دانشجویان هم آمدند + رانندگان کامیون سوخت رسانی در خوزستان وارد اعتصاب شدند

حزب كمونيست كارگرى ايران
November 16, 2019

دانشجویان هم آمدند

"ملت ما عاصیه، برده‌داری کافیه"

دانشجویان چندین دانشگاه نیز به خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی پیوستند. دانشجویان دانشگاه آزاد گوهردشت کرج دست به تجمع زدند و با شعار: "ملت ما عاصیه، برده‌داری کافیه" به بردگی مزدی و کل ظلم و جنایت سرمایه داری اسلامی اعتراض کردند. دانشجویان دانشگاه ارومیه و چند دانشگاه دیگر نیز به میدان آمدند. در برخی استانها از جمله خوزستانها دانش آموزان هم نقش فعالی در تظاهرات امروز داشته اند.

داشنجویان مبارز و آزادیخواه!

نقش شما در قیام سال  ٩۶ و منجمله  با طرح شعار “اصلاح طلب اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا” نشان داد که شما می توانید چه نقش مهمی از نظر سیاسی و عملی در مبارزات مردم برای سرنگونی جمهوری اسلامی داشته باشید. شعاری که شما سردادید به سرعت به پرچم عمومی مبارزات سراسری جامعه تبدیل شد. حزب کمونیست کارگری ایران همه دانشجویان کشور را فرا می خواند که یکبار دیگر نشان دهید که دانشگاه بعنوان سنگر دفاع از آزادی، برابری، عدالت و انسانیت و سرنگونی طلبی در مقابل جمهوری اسلامی قد علم می کند و باروت تازه ای به جنبش اعتراضی مردم می دهد. خودتان را برای اعتصاب سراسری آماده کنید. اکنون باید اعتصابات را در سراسر کشور گسترش داد تا همراه با تظاهرات سراسری رژیم را از همه طرف در منگنه قرار دهیم.

سرنگون باد رژیم جکهوری اسلامی

زنده باد سوسیالیسم

حزی کمونیست کارگری ایران

۲۵ آبان ۱۳۹۸- ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹
+++

رانندگان کامیون سوخت رسانی در خوزستان وارد اعتصاب شدند

در برخی شهرهای خوزستان مردم محلات را تحت کنترل گرفته اند

 

آخرین گزارشها حاکی از اینست که در ادامه اعتراضات به گرانی بنزین، رانندگان سوخت رسانی در خوزستان وارد اعتصاب شده اند. مردم شهرهای خوزستان از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، امیدیه و بهبهان وسیعا به اعتراض پیوسته اند و در برخی شهرهای این استان مردم نه فقط ورودی های شهر بلکه محلات را بسته و از حضور سرکوبگران جلوگیری میکنند. کنترل محلات در شهرهای سراسر کشور گام دیگری در پیشروی خیزش آزادیخواهانه مردم است. حزب کمونیست کارگری تمامی رانندگان کامیونها در سراسر کشور را به اعتصاب سراسری فرامیخواند. اعتصاب سراسری رانندگان کامیون میتواند مقدمه اعتصابات کارگری و اعتصاب عمومی در سراسر کشور باشد. اعتصابات سراسری گام مهمی در تقویت و پیشروی خیزشی است که مردم در سراسر کشور شروع کرده اند. کنترل محلات را باید در دست گرفت، شوراهای سازماندهی اعتراض در هر شهر و محله را باید سازمان داد و از این طریق اعتراضات را متحدانه و نقشه مند به پیش برد.

 

حزب کمونیست کارگری معلمان و دانشجویان و کارگران مراکز مختلف کارگری در سراسر کشور را به اعتصاب فرامیخواند. باید حکومت دزد و جنایتکار را از همه طرف تحت فشار قرار داد و در اولین گام آنها را وادار کرد تصمیم به گرانی بنزین را ملغی کنند و این عقب نشینی را به عقب نشینی های بزرگتری به حکومت تبدیل کرد.

 

پیش بسوی اعتصابات سراسری!

سرنگون باد حکومت اسلامی سرمایه داران!

 

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com