل ، حتی خود رژیم اسلامی از طریق پلیس بین الملل اقدام کرده که او را برگردانند اما نه! اینجا هم داستان مقادیری می لنگد!

با یک هزارم چنین اتهاماتی هم از سوی حکومتی دیگر و هم از سوی ازادیخواهان ، طبیعتا این بابا باید در زندان منتظر دادگاه می ماند و حداقل بخاطر حساسیت موضوع 24 ساعته تحت نظر پلیس!

همانطور که خواننده متوجه شد درست مثل فیلمهای مافیائی حیوان را تنها می گذارند تا قاتلهای رژیم اسلامی بروند سراغش "تمامش" کنند!

 

(3)ماجرای ناتمام قتل منصوری و وظیفه ازادیخواهان انقلابی در خارج کشور

هر ادم عاقل و ازادیخواهی می تواند براحتی بین این زنجیره مافیائی قطعات را تشخیص دهد.حیوانی از قضات رژیم اسلامی یکسال پیش حداقل به المان فرار کرده با پاسپورت حکومت المان بعد ..رسیده به رومانی و بعد..تنها در هتل رها شده تا..جسدش پیدا شود.

قاتلین و شرکای جرم کیانند؟ خودکشی که جوک است. این یک قتل مافیائی است.رژیم اسلامی مثل همیشه با حکومت المان زد و بند کرده و حکومت رومانی هم که ارزانست خودش را فروخته و محل قتل را عمدا رومانی انتخاب کردند.این طرح مشترک است.

اما راه حل چیست؟ بنشینیم و محکوم کنیم یا با فرضهایمان دلخوش شویم؟ پیشنهاد من یک فراخوان فراسیاسی بین همه ازادیخواهان و انقلابیون ضد رژیم اسلامی است.

نباید پرونده این قتل بسته شود.حکومت المان حکومت رومانی باید پاسخگو باشند.ایا انقلابیون ما از نهاد گزارشگران بدون مرز که دیروز حکومتهای المان و رومانی را محکوم کرده کمتر هستند؟

وظیفه ازادیخواهان انقلابی در خارج کشور نه تنها افشای زنچیره جمایتی رژیم اسلامیست بلکه مسدود کردن کانالهائی است که این اراذل در سالهای اینده برای فرار و مخفی شدن در خارج کشور دارند می سازند.

حکومت المان بی تردید از سر پلهای فرار حاکمان اسلامی بوده و خواهد بود.این ذاتی این حکومت است.همانطور که اراذل هیتلری بعد از سقوط هیتلر توسط کلیسای کاتولیک رم پاسپورت جعلی گرفتند و به امریکای جنوبی فرستاده شدند در حال حاضر زنچیره مافیای حمایتی رژیم اسلامی در اروپا و امریکا در حال سازماندهی است.

تجمع و اعلام دعوای قانونی بر علیه حکومت المان و رومانی بر علیه نظام قضائی این کشورها و تقضای بررسی قانونی این قتل یک امر بسیار مهم و حیاتی در این جهت است.

 

منابع دیگر:

 

(1)آیا غلامرضا منصوری جعبه سیاه «پرونده طبری» بود؟!(بهرام رحمانی)

http://www.azadi-b.com/arshiw/?p=79854

 

(2)اطاعیه سازمان گزارشگران بدون مرز در محکوم کردن حکومت المان و رومانی در قتل منصوری

https://en.radiofarda.com/a/reporters-without-borders-criticizes-germany-romania-for-not-arresting-fugitive-judge/30681429.html?fbclid=IwAR2Gc58pBkCRQz9tjCbaAQpkmvOLl4QZVRomWGjqZZcRgXH03frR_iwA1z0

(3)منصوری در المان:

https://www.trackpersia.com/can-iranian-judge-germany-brought-justice/

 

(4)نقش حکومت المان در پناه دادن به جانیان رژیم اسلامی

https://irantrue.com/the-case-of-gholamreza-mansouri-a-deja-vu/

.

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com