هجوم به نیروهای سرکوب!

حزب حکمتیست
November 18, 2019

خبری
شماره ٤
هجوم به نیروهای سرکوب!

رژیم سرکوبگر اسلامی وحشیانه به خانه سپیده قلیان حمله ور شد، سپیده را با ضرب و شتم دستگیر کرده و به محل نامعلومی برده است. رژیم هراس زده و مفلوک اسلامی زیر فشار خیزش توده ای و حملات مردم به نیروی سرکوب و آتش زدن ساختمان های دولتی و مساجد عاجز از مقابله با موج همبسته و متحد مردم معترض به دستگیری مجدد فعالین سیاسی روی آور شده است. باید این رژیم را با تمام قوا عقب نشاند؛ باید به زندان ها حمله ور شویم و اسیران مان را آزادی کنیم.

خشم مردم لبریز شده است؛ مردم در چند شهر، از جمله در باغستان کرج، به نیروهای سرکوب حمله ور شده اند؛ و در بوکان اثری از آثارشان در شهر نیست. در سنندج بدنبال یورش سرکوبگران مردم به اطلاعات سپاه حمله کردند و بانک های صادرات، ملت، قوامین، سپه، رفاه و فروشگاه کورش وابسته به سپاه و چند پمپ بنزین را آتش زدند. شیراز عملا به صحنه جنگ بدل شده است؛ نیروهای سرکوب از هلی کوپتربه مردم تیراندازی می کنند؛ مردم اکثر مساجد را به آتش کشیده اند؛ اتوبان کمربندی را کاملا مسدود کرده اند؛ تعداد زیادی مجروح و کشته شده اند؛ پرسنل بیمارستان در حالت آماده باش هستند و پرسنل اورژانس ٤٨ ساعت است که بیمارستان را ترک نکرده اند. در دانشگاه تهران دانشجویان معترض شعار "زندانی سیاسی آزاد باید گردد" و "کارگر دانشجو ایستاده ایم در سنگر" سر داده اند.
یک نامۀ همبستگی از جانب معترضین در میدان التحریر بغداد خطاب به "خواهران و برادران ایرانی" منتشر شده است که در آن از همبستگی مردم دو کشور سخن رفته است؛ همچنین در میدان شهدای بیروت مردم شعار داده اند:  "از لبنان تا ایران مردم علیه ستم متحدند". این فراخوان های همبستگی میان مردم منطقه بسیار نوید بخش و هیجان انگیز است. مردم ستمدیده و تحت استثمار منطقه هم سرنوشت اند و باید با همبستگی و اتحاد و پشتیبانی از یکدیگر در مقابل دشمن طبقاتی و سیاسی بایستند.

اخبارتان را برای ما ارسال کنید تا وسیعا به جهان مخابره کنیم.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
یکشنبه ٢٦ آبانماه ١٣٨٩- ١٧ نوامبر ٢٠١٩

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com