جان سام رجبی، فعال محیط زیست در خطر جدی قرار دارد!

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
April 25, 2020

اطلاعیه شماره ۱۹
با شیوع کرونا جان زندانیان در خطر است
#کرونا_زندان
#جان_زندانیان_در_خطر_است
جان #سام_رجبی، فعال محیط زیست در خطر جدی قرار دارد!
صدای سام رجبی و تمام زندانیانی باشیم که بدون هیچ قدرت کنترلی در معرض ابتلا به #ویروس_کرونا قرار دارند!

 کتی رجبی، خواهر سام رجبی، #فعال _محیط_زیست و #زندانی_سیاسی میگوید؛" سام برای پیگیری وضعیت بیماریش به بیمارستان منتقل شد و پزشک دستور جراحی داد، با انجام آزمایش پیش از جراحی مشخص شد برادرم به کرونا مبتلا است، او را بلافاصله به زندان منتقل کردند". وی همچنین امروز اضافه کرد" سام امروز به رئیس زندان نامه نوشت که اگر تا دو روز آینده به بیمارستان منقل نشود، دست به اعتصاب غذا خواهد زد".

خبر کوتاه بود. اما قلب هر انسان آزادیخواه و انساندوستی را به لرزه درآورد. جمهوری کثیف اسلامی از بدو شیوع کرونا چشمهایش را آگاهانه و عامدانه بر خطری که جان صدها هزار نفر را تهدید میکند، بسته است. سام رجبی به کرونا مبتلا شده است و مسئولین قضائی بجای نگهداری و درمان وی در بیمارستان او را به زندان برمیگردانند. #هومن_جوکار #مراد_طاهباز و #سیامک_نمازی از جمله پانزده زندانی هستند که با سام هر روز در یک فضای کوچک بوده اند.
هفت نفر از فعالین محیط زیست که دو سال را در بازداشت موقت بسر بردند، همچنان در انتظار مرخصی بسر میبرند. #سام_رجبی #سپیده_کاشانی و #امیر_حسین_خالقی از میان این فعالین با وجود حکم شش سال حتی از آزادی مشروط که شامل زندانیان با حکم زیر ده سال میشود، بی بهره مانده اند.
جان سام رجبی با  #اعتصاب_غذا در حالیکه به بیماری کوید ۱۹ دچار شده است، دو چندان به خطر خواهد افتاد. حکومت جنایتکار اسلامی باید بداند امروز جنبش دفاع از آزادی زندانیان و زندانیان سیاسی بدنبال شیوع ویروس کرونا جهانی شده است و راهی بجز بستن زندانها ندارد.  
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از تمام مردم شریف، آزادیخواه و انساندوست میخواهد که صدای سام رجبی باشند.
ما از تمام مردم، اتحادیه های کارگری، سازمانهای و تشکلهای بشردوست و سیاسی، روزنامه نگاران، هنرمندان و تمامی مدافعین آزادی زندانیان سیاسی دعوت میکنیم  که حکومت اسلامی در ایران را برای آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان  و حفظ جانشان تحت فشار بگذارند.

شما میتوانید از طرق زیر اقدام کرده در این کارزار از زندانیان و خانواده هایشان حمایت کنید :

- با استفاده از تلفنتان کلیپ کوتاه تصویری و یا صوتی تهیه کنید و خواستار آزادی زندانیان شوید. این ویدیو را در  اینستاگرام و فیسبوک و تویتر خود پخش کنید وجهت پخش وسیعتر برای ما نیز ارسال دارید
- اخبار زندانیان در شهرتان در ایران را برای ما ارسال و در اینستاگرام و فیسبوک و تویتر خود پخش کنید.  انتشار اخبار زندانیان فشار بیشتری روی رژیم گذاشته و کمک میکند تا زندانیان گمنام نمانند.
- در شهرهای مختلف جهان با  اعضای پارلمان، شخصیتهای آزادیخواه ، اتحادیه های کارگری و سازمانهای بشردوست تماس گرفته و از آنها بخواهید به رژیم اسلامی در ایران نامه ارسال کرده و خواستار حفظ جان زندانیان در مقابل ویروس کرونا و آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان شوند.  
- در طوفانهای تویتری شرکت کرده و از این طریق به انعکاس صدای و وضعیت زندانیان کمک کنید
- اگر مایل به پیش بردن فعالیتهای بیشتری در این زمینه هستید با ما از طریق راههای ارتباطی ما تماس بگیرید.    

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲۳ آپریل ۲۰۲۰

کانالهای تماس با کمیته مبارزه با آزادی زندانیان سیاسی:
www.cfppi.org
www.facebook.com/IranZendaniSiasi/
@cfppi2018   تلگرام
‌‎  @cfppi   اینستاگرام
 @Irancfppi  تویتر
Cfppiiran2006@gmail.com


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com