شکست مضحکه انتخابات جمهوری اسلامی!

کمیته کردستان حزب حکمتیست
February 21, 2020

اطلاعیه خبری کمیته کردستان حزب حکمتیست در باره:
شکست مضحکه انتخابات جمهوری اسلامی!

 امروز جمعه دوم اسفند ماه انتخابات از قبل شکست خورده مجلس جانیان اسلامی شروع شد. همانطور که انتظار میرفت بازار این مضحکه بی رونق تر از هر زمانی بود. عجز و لابه های خامنه ایی و ریش گرو گداشتن های سایر چهره هایی منفور و جانی نظام کمکی نکرد. مردم متنفر از این سیستم سراپا جنایت جواب در خوری به رژیم اسلامی و مبلغین بساط رای گیری دادند.
اخبار ‌و گزارشهای متعدد از بیشتر شهرهای كردستان، حاکی از عدم شرکت مردم در نمایش انتخاباتی رژیم اسلامی است.
همانطور که قابل پیش بینی بود مضحکه انتخابات رژیم با یک رسوایی و  نه بزرگ دیگری علیه جمهوری اسلامی  روبرو شده است .
جامعه و تقابل آن علیه ارتجاع اسلامی  وارد شرایط جدیدی شده است و عوامفریبی های ۴۰ ساله رژیم اسلامی کارایی خود را برای همیشه از دست داده است .
طبق اخبار و تصاویر  رسیده از شهرهای کردستان تا ساعات بعد از ظهر حوزه های نمایش رژیم سرکوبگر اسلامی در شهرهای سنندج ، پیرانشهر ، جوانرود، کرمانشاه ، , کامیاران و دیوانده و مريوان و سایر شهرهای کردستان با بایکوت مردم آزادیخواه روبرو شده و دست اندرکاران رژیم نتوانسته اند حتی باحضور نیروهای خودی و‌مزدورشان به این مضحکه رونقی بدهند . در چند شهر و حوزه  انتخاباتی کاندیداها با هو کردن و تعرض مردم روبرو شدند. جشن و پایکوبی مردم در چند حوزه انتخاباتی  در شهر سنندج نشان از پیروزی مردم انقلابی در به شکست کشاندن و برهم زدن سیرک مضحک  انتخابات بود.
شکست مفتضحانه رژیم سرکوبگر اسلامی در این نمایش دستاورد مبارزات جنبش سراسری برای سرنگونی جمهوری اسلامی و این خود انتخاب واقعی کارگران ومردم زحمتکش است .
مرگ برجمهوری اسلامی
زنده باد آزادی ، برابری ، رفاه !
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری-  حکمتیست
اسفند ۱۳۹۸


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com