حمله مردم معترض به نماد های رژیم اسلامی!

حزب حکمتیست
November 19, 2019

خبری

شماره 5

حمله مردم معترض به نماد های رژیم اسلامی!

طبق اخبار واصله از شیراز بخش وسیعی از شهر به کنترل مردم درآمده است. مردم کلانتری والفجر را به تصرف درآورده اند؛ جهاد دانشگاهی، دفتر امام جمعه شهر صدرا و یک حوزه علمیه را آتش زده اند؛ جاده شیراز بوشهر را مسدود کرده اند. جوانان بانک ملت در بلوار میرزا شیرازی و دو پمپ بنزین را به آتش کشیدند. لباس شخصی ها به مردم تیرانداز می کنند و اما جمعۀ شهر برای مردم رجزخوانی کرده است. گفته می شود که دو تن از فرماندهان سپاه فجر کشته شده اند. طبق خبری امروز 12 نفر کشته شده اند ولی از تعداد کشته شدگان آمار دقیقی در دست نیست.

در اهواز مردم انقلابی در برخی محلات کمیته های انقلابی تشکیل داده و کنترل را بدست گرفته اند. در کازرون حوزه علمیه را منهدم کرده اند. در جم مردم راه عسلویه و جم را مسدود کرده اند. در مشهد تجمعات اعتراضی ادامه دارد. در خیابان نظام پزشکی تبریز مردم تجمع کرده اند و نیروهای سرکوب گاز اشک آور بسوی مردم معترض پرتاب می کنند. دانشجویان دانشگاه دولتی کاشان دست به تجمع زده اند. در کرج پس از شلیک نیروهای بسیج بسوی مردم، مردم به پادگان بسیج مشکین حمله کردند. دیشب مردم در خیابان ها مستقر بودند و صدای تیراندازی شنیده می شد. در بهبهان بیشتر خیابان ها در دست مردم است.

فرماندار اسلامشهر تقاضای امداد کرده است؛ نیروهای سرکوب توانایی مقابله با مردم معترض را از دست داده اند. در شهریار جنگ و درگیری مردم با نیروهای سرکوب آنچنان وسیع بوده است که این شهر عملا  به صحنه جنگ بدل شده است؛ گفته می شود که تعداد زیادی جان باخته اند. بسیاری از پمپ بنزین های اندیشمک در آتش سوخته است. در یزد به خانه و دفتر امام جمعه حمله کرده اند.

در تهران مردم از ساعت 7 صبح در صادقیه تجمع کرده اند؛ در اتوبان حکیم راه بندان درست کرده اند. نیروهای کثیف سرکوب سها مرتضایی، دانشجوی "ستاره دار" متحصن را همراه با دو دانشجوی دیگر به اسامی امیر فرصتی و نرگس باقری دیشب از خوابگاه دانشجویان ربوده اند و به محل نامعلومی برده اند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!

آزادی، برابری، رفاه!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

دوشنبه 27 آبان 1398- 18 نوامبر 2019

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com