یاد جانباختگان اعتراضات را به مراسم های بزرگ اعتراضی تبدیل کنیم

حزب كمونيست كارگرى ايران
November 16, 2019

یاد جانباختگان اعتراضات را به مراسم های بزرگ اعتراضی تبدیل کنیم

 

در جریان اعتراضات اخیر مردم که بدنیال گران شدن قیمت بنزین شروع شده است، با شیلک نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی دهها  نفر از مردم معترض در شهرهای مختلف جان باخته و یا مجروح شده اند. از جمله در شهرهای اصفهان، بهبهان، امیدیه، مریوان، سیرجان، شهریار، شهرک اندیشه، جاده ساوه،  فرمانداری بهارستان، شیراز و سنندج روی داده است.

 

اسامی چند تن از جانباختگان به قرار زیر است:

جواد نظری فتح‌آبادی روز ۲۴ آبان، عبدالله ( جاسم) حمیدی روز ۲۴ آبان در اهواز. سرکوبگران جسد وی را در دروازه اهواز انداختند و احسان عبدالله نژاد در بهبهان

 

گفته میشود که در بهبهان حداقل ۴ نفر و در مریوان بیش از یک نفر با تیراندازی مستقیم اوباش حکومت به قتل رسیده اند. حزب کمونیست کارگری جان باختن این عزیزان را به خانواده ها و بستگان آنها و همه مردم مبارز ایران صمیمانه تسلیت می گوید. ما همه مردم معترض را فرامی خوانیم که مراسم جانباختگان را به تجمعات هرچه بزرگتر تبدیل کنید.

 

جنایتکاران بدانند که حکومت شان رفتنی است. قاتلان عزیزان مردم فردا در پشت میز محاکمه خواهند بود.

گرامی باد یاد جانباختگان اعتراضات

سرنگون باد جمهوری اسلامی

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۵ آبان ۱۳۹۸- ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹

 

+++

اعتصاب عمومی را تدارک ببینیم!

 

مردم آزادیخواه، کارگران، معلمان، دانشجویان، بازنشستگان، پرستاران، رانندگان، زنان و مردان در سراسر کشور!

 

جمهوری اسلامی فقط بنزین را گران نکرده است، چهل سال است که زندگی هر روز ما را و همینطور آزادی و برابری و رفاه و همه آرمانهای ما را به آتش کشیده است. این رژیم را باید سرنگون کرد؛ و برای این امر باید در سطح وسیع و سراسری متحد شد.

 

اعتراضات و تظاهرات های پرشور و رادیکال کنونی علیه گرانی بنزین فرصتی فراهم آورده است تا در همه جا، در مدرسه، در دانشگاه، در هر محله، در هر محیط کار، در کارخانه و اداره دست به دست هم داد و اعتصابی عظیم و توده ای علیه گرانی و فقر و فلاکت و علیه رژیم نکبت اسلامی را برپا کرد!

 

شوراهای سازماندهی اعتراضات را در هر شهر و محله ای تشکیل دهید. کمیته ها و شوراهای اعتصاب را در هر کارخانه و مدرسه و اداره ای سازمان دهید. دانشجویان، معلمان و رانندگان کامیون ها میتوانند با دست زدن به اعتصاب سراسری زمینه را برای اعتصاب عمومی همه جانبه آماده کنند. با تظاهرات و همزمان اعتصاب میتوان کمر حکومت را شکست و برای همیشه از شر آن راحت شد.

 

زنده باد اعتصاب کارگران، معلمان، دانشجویان و همه مردم در سراسر ایران!

سرنگون باد جمهوری اسلامی!

زنده باد آزادی، برابری، رفاه!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com