اطلاعیه دررابطه با مضحکه انتخابات مجلس اسلامی در کردستان

کمیته کردستان حزب حکمتیست
February 10, 2020

اطلاعیه کمیته کردستان حزب حکمتیست- دررابطه با مضحکه انتخابات مجلس اسلامی در کردستان

رأی مردم سرنگونی جمھوری اسلامی است!

یکبار دیگر جمهوری اسلامی در تدارک نمایش انتخاباتی برای مجلس یازدهم است ۰ این بار هم گرچه مثل همیشه، این مضحکه ابزاری برای عوامفریبی و کسب مشروعیت حاکمیت ننگین رژیم است، اما شرایط اوضاع اجتماعی و سیاسی کنونی جامعه ، جمهوری اسلامی را برای اجرای این خیمه شب بازی در شرایط دشوارتری قرار داده است ۰

انتخاب دهها میلیون انسان به فقر رانده شده و سرکوب شده در سال‌های اخیر و در دل اعتراضات همگانی روشن و آشکار سرنگونی جمهوری اسلامی بوده و هست ۰ سرنگونی جمهوری اسلامی بخصوص از دیماه سال ۹6 ببعد خواست و انتخاب توده ها ی وسیع مردم ایران در صدها شهر بود. بهمین دلیل استفاده سیاسی از مضحکه انتخابات در شرایط حاضر برای جمهوری اسلامی به مراتب دشوارتر شده است. آنچه امروز برای اکثریت جامعه ایران در مقابل جمهوری اسلامی مطرح است سرنگون کردن آن است نه انتخابات و مشروعیت بخشیدن به آن.

با اینحال جمهوری اسلامی تلاش خواهدکرد با کمک دستگاه های تبلیغاتی و وابستگان خود این مناسک را از سر بگذراند ، بخصوص طی ۴۰ سال گذشته همواره در این مناسبتها جیره خوارهای رنگارنگ خود را تحت نام نخبگان و شاعران و اصلاح طلبان به کمک طلبیده است ۰ باید این مضحکه را به میدان رسوا کردن این جماعت و گسترش مبارزات جاری مردم علیه رژیم تبدیل کرد۰

در کردستان وابستگان جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته، روش و فریب کاریهای شناخته شده ای را به کار می برند که باید با تمام قوا برای خنثی کردن آنها کوشید۰ مزدوران و ‌کاندیداهای جمهوری اسلامی با حضور در تجمع های مردم و دادن وعده و ‌وعید پوچ و دروغین و بهم بافتن دسته بندی های قومی و طایفه ای و تکیه بر افکار عقب مانده تلاش می کنند مردم را به بردن پای صنندوقهای رای تشویق کنند.

مردم آزادیخواه کردستان!

همه شما واقف هستید که حتی در سال‌های قدر قدرتی جمهوری اسلامی، ترفندهای رژیم برای کشاندن مردم به مضحکه انتخابات با ناکامی روبرو شده است. همچنین شما شاهد هستید که امسال " انتخابات " دوم اسفند برای مجلس یازدهم رژیم در حالی برگزارمیشود که جامعه در تب مبارزه واعتراض برای سرنگونی جمهوری اسلامی می سوزد. این بار تنها تحریم کردن ودر خانه نشستن کافی نیست. باید همگام با مردم در سرتاسر ایران مضحکه انتخابات را به فرصتی برای تعرض و گسترش مبارزاتمان تبدیل کنیم.

شما همیشه با افشای چهره مزدوران در این منا سبتها آنها را رسوا کرده اید۰ در بطن مبارزات گرم کنونی جامعه ودر حالیکه جمهوری اسلامی تحت فشار مبارزات برحق توده ای قرار دارد، کاندید های مجلس رژیم سرکوبگر اسلامی باید با تعرض قاطعانه شما روبرو شوند۰ اینها مزدورانی هستند که در واپسین دوران حیات جمهوری اسلامی هنوز چنین بی محابا در مقابل اراده و خواست مردم معترض ایستاده اند. باید آنها را گوشمالی داد و از کرده خود پشیمان کرد. هرگونه مشارکت در مضحکه انتخابات کمک به سرپا ماندن رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی است وباید از طرف مردم آزادیخواه رسوا شود.
کمیته کردستان حزب حکمتیست از مردم آزادیخواه کردستان می خواهد۰ از هم اکنون با افشای مزدوران محلی رژیم در کردستان و تبدیل روز نمایش انتخابات به اعتراض ، مشت محکم دیگری بر پوزه رژیم هار اسلامی بکوبند. رأی مردم سرنگونی جمھوری اسلامی است!

مرگ بر جمهوری اسلامی!

آزادی، برابری، حکومت کارگری!

زنده باد جمهوری سوسالیستی!!

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست


۲۱ دی ۱۳۹۸


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com