سرنگونی بوئینگ ۷۳۷ توسط سپاه

سيامک دهقانى
January 10, 2020

سرنگونی بوئینگ ۷۳۷ توسط سپاه! ‎


همه می دانند که سرنگونی هواپیمای اوکراینی در تهران کار سپاه پاسداران ارتجاع اسلامی بوده است.

مقامات جمهوری اسلامی برای تحت الشعاع قرار دادن نمایش مسخره و سفارشی موشک پراکنی به طرف عراق، فکر می کردند با سرنگونی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و کشتن ۱۷۶ سرنشین آن می توانند تا مدتی توجهات را از بازی چندش آور سیاسی  با آمریکا دور کنند و با گرم کردن بازار حدس و گمانها در بارهٔ سقوط هواپیما، با یک تیر دو نشان بزنند: اول، به طاق نیسان سپردن مرگ  قاسم سلیمانی جنایتکار و پلید در میان بدنهٔ  رژیم، دوم، سرپوش گذاشتن بر تعفن تبانی و ساخت و پاخت با ترامپ بر سر بازی موشک‌ پراکنی بسوی پایگاه خالی و نیمه متروکهٔ عین الاسد در عراق!

سربازان بدنام امام زمان و سردمداران هار و بی شرف رژیم آخو‌ندی - اسلامی در‌ زمینهٔ ریختن چنین طرحهای ضد بشری یدی طولا و سابقه ای هولناک دارند.

به چند نمونه اشاره می کنم :

بمب گذار در حرم  رضا امام هشتم شیعیان و انداختن آن به گردن مجاهدین خلق، براه انداختن قتل های زنجیره ای، برنامه ریزی برای سقوط اتوبوس نویسندگان داخل کشور که عازم ارمنستان بودند در دره ای در نزدیکی گردنهٔ حیران و نمونه های دیگر که اکثر مردم از آنها با خبرند.

بنابراین، ساقط کردن هواپیمای مسافربری توسط جمهوری اسلامی برای پیشبرد سیاستهای امپریالیسم ‌پسندش ، چیزی عجیب و دور از ذهن نیست.

واقعیت اینست که نظام اسلامی حاکم و سرمایه داری وابسته در ایران ، بدون پشتیبانی عملی و واقعی امپریالیستهای غربی،بویژه آمریکا حتی یک روز هم دوام نمی آورد و توسط مردم ستمدیدهٔ ایران سرنگون می شود

به همین دلیل، تمامی کشورهای امپریالیستی، علیرغم چهچه های بشردوستانه و اشک تمساح ریختن های گاه و بیگاه برای مردم ایران، اما عمیقا از این جمهوری قتل و کشتار خمینی، حمایت ‌‌‌ و پشتیبانی می کنند و برای طولانی شدندعمر آن سعی و تلاش شبانه روزی می کنند.

پس هیچ بعید نیست که رسانه های وابسته به انحصارات و دولت‌های امپریالیستی با لیسیدن چنگالهای خون آلود سردمداران جمهوری اسلامی و علم کردن “ چند نیروی خودسر” و قربانی نمودن آنان، کلیت رژیم را طبق معمول همیشگی از زیر ضرب خشم و نفرت مردم بیرون ببرند! 

بی بی سی  در این زمینه بطور کامل در خدمت سیاستهای جمهوری اسلامی قرار دارد!

سیامک دهقانی


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com