علیه کشته و زخمی کردن کولبران توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دست به اعتراض جمعی بزنید!

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
February 19, 2020

مردم مبارز کردستان! مردم مبارز پاوه و نوسود!
علیه کشته و زخمی کردن  کولبران توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دست به اعتراض جمعی بزنید!

یکشنبه ۲۷ بهمن  جنايتي ديگر عليه كولبران توسط نيروهاي انتظامي و امنيتي رژيم جمهوري اسلامي ايران انجام شد! . نیروی های نظامی جمهوری اسلامی به سوی تعداد ی از کولبران که در حال عبور در مرز نوسود بودند، بدون اخطار قبلی تیراندازی کرده اند.  در اثر شلیک غافلگیر کننده  نیروهای نظامی دو کولبر به نامهای «شاهد اداک» و «احمد صحرایی»  جانباخته اند و ٧ کولبر «عظیم امین‌زاده»، «جبار محمدی»، «زاهد نوری»، «جلال نوری»، «شادمان سیدی»، «رسول هوشی» و «طاها سلمانی» زخمی شده‌اند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری کشتن و زخمی شدن کولبران توسط نیروهای جنایتکار حکومت اسلامی را محکوم میکند. بخانواده احمد سحرابی تسلیت میگوییم.
مردم شهرهای کردستان  را به اعتراض  در محکومیت و دشمنی آشکار حکومت اسلامی علیه کولبران، فرا میخواند. و از تمامی مردم آزادیخواه و برابری طلب میخواهد که نسبت به این درنده خویی باندهای اسلامی اعتراض کنند. نباید اجازه داد بیش از این کارگران بیکار که از قبل میراث شوم این حکومت به انجام شغل کولبری که سود و ثمره اش را اوباشان حکومت اسلامی بجیب میزنند، بقتل برسانند.این عمل وحشیانه و کشتار کولبران را با حرکتهای اعتراضی گسترده باید محکوم کرد. کار یا بیمه بیکاری شعار و خواست همه کولبران است. با مبارزه متحدانه، با تشکیل شوراها جهت انجام اعتراضات توده ای به جهنمی که حکومت اسلامی بوجود آورده است بمیدان بیاویم.
نابود باد حکومت اسلامی
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
٢٨ بهمن ١٣٩٨
١٧ فوریه  ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com