ننگ و نفرت بر حکومت اسلامی و آپارتاید جنسیتی اش

حزب كمونيست كارگرى ايران
September 11, 2019

ننگ و نفرت بر حکومت اسلامی و آپارتاید جنسیتی اش

 

جمهوری اسلامی یک جنایت دیگر آفرید. سحر خدایاری دختر جوانی را که با تغییر قیافه وارد استادیوم ورزشی شده بود تا بازی مورد علاقه اش را تماشا کند، دستگیر کردند و سپس به شش ماه حبس محکوم کردند. در اعتراض به این حکم، به این بیحقوقی و رفتار جنایتکارانه حکومت با او هفته پیش دست به خود سوزی زد و متاسفانه روز گذشته ۱۸ شهریور در بیمارستان سوانح و سوختگی در تهران جان باخت. جنایتکاران حتی اجازه ملاقات او با  خبرنگاران را در بیمارستان به دلیل امنیتی! بودن این پرونده ندادند. جمهوری اسلامی مسبب خودسوزی و مرگ سحر ۲۹ ساله است.

 

مرگ این دختر جوان برای همه مردم تکان دهنده است. سوال اینست که چرا در قرن بیست و یکم زنان و دختران باید برای حقوق ساده و بدیهی ای مثل حق تماشای ورزش با فشار و زندان مواجه شوند؟ چرا این دختر جوان به دلیل ورود به استادیوم ورزشی به زندان محکوم گردد؟ این آپارتاید و جداسازی جنسیتی عهد عتیقی و نفرت انگیز چرا باید بر زندگی مردم حاکم باشد؟

 

اینها و هزاران سوال دیگر را همه مردم و بوِیژه زنان و دختران می پرسند و به حکومت کثیف اسلامی که زندگی را بر مردم سیاه و تلخ کرده، لعن و نفرت نثار میکنند. شرم بر شما جنایتکاران حاکم از خامنه ای تا روحانی و سایر اوباشی که ۴۰ سال است همه پلیدی ها و کثافت ها، همه افکار ارتجاعی و پوسیده تان را قانون کردید و با سرکوب و جنایت هر روزه بر جامعه حاکم کردید. شرم بر تک تک نمایندگان مجلس و تک تک تک وزرای حال و گذشته این حکومت، شرم بر تک تک آیت الله های مفتخور، شرم بر همه حامیان ریز و درشتتان که سحر خدایاری را هم کشتید.

 

مطمئن باشید که خشم مردم از اینهمه جنایت، از آپارتاید جنسی و زن ستیزی تان، از اینهمه دزدی و فساد مقامات و آیت الله هایتان، از فقر و محرومیت و ظلم و سرکوب هر روزه تان، از احکام جنایتکارانه تان علیه شریف ترین فرزندان مردم، و از همه ریاکاری ها و افکار و عقاید متحجرتان بزودی منفجر خواهد شد و اثری نه از آپارتاید جنسی تان باقی خواهد گذاشت، نه از هیچکدام از قوانین تان و نه از حکومتتان. خشم و نفرتی که هر روز بیشتر در قلب مردم تلنبار میشود این بار به انقلابی عظیم منجر میشود که به بساط ظلم و جنایت ۴۰ ساله تان پایان خواهد داد.

 

حزب کمونیست کارگری جان باختن سحر خدایاری را صمیمانه به خانواده و دوستان و بستگانش و به همه مردم تسلیت میگوید. یاد سحر خدایاری گرامی باد.

 

نابود باد جمهوری اسلامی

 

حزب کمونیست کارگری

۱۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com