فراخوان دراعتراض به موج دستگیری و زندان و اعدام

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
February 18, 2020

فراخوان دراعتراض به موج دستگیری و زندان و اعدام

اعتراض ما علیه جمهوری اسلامی، در دفاع از مردم آزادیخواه ایران

شنبه ۲۲ فوریه ۲۰۲۰ ساعت ۲ میدان یرن توریت- گوتنبرگ

جمهوری اسلامی در زبونی و ترس کامل از اعتراضات کارگری، سراسیمه با دستگیری واحضارفعالان کارگری ، معلمان، دانشجویان، مدافعان حق زن و احکام سنگین همه و همه بیانگر آن است که رژیم اسلامی در پی ایجاد فضای رعب و وحشت بیشتر است تا بتواند مانع رشد و گسترش حرکت های مردمی شود. همه می دانند که این دستگیری ها و پاپوش دوزی ها، تنها نشان از ناتوانی حکومت در پاسخ به خواست های به حق مردم معترض  است.همه زندانیان سیاسی و دستگیرشدگان بایستی فورا آزاد شوند. جمهوری اسلامی نمی تواند این خواست مردم آزادیخواه را واعتراضات علیه فقر، بیکاری بی  سابقه و فقدان حقوق اساسی در ایران را نادیده بگیرد.

با این حال ، پاسخ جمهوری اسلامی ایران چیزی جز بی اعتنایی  کامل به مردم از همه جنبه ها نبوده است. هرگونه اعتراض به فقر ، گرسنگی ، بی خانمانی ، فقدان سلامتی و ایمنی ، دستمزد پایین و ... به شدت سرکوب می شود. مقامات از هر شیوه ترور و وحشت برای مهار قاعده خود استفاده می کنند. موج اخیر دستگیری و زندانی شدن هرکسی و هرکسی که جرات کند یا جرات ایستادگی و اعتراض در مورد این وضعیت را داشته باشد ، قصد دارد مردم را وادار به قبول شرایط غیرقابل تحمل کند.

بدون شک جمهوری اسلامی در این دوره با دیدن طلیعه های دم های آخر عمرش، هنوز هم به هر جنایتی علیه مردم و مشخصا کارگران معترض، دست می زند. اما، دوران عوض شده است. یورش های امروز جمهوری اسلامی، با حمله ها و سرکوب های سال های گذشته متفاوت است.این دستگیری ها و جدال روزمره و رو در رویی که در جریان است، بیانگر تفاوت ماهوی و تغییر جدی در رابطه و موقعیت حاکمان با حکومت شوندگان است.
مردم آزادیخواه در شهر گوتنبرگ!

علیه توحش جمهوری اسلامی باید یکپارچه ایستاد. جمهوری اسلامی حق ندارد که کارگر، معلم ، دانشجو و فعال سیاسی و مدنی معترض را دستگیر کند. این انسانهای مبارز، نه فقط شهروندان این و آن بخش کشور، بلکه عزیزان و نمایندگان ده ها میلیون مردم هستند که در صف جلوی مبارزات علیه استثمار و سرکوبی که جمهوری اسلامی در ایران حاکم کرده است، قرار دارند.  رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی باید بدانند که زندانیان سیاسی و کارگران دستگیر شده تنها نیستند. ما شاهد آغاز پایان حکومت فاشیست جمهوری اسلامی در ایران هستیم. در طی این روند، نباید اجازه داده شود قربانیان بیشتری را از مردم ایران بگیرند. باید همه زندانیان سیاسی را آزاد کنیم.

هزاران هزارنفرازدستگیرشدگان خیزش توده ای یک هفته ای آبان۹۸ و موج دستگیری های بعدی درزندان های ایران جان شان درخطراست .

دردفاع ازیکایک آنان ونه گفتن به تمامیت نظام اسلامی فاشیست درکنارهم باشیم

زنده باد آزادی ، زنده باد برابری ، نابود باد رژیم جنایتکار اسلامی ایران

زمان : شنبه ۲۲ فوریه ۲۰۲۰ ساعت ۲ دو بعدازظهر

مکان : میدان یرن توریت- گوتنبرگ

تلفنهای تماس

محمد رضا ابراهیم بابایی : 0762468593

نوش آفرین جعفری:   0735502172

بهروز میرزائیان :     0722282224

سعید شجاعی والا :   0736973094

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ

فوریه 2020



 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com