دفاع از زندانیان سیاسی و کارگران زندانی وظیفه انسانی ماست!

هەژار علی پور
October 09, 2019

دفاع از زندانیان سیاسی و کارگران زندانی وظیفه انسانی ماست!
"""حسین دائمی پدر #آتنا_دائمی گفته بود قرار بوده در تاریخ ۱۴ تیر ماه ۹۹ دخترش آتنا از زندان آزاد شود، ولی طی یک حکمی جدید زمان آزادی آتنا به سال ۱۴۰۱ شمسی موکل شده است. """

" آتنا دائمی در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳٩۳ بازداشت شد و تا چند روز دیگر ۵ سال را پشت میله های زندان از سرخواهد گذاشت. آتنا دائمی را از دوران جوانی و یک زندگی انسانی ، از تحصیل و داشتن حق آینده ای بهتر، از بودن در جمع خانواده و دوستانش دور کرده اند.

جرم آتنا دائمی دفاع از آزادی و انسانیت، حقوق کودک و جهانشمول بودن انسان و کرامت انسانی بوده است. متهمین و زندانیان سیاسی در زندان تنها جرمشان آزاداندیشی، عدالتخواهی، برابری طلبی و داشتن یک دنیای شاد و آزاد و برابر بدون خشونت و کشتار، زندان و شکنجه و  اعدام بوده است.

اما جمهوری اسلامی که از چهار دهه گذشته با این ایدولوژی اسلامی یعنی کشتار، تعرض به کرامت انسان، تجاوز و قتل، فساد و دزدی، خونریزی و اعدام بنیان گذارده شد در تناقضات با دنیای مدرن و انسانی، شادی و رفاه همگانی از همان آغازین بقدرت رسیدنش، دست به کشتار و ریختن خون جوانان و هر صدای آزادیخواهی و حق‌طلبانه کرد.

مردم آزاده ایران راهی نیست بجز پاره کردن زنجیره های انسانی و به خاکستر تبدیل کردن ارتجاع و عقب‌ماندگی از جامعه ایران، توهم به غرب و آمریکا و این کمپین های گذار از جمهوری اسلامی و غیره و غیره همان خواهد بود که بار دیگر سوریه ای دیگر، چندبار عراقی و افغانستان دیگر و از این دست کشورها را را برایمان رقم بزنند.
فردای رسیدن به یک زندگی شایسته و آینده‌ای بهتر را خودمان باید رقم بزنیم. باید جامعه را از دست خفاشان اسلامی پاکسازی کنیم. امید به یک زندگی بهتر برای انسان‌ها و انسانیت را شکوفا و یک جامعه‌ی مدرن و برابر بدون هیچ قید و شرطی با مشارکت همگانی ممکن و باید روبنا گذاشت.
هه ژار علی پور
 زنده باد #سوسیالیسم
 زنده باد زندگی! به امید یک دنیای بهتر!
آتنا دائمی و کلیه زندانیان سیاسی در ایران هرچه زودتر باید آزاد شوند!
۸م اکتبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com