بیدادگاه های جمهوری اسلامی علیه کارگران زندانی را خنثی کنیم!

هەژار علی پور
August 06, 2019

بیدادگاه های جمهوری اسلامی علیه کارگران زندانی را خنثی کنیم!

تجمع و اعتراضات مردمی در دفاع از حقوق کارگران، کارگران زندانی، فعالین سیاسی، زندانیان سیاسی دربند را در هر گوشه از شهرهای ایران سازمان دهیم.

در دفاع و پشتیبانی از فعالین سیاسی و کارگری که با سنگین ترین اتهامات و پرونده های امنیتی و اتهاماتي که جمهوری اسلامی به آنان وارد کرده را باید در داخل و خارج خنثی کنيم.

این رژیم جانی از تیغ زدن و گردن زدن، شکنجه و اعدام، اسید پاشی و ترور علیه فعالین و مخالفین سیاسی کوتاهی نکرده و نخواهد کرد، اما در مقابلش توده های میلیونی علیه این توحش و بربریت ایستاده اند، زانو نزده و نخواهند زد، بلکه کلیت نظام منفور اسلامی را به چالش و تبدیل به کابوسی برای آن رژیم شده اند و لرزه بر اندام این حکومت فسیلی انداخته اند.

نمونه اش روز دادگاهی اسماعیل بخشی نماینده کارگران هفت تپه اهواز و همکارانش در مقابل یکی از قاضیان مرگ و جنایتکار اسلامی که بجای قضاوت و بی‌طرفی، خود بیشرف علیه اسماعیل بخشی و کارگران زندانی کیفرخواست صادر می‌کند. شعارهای برحق و انسانی و خواست و مطالبات کارگران را کمونیستی  اعلام تا با این ترفند آنان را به احزاب کمونیستی بسته و آنان را در بیدادگاه های خود به زندان و حبس های طولانی مدت محکوم کند.

این سیستم جنایت و کشتار و آدم‌کشی جمهوری اسلامی از قانون اساسی ارتجاعی با قاضی و دادگاه و زندانش هیچگونه اعتباری ندارد و باید از جامعه پاکسازی شوند.
زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

هه ژار علی پور
 سه شنبه ۶ آگوست ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com