اطلاعیه خبری ٦ آذر

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
November 28, 2019

اطلاعیه خبری ٦ آذر

در مریوان، جوانرود و  کرمانشاه اطلاعات سپاه پاسداران و دادگستری به خانواده های جانباختگان گفته است که در صورتی جنازه عزیزانشان را به آنها میدهد که خانواده‌ها تعهد بدهند: «۱/ جنازه‌ها را مخفیانه به خاک بسپارند.۲/ مراسم در مسجد یا سالن نگیرند. ۳/ اعلامیه چاپ و پخش نکنند.۴/ حق مصاحبه با هیچ رسانه،‌ سازمان، ‌ارگان یا نهادی را ندارند. ۵/ خانواده فرد فوت شده هیچ شکایتی ندارد».

در مریوان خانواده های کشته شدگان مجبور شده اند شبانه فرزندانشان را دفن کنند.

مقامات جمهوری اسلامی با بیشرمی گفته اند برای تحویل دادن پیکر‌ها پول دریافت نمی‌شود. علیرغم این به خانواده تعدادی از جانباختگان در شهرستان جوانرود گفته شده که برای «دریافت پیکر عزیزانشان بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون پرداخت کنند».

جمهوری اسلامی برای سرکوب اعتراضات برحق و آزادیخواهانه مردم با تیراندازی به مردم و قتل صدها نفر از مردم معترض و حق طلب دست به جنایت بزرگی زده است و اکنون از برگزاری مراسم جانباختگان نیز وحشت دارد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری مردم مبارز شهرهای کردستان را فرامیخواند که بیوگرافی جانباختگان و عکس آنها را در همه جا و به هر شکل که میتوانند منتشر کنند، درمورد تک تک جانباختگان در شهرهای مختلف کردستان مراسم بزرگداشت برپا کنند، در مراسم خاکسپاری و بزرگداشت آنها هرچه وسیعتر شرکت کنند، یاد آنها را گرامی بدارند و خانواده های آنها را تنها نگذارند.

روزی که سران جنایتکار حکومت نکبت اسلامی در دادگاههای علنی به محاکمه کشیده شوند دیر نیست.

یاد جانباختگان راه آزادی و عدالت گرامی باد

مرگ بر جمهوری جنایتکار اسلامی

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

٦ آذر ١٣٩٨

٢٨ نوامبر ٢٠١٩



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com