راه جانباختگان آبانماه ادامه دارد! ماتم نگیریم، سازماندهی کنیم!

حزب حکمتیست
December 20, 2019

راه جانباختگان آبانماه ادامه دارد!
ماتم نگیریم، سازماندهی کنیم!

جنایتکاران اسلامی در آبانماه با شلیک از هوا و زمین، با ترورهای سیاه و پرتاب جنازه‌ها به بیابان و رودخانه، با دستگیری هشت هزار نفری از معترضین، با سازماندهی وحشیانه ترین شکنجه‌ها علیه کسانی که آزادی و رفاه میخواستند، یک جامعه هشتاد و چند میلیونی و خانواده‌های داغدار را به سوگ نشاندند. کشتار سبعانه فرزندان ما بدون تردید بی جواب نمی ماند. جنایتکاران باید حساب پس دهند!

آبانماه ادامه دارد، رژیم اسلامی به قبل از آبانماه برنمیگردد! امروز آبانماه را با مراسمهای گرامیداشت عزیزانمان، با سازماندهی جنبش خانواده‌ها برای یافتن مفقودالاثرها و قربانیان ترور، با تلاش برای آزادی فوری دستگیرشدگان و درهم کوبیدن زندانهای حکومت اسلامی ادامه میدهیم. ما بحق سوگوار عزیزان و جگرگوشه هایمان هستیم، اما غم سنگینی که بر قلبهای همه ما نشسته است به این سادگی التیام نخواهد یافت. نه "دیه" و نه "شهید" و نه "دلجوئی" قاتلین نمیتواند سرسوزنی به این درد عظیم مَرهم بزند. ما با قلبهای رنجور و نفرت عظیم‌مان باید بجنگیم تا بازداشتی‌ها زنده بمانند، تا اُسرایمان آزاد شوند، تا دستگاه سرکوب درهم کوبیده شود، تا رژیم قاتلین را بپای میز محاکمه بکشیم! برای اینکار، برای این جنگ ناتمام، باید بغض‌مان را به جرم انفجاری بدل کنیم، سازمان یابیم و علیه شان مجدداً بپاخیزیم!

کارگران، زنان و مردان و جوانان آزادیخواه و انقلابی!
در هر گوشه ایران، در هر شهر و منطقه و کوی و برزن به گرد خانواده‌های جانباختگان و زندانیان و مفقود شدگان گرد آئیم! با قدرت همبستگی و همدری نیروی جمعی‌مان را تقویت کنیم! همه جا و در سراسر کشور برای عزیزانمان گرامیداشت برگزار کنیم! در این گرامیداشت‌ها اعلام کنیم که قاتلین باید پاسخ بدهند، فاسدین و اختلاسگران و سرمایه‌داران نمیتوانند مسئولیت جنایت‌شان را بعهده نگیرند، جنایتکاران بزودی محاکمه خواهند شد!

بقول دانشجویان انقلابی؛ "آبانماه ادامه دارد حتی اگر شب و روز بر ما گلوله بارد"! ما با قدرت جمعی و همبستگی انسانی زخم‌هایمان را مَرهم میزنیم و با مشتهای گره کرده و متحد و سازمانیافته به جنگ حکومت قاتلین میرویم. این تنها راه واقعی گرامیداشت عزیزانمان است. ماتم نگیریم، سازماندهی کنیم!

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ١٩ دسامبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com