آدمکشان جمهوری اسلامی مسبب مرگ مادر سعید شیرزاد هستند!

هەژار علی پور
September 20, 2019

آدمکشان جمهوری اسلامی مسبب مرگ مادر سعید شیرزاد هستند!

#سعید_شیرزاد فعال دفاع از حقوق کودکان کار و خیابان و همچنین فعال سیاسی اولین بار در سال ۱۳۹۱ در حالیکه برای کمک به #زلزله_زدگان شهر #اهر جهت کمک‌رسانی رفته بود دستگیر و بعد از چند هفته در بازداشت با قرار وثیقه آزاد اما دادگاه بمدت یکسال حبس تعلیقی او را محکوم نمود.


دو سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۳  دوباره سعید دستگیر  و باگذشت چندماه از دستگیری اجازه تماس و ملاقات با خانواده اش را به وی ندادند و به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات در #زندان_اوین منقل و بعد از چند مدتی بدون هیچ توضیحی و با حکم قضایی به #زندان_رجایی_شهر کرج منتقل و در ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب شهر تهران به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبانی علیه جمهوری اسلامی توسط قاضی صلواتی به ۵ سال حبس تعزیری محکوم می‌شود.


در سال ۱۳۹۵ در اعتراض به  وضعیت نامناسب زندان و عدم رسیدگی پزشکی به سایر زندانیان با دوختن لب‌های خود دست به #اعتصاب_غذا  زد.  در دوران زندان سعید بر اثر اعتصابات غذا دچار افت فشار، تپش قلب و ضعف و بیماری‌های کلیوی شد. بارهها سعید مثل سایر زندانیان سیاسی و عقیدتی در زندان‌های جمهوری اسلامی مورد شکنجه های مختلف جسمانی و روحی قرار گرفته است.


متأسفانه مادر سعید شیرزاد روز ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در حالیکه دوری فرزندش وی را بیطاقت و از نظر جسمانی و روحی دگرگون کرده و فشارهای زیاد زندگی از یک طرف و حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی از طرفی دیگر برای همیشه و بدور از دیدار دوباره فرزندش چشم از جهان فرو بست و غمی بزرگ برای سعید و خانواده و دوستانش بجای گذاشت.


آدمکشان جمهوری اسلامی با بیشرمی تمام مانع از رفتن سعید بر سر مزار و مراسم تشییع جنازه مادرش شدند.

تسلیت به سعید شیرزاد و به امید آزادی هر چه زودتر سعید و کلیه زندانیان سیاسی و کارگران زندانی در ایران!

هه ژار علی پور

پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ -  ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹

#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد

#صدای_زندانیان_سیاسی_باشیم

##سعید_شیرزاد_را_آزاد_کنید

#آزادشان_کنید

#فورا_آزادشان_کنید

#saeedshirzad

#Free_Them_Now

#free_all_political_prisoners_in_Iran

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com