متن سخنرانی فرناز امامی از اعضای انجمن پناهندگان در اکسیون «میدان یرن توریت» به مناسبت ١٦ آذر

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
December 09, 2019

متن سخنرانی فرناز امامی از اعضای انجمن پناهندگان در اکسیون «میدان یرن توریت» به مناسبت 16 آذر98 همراه لینک ویدیویی

من فرناز امامی مفتخرم امروز در این آکسیون حمایت از مبارزات مردم ایران که مصادف با روز دانشجو است یادی کرده باشیم از نقش دانشجویان در شعله ور شدن مبارزات عمومی مردم بر علیه دیکتاتوری. روزی که با ایام التهابات شدید پس از اعتراضات اخیر در ایران تلاقی یافته. در ایامی نه چندان دوراین روز پشت درهای بسته گرامی داشته می شد و رژیم جمهوری اسلامی هم که هرگز تحمل گردهمایی های داخل دانشگاه را ندارد اغلب با دستگیری فعالین دانشجو و سرکوب آنها تجمعات دانشجویی را متوقف کرده و یا به تشنج می کشاند. اما این روزها صدای اعتراض دانشجویان فراتراز دیوارهای دانشگاه انعکاس یافته ،اعتراضات و آکسیون دانشجویی دیگر در بطن اعتراضات وسیع مردم متبلور شده و با هم همصدا می شوند.

اکنون که ما اینجا در دفاع از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران گرد آمده ایم میدانیم که هزاران زندانی در زندان های رژیم تحت شدیدترین فشارها هستند. در میان آنها بسیاری ازدانشجویان حضور دارند.و این روز رامجبور به تحمل حبس و تحت شکنجه سپری میکنند. این ایام آمار صدها کشته منتشر شده که در میان آنها نیز کم نیستند دانشجویانکه دیگر در میان ما نسیتند و ما امروز گردهم جمع شدیم ویادشان را گرامی میداریم. در این ایام سوگواری و بُهت جامعه از سرکوب خونین رژیم جمهوری اسلامی روز دانشجو معنای دیگری به خود می گیرد.

 معنای اتحاد دانشجو با سایر اقشار معترض جامعه علیه ظلم و ستم دیکتاتوری جمهوری اسلامی و در راس آن ولایت خامنه ای. به طوری که روز دانشجو در این ایام روز همه مردم تحت ستم و ظلم دیده است. ما نیز در اینجا در شهر گوتنبرگ از فاصله غربت ضمن حمایت خود از مبارزات مردم معترض روز دانشجو را گرامی داشته و همبستگی خود را با دانشجویان فعال و مبارز بر علیه ظلم حاکمیت جمهوری اسلامی اعلام می داریم. زنده باد همبستگی دانشجویان و اقشار برخواسته علیه ظلم و ستم. ریشه کن باد دستگاه جبار سرکوب جمهوری اسلامی.
شعار: خامنه ای به پایان سلام کن. جمهوری اسلامی نمی خوایم نمی خوایم

ویدیو کلیپ :صحبت‌های فرناز امامی از اعضای انجمن پناهندگان ايراني گوتنبرگ در تجمع و آکسیون اعتراضی پنج شنبه ۵ دسامبر ٢٠١٩ در میدان یرن توریت گوتنبرگ علیه رژیم سرمایه داری اسلامی ایران
https://www.facebook.com/payam.mohammadi.7/videos/10221554454996677/

 فرناز امامی
 پنجم دسامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com