برای برچیدن بساط اعدام، زندان، شکنجه و حکومت جمهوری اسلامی با قدرت بیشتری گام برداریم!

هەژار علی پور
October 04, 2019

برای برچیدن بساط اعدام، زندان، شکنجه و حکومت جمهوری اسلامی با قدرت بیشتری گام برداریم! نباید منتظر ماند هرروز یک نفر از عزیزان مان را قتل عام کنند و بعد ماتم بگیریم!

اکنون زمانِ محاکمه کلیه جنایتکاران ریز و درشت جمهوری اسلامی به جرم دست داشتن در کشتار و جنایات علیه بشریت و زمان سرنگونی این حکام آدمکش و ضدبشری فرا رسیده است.


حکومت اعدامی جمهوری اسلامی ،شکنجه گاه ها و زندان هایش را فقط ما مردم می‌توانیم از ریشه دربیاوریم. به عراق نگاه کنید چندمین بار پیاپی مردم علیه اوباش حاکم، مفتخور های انگل و چپاولگر و علیه دخالت گریهای سران تروریستی جمهوری اسلامی و در کل علیه کوهی از فساد، فقر و بیکاری، ومعضلات موجود در آن جامعه، می‌خواهند بار دیگر به نابرابری ها و تبعیضات و دخالت‌های خارجی پایان دهند و تغییراتی بهتر و شایسته تر بنیان نهند.


مبارزات مردم ایران نیز در ابعاد گسترده ای و در تعرض همه جانبه مردمی علیه توحش اسلامی و اوباش دزد، قاتل و جنایتکار جمهوری اسلامی ادامه دارد. در مراکز کار، خیابان‌ها و همه جا علیه کلیت این دستگاه ارعاب، سران ارتجاعی جمهوری اسلامی و مسببین کل جنایات رژیم اعتراض و خشم مردم فوران کشیده است.


 مردم در شهرهای کردستان و مخصوصأ سنندج یکبار دیگر شاهد حضور موج انسانی برای نجات یک زندانی از پای چوبه دار بودند، هرچند متاسفانه رزگار زندی اعدام شد اما مبارزه مردم در کردستان و سایر شهرهای ایران علیه حاکمان جنایتکار و فاسد تا زمان بزیر کشیدن کلیت این هیولای اسلامی ادامه خواهد داشت.

زنده باد مبارزه برحق مردم علیه برچیدن بساط اعدام و کشتار جمهوری اسلامی!

برای آزادی و نجات کلیه زندانیان سیاسی، کارگری، فعالان محیط زیست، معلمان دستگیر شده و غیره دریک صف واحد گام برداریم.

هه ژار علی پور

۱۱ مهر ۱۳۹۸، سوم اکتبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com