چیزی برای ازدست دادن نداریم، جز زنجیرهایمان!

هەژار علی پور
May 26, 2020

چیزی برای ازدست دادن نداریم، جز زنجیرهایمان!

لغو احکام صادر شده برای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، نتیجه اعتراضات و اعتصابات کوبنده و متحدانه خود کارگران در هفت تپه ، فولاد اهواز و سایر مراکز کارگری بود. جمهوری اسلامی به آخر خط رسیده، نه اعدام کردن و نه سرکوب و دستگیری ها دیگر به کمک این رژِیم منزوی شده نخواهد رفت. جنبش سرنگونی به شکل رادیکال در همه بخشهای جامعه و جنبش های اعتراضی از پرستاران و معلمان و کارگران به پیش میرود و بیشتر از هر زمانی به پایان دادن به حکومت جمهوری اسلامی نزدیک شده ایم. جامعه ای که در فقر مطلق و فساد گسترده غوطه ور شده، کودکانی که در گرمای داغ و سوزان در کوره پزخانه ها با پای برهنه خشت می زنند، کودکانی که با کفشهای برهنه و بدون کیف و لباس در کلاس های درسی بدون داشتن میز و نیمکت و هر آن ممکن است سقف شان فرو بریزد و کارتن خواب هایی که دیگر کارتن خواب نیستند و به گورخوابی پناه برده اند، تراژدی آنجاست که والدینی که برای پایان دادن از این مرگ تدریجی فرزندان خودشان را زهر خور یا حلق آویز می کنند.

امید به رهائی مردم و طبقه محروم از هیچ و همه چیز تنها با گره زدن زنجیرهای میلیونی توده هایی است که به آخر خط رسیده و باید کار این حکومت را یکبار و برای همیشه کنار زد.

جامعه ای که چهل ساله در حال استثمار و ستم و تبعیض توسط یک مشت مافیای جنایتکار و آدمکش اسلامی، از کلیه امکانات و کوهی از ثروت و منابع مهم موجود در آن مملکت محروم مانده اند. باید برای همیشه خود و نسل های بعدیشان را از شر این نکبت و هیولای جمهوری اسلامی و با به محاکمه کشیدن هر یک از عاملان اصلی جنایات این رژیم رهائی سازند.

زنده باد سوسیالیسم

زنده باد مبارزات مردم ایران برای سرنگونی کامل جمهوری اسلامی!

"برخیز ای داغ لعنت خورده"

هه ژار علی پور

سه شنبه - ٦ خرداد ١٣٩٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com