خامنه ای موش زایید! ‎

سيامک دهقانى
January 09, 2020

خامنه ای موش زایید! ‎

بعد از بدرک واصل شدن قاسم سلیمانی توسط ارتش آمریکا در عراق، مقامات جمهوری اسلامی با وحشت و ترس و لرزی خمینی وار، وعدهٔ گرفتن انتقام خون حاج قاسم فاسد و بی رحم را به امت الاغ و مثله شدهٔ همیشه در صحنهٔ حزب الله دادند و عربده های توخالی بر علیه ترامپ سردادند!!!

تا اینکه بالاخره شب موعود فرا رسید،و نیروهای سپاه در نیمه های شب چهارشنبه تعدادی موشک به پایگاه عراقی عین الاسد و پایگاهی در نزدیکی اربیل شلیک کردند ‌و هیچ تلفاتی هم به نیروهای آمریکایی وارد نکردند! یک نظامی آمریکایی در گقتگو‌ با CNN اعلام کرده بود که آنان از قبل در جریان حملهٔ احتمالی موشکی سپاه بوده اند. به همین جهت، چند روز‌‌ پیش از جملهٔ موشکی سپاه به عین الاسد،نیروهای آموزش دهندهٔ آمریکایی، نروژی، دانمارکی و بریتانیایی پایگاه را تخلیه و به محلی در نزدیکی بغداد منتقل شده بودند! لازم به یاد آوریست که پایگاه عین الاسد از سال ۲۰۱۱ رسما در اختیار ارتش درب و داعان عراق قرار گرفته بود.

پس می توان بوی تبانی و ساخت و پاخت از این باصطلاح انتقام مسخره و تهوع آور را احساس کرد.

آخر مگر امکان دارد که مقامات ترسو و بزدل جمهوری رنج و نکبت اسلامی، بدون تبانی و ساخت و پاخت، به نیروهای آمریکایی حمله کنند و از عواقب هولناک‌ آن زهره ترک نشود و خود راخراب نکنند؟!

درست بعد از حملهٔ موشکی سپاه به پایگاههای خالی نیروهای عراقی، تمامی مقامات رژیم بطور هماهنگ و همصدا اعلام کردند که بعد از این عملیات،دیگر بدنبال گرفتن تقاص خون قاسم نیستند و موضوع را تمام شده اعلام کردند!

طرف آمریکایی نیز با نگاهی مرموز و آنچنانی و لبخندی معنادار اعلام کرد که آنها نیز بدنبال جنگ و خونریزی نیستند و از عملیات بدون تلفات “برادران” سپاه خوشنود راضی هستند! چون، هم تا حدودی آبرو‌ و حیثیت نداشته سردمداران هار و درنده خوی رژیم حفظ شده است و هم جمهوری اسلامی می تواند تا حدودی “اقتدار” کاذب و نداشته اش‌ را برخ طرفداران پست خویش بکشد! جمهوری اسلامی سگ زنجیری همین امپریالیسم‌است ! وظیفهٔ اصلی اش هم رساندن خدمات فراوان به آمریکا و اروپا و زدن صدمات بی شمار‌ به خلق‌های ستمدیدهٔ ایران و منطقه می باشد.

آمریکا، صدها با اعلام کرده است که هدف اصلی اش نه سرنگونی و نابودی نظام حاکم ، بلکه تغییر رفتار آنست! به همین جهت نیز، کشتن قاسم سلیمانی دقیقا در‌ راستای این سیاست جنایتکار انه و ضد انسانی قرار دارد.

آمریکا، قاسم سلیمانی را تا حدودی مانعی در‌برابر‌ محمد جواد ظریف،وزیر‌ خارجهٔ رژیم اسلامی می دانست و به این نتیجه رسیده بود که با حذف قاسم از صفحهٔ سیاسی جمهوری اسلامی، دست و پای ظریف و جناح روحانی برای شروع جدی مذاکره برای تغییر رفتار جمهوری اسلامی باز خواهد شد و رژیم تمام تمرکز و حواسش را برای نابودی تمام و کمال جنبش های داخل ایران جمع خواهد کرد! بنابراین، با فروکش‌ کردن سر‌و صداها و جیغ و دادهای آمریکا و جمهوری اسلامی‌ بر علیه یکدیگر، ما شاهد مذاکرات پنهان و آشکار‌ برای تسلیم‌کامل حکومت آخوندی - اسلامی در آینده ای نه چندان دور خواهیم‌بود. جمهوری اسلامی چاره ای جز تسلیم‌ و رضا در مقابل سرکردهٔ سرمایه داری مالی و انحصاری جهانی یعنی ایالات متحدهٔ آمریکا ندارد! این یک جبر و ضرورت واقعی است در مقابل رژیم! و هیچ راه فراری هم از آن متصور نیست!!!!

سیامک دهقانی


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com