تجمع اعتراضی کارگران شایگان مهر مریوان علیه پرداخت نکردن حقوقهای معوقه!

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
January 18, 2020

اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

تجمع اعتراضی کارگران شایگان مهر مریوان علیه پرداخت نکردن حقوقهای معوقه!

کارگران شایگان مهر آپادانا مریوان ٢٨ دی ماه علیه حقوقهای پرداخت نشده دست به تجمع اعتراضی زدند و برای پیگیری اعتراضاتشان و از حلقوم بیرون کشیدن حقوقهای پرداخت نشده در مقابل استانداری کردستان در شهر سنندج تجمع اعتراضی را ادامه داده اند.


«میکائیل صدیقی (رئیس هیات مدیره کانون کارگران ساختمانی استان کردستان) در ارتباط با مطالبات کارگران شایگان مهر مریوان که در کار ساختمان‌سازی و لوله‌کشی مرز عراق شاغل بوده‌‌اند، می‌گوید: این کارگران حدود شش ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند و اکنون چندماهی است که کار تعطیل شده و همه این کارگران بیکار شده‌اند. اینها صد نفر کارگر قراردادی هستند که از برج دوازده سال قبل حقوق نگرفته‌اند».

کارگران کارگران شایگان مهر مریوان!

با اتکا به نیروی خود و خانواده هایتان اعتراضات خود را پیگیری کنید. وعده های پوج استانداری و جمهوری اسلامی را باور نکنید، تجمعاتتان را پیگیرانه ادمه دهید! خانواده هایتان را در تجمعات اعتراضی همراه  کنید!

 

کارگران شایگان مهر مریوان

کارگران شهرداری مریوان!

مبارزه و اعتراضات  علیه پرداخت نشدن حقوقها را متحدانه سازماندهی کنید. با هم همکاری کنید و اعتراضات و تجمعات همبسته و بزرگ را فراخوان دهید! شما با اعضای خانواده هایتان جمع بزرگی هستید.  کلید رسیدن به خواست هایتان اتحاد شما،‌ پیگیری مبارزه و بویژه به میدان آمدن مردم شهر و کارگران سایر مراکز کارگری و بویژه خانواده های شما هستند و این شما هستید که میتوانید آنها را به میدان بیاورید. تجربه کارگران هپکو اراک، هفت تپه و فولاد اهواز نشان داد که تنها راه جلب همبستگی دیگران و حضور فعال آنها در تجمعات اعتراضی شما در مرکز شهر است. اعتصاب و اعتراض شما باید با پیگیری و حمایت خانواده هایتان، کارگران و مردم شهر مریوان اینبار به تنیحه برسد. باید با به میدان آوردن مردم و خانواده هایتان حقوقهای دریافت نشده را از حلقوم  استانداری و شهردار و فرمانداری بگیرید.

 

 کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری مردم شهر مریوان و در پیشاپیش آنها خانواده های کارگران شایگان مهر مریوان و  شهرداری  را به حمایت از مبارزه کارگران شایگان مهر مریوان  و شهرداری و پیوستن به اعتراضات آنها  فرامیخواند!

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

 

٢٨ دی ١٣٩٨ - ١٨ ژانویه ٢٠٢٠

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com