کشته در قیام آبان ماه ۱۳۹۸‎

سيامک دهقانى
February 20, 2020


کشته در قیام آبان ماه ۱۳۹۸‎

‌عباس مسجدی آرائی، رئیس پزشکی قانونی رژیم، در نامه ای  بتاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸(شمارهٔ ۹۸۴۵۴) به سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوهٔ قضاییه(بخوان قصابیه) رسما تعداد کشته شدگان آبان ماه را «بیش از ۴۸۱۱ نفر که در ۱۴ سردخانه نگهداری می گردند» اعلام کرده است. در ضمن، او از «جسد ۱۱۹ نیروی‌متعلق به سپاه و ارتش و لباس شخصی ها» که  در جای  دیگری نگهداری می شوند نیز نام برده است. 

رسانه های وابسته به دولت‌های امپریالیستی، عامدانه با تکرار آمار ۱۵۰۰ کشته قیام آبان ماه که برای اولین بار از سوی خبرگزاری رویترز بیان شد، سعی در ناچیز جلوه دادن جنایات سرمایه داری وابسته به امپریالیسم را دارند.

همانطور که بعد از قتل عام ۳۳۷۰۰ هزار زندان سیاسی در سال ۱۳۶۷ که بفرمان خمینی ملعون و گوربه گور شده صورت گرفت، خیلی از کسانی که ادعای مبارزه با رژیم را دارند بعنوان وکیل مدافع جمهوری اسلامی و با کودنی بی مانندی، جیغ و داد راه انداختند که نه آمار ۳۳ هزار نفر دروغ است و صحت ندارد!  این هم خطان جمهوری اسلامی با درنده خویی خمینی واری تعداد قتل عام شدگان ۱۳۷۶ را حدود ۵۰۰۰ هزار اعلام نمودند، تقریبا ۲۰۰۰ هزار نفر بیشتر از آمار حسین علی منتظری که بخاطر این افشاگری از جانشینی خمینی مدفوع حذف و برکنار شد.

هم‌اینک نیز کسانی قصد دارند با پایین نگهداشتن آمار  شهدای قیام آبان ماه ۱۳۹۸ عملا به لیسیدن چنگالهای خونین سرمداران هار و بی شرف جمهوری اسلامی بپردازند و چاکرمنشی خود را به نظام قتل و کشتار و‌تجاوز حاکم بر ایران نشان دهند! امام اینبار کور خوانده اند!  چون بخشی عظیمی از خلق‌های ستمدیدهٔ ایران می دانند که ابعاد قتل عام معترضین آبان ماه بیش از اینهاست و فقط و فقط با سرنگونی تام و تمام این نظام ضدانسانی می توان به آمار دقیق هزار هزار کشته و صدها گور دستجمعی دست‌ یافت.

سیامک دهقانی


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com