آمار جانباختگان اعتراضات امروز به ١٨ نفر رسید + اماکن دولتی و مالی زیر تعرض قیام‌های شهری

حزب حکمتیست
November 17, 2019


خبری
شماره ١

آمار جانباختگان اعتراضات امروز به ١٨ نفر رسید!

نیروهای امنیتی و سرکوب جمهوری اسلامی به طرف معترضین به حکومت فقر و گرانی در شهرهای مختلف با گاز اشک آور و گلوله شلیک کردند. تاکنون ساعت ٨ شب روز شنبه ١٨ نفر جان باختند و ده ها نفر زخمی شدند. دیشب نیز یک زخمی در سیرجان جان باخته است.

یک نفر در شیراز، یکنفر در سنندج، سه نفر در مریوان، دو نفر در جوانروز، یکنفر در اصفهان، یکنفر در اسلام شهر، چهار نفر در بهبهان که اسامی سه نفر آنها مهرداد دشتی زاده، محمدحسین قنواتی و احسان عبدلله نژاد اعلام شده، یکنفر در فردیس کرج، یکنفر در گلشهر کرج، دو نفر در رامهرمز و یکنفر در خرمشهر جان باختند.

جنایتکاران و قاتلین فرزندان مردم محاکمه خواهند شد. سرکوب، زندان، گلوله، دیگر اثر ندارد!

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایرن- حکمتیست
٢٥ آبان ١٣٨٩- ١٦ نوامبر ٢٠١٩



خبری
شماره ٢

اماکن دولتی و مالی زیر تعرض قیام‌های شهری

در اعتراضات امروز ترکیبی از بستن جاده‌ها و راه‌ها، اتوبان‌ها، ورودی‌های مناطق، تظاهرات و گوشمالی نیروی سرکوب، تهاجم به سرکوبگران و فراری دادن آنها، آتش زدن پوسترهای خامنه ای و خمینی و شعار علیه کل حکومت اسلامی را داشتیم. بانک ها، مراکز بسیج، فرمانداری و استانداری، مراکز تحجر و ترور مذهبی و پمپ بنزین ها مورد حمله معترضین‌اند و در شهرهای مختلف به آتش کشیده شدند. 

اماکن دولتی و نظامی و لجستیکی را در هر منطقه هدف محوری قرار دهیم. تاکتیک راه‌بندان و بستن ورودی‌های کلیدی در مناطق را آگاهانه ادامه دهیم. نیروی سرکوب نمیتواند همه جا باشد، وقتی همه جا هستیم و راهها بسته است، قدرتمان هر دقیقه افزایش می‌یابد. تجربه نشان میدهد با وصل نسبی مناطق نیروی سرکوب عملا محاصره و فلج میشود. محلات را زیر کنترل بگیریم. از محلات جهت سازماندهی برای امور مختلف اعتراض و بسیج قدرتمندتر استفاده کنیم. گروههای داوطلب برای نیازهای مختلف تدارکاتی، درمانی، دفاعی و خبری سازمان دهیم. تا هر زمان ممکن پمپ بنزین‌ها را کنترل و بنزین بین مردم تقسیم کنیم! در مقابل تعرض مزدوران و شلیک گاز اشک‌آور، ابزارهای دفاع از خود را آماده کنیم. تظاهرات‌ها در محلات به گاردهای حافظتی نیاز دارد. گاردهای محل را توسط معترضین ایجاد کنیم و کنترل بر محل و تامین امنیت خود را بالا ببریم. پرتوان باد قیامهای شهری علیه گرانی و حکومت گرانی!


مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایرن- حکمتیست
٢٥ آبان ١٣٨٩- ١٦ نوامبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com