با یک حکومتی طرف هستیم سرتا پا جلاد، دزد، انگل!

هەژار علی پور
August 01, 2019

با یک حکومتی طرف هستیم سرتا پا جلاد، دزد، انگل!

همه واردات و صادرات و خرید و فروش‌های کلان اقتصادی ایران در دستان کسانی هست که قوانین ارتجاعی-اسلامی و فاشیستی سرمایه داری را برای چاپیدن و سرکوب و کشتار هرچه بیشتر مردم ستمدیده ایران به اجرا در می آورند.

تبعیض و ستم کشی و استثمار بر انسان در ایران رکوردار جنایات علیه بشریت است. یک مشت دزد و آدمکش و جانی به جان مردم افتاده اند، ارتش و نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، اصلاح طلب و اصول گرا و هر گنده لات در راس امور یک ارگان و سازمان و صاحب الاختیارِ در سرکوب و بچاپ که هریک میلیاردها تومان و ده ها ملک و املاک را به چنگ زده اند.

صادرات نفتی و گازی را سپاه تروریستی در تصاحب خود دارد و ۸۰ تا ۹۰ درصد آن را برای انواع و اقسام هزینه های سران آتش به اختیار و خانواده هایشان در داخل و خارج و از طرفی هم در حمایت از کلیه سازمان‌های اوباش و چاقوکشی نظیر بسیج و گله های حزب الله و حشدالشعبی می‌کند. بخشی از آن به ترویج ادبیات ارتجاعی اسلام شیعه توسط آخوندها و مزدوران محلی می‌انجامد.

در خارج از آن کشور معلوم هست که درآمد های سپاه صرفا کجا می‌رود و صرف چه تیپ از تروریست ها می‌شود منجمله فاطمیون، گروه های تندرو تروریستی شیعه در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین غیره و غیره.

هریک از مسولان رده بالاهای حکومت نقش اصلی در ترویج و گسترش فساد و فحشا و اختلاس دارند. آب دریاها و منابع آبی ، جنگل‌ها ومنابع جنگلی، پوشاک و خوراکی که وارد یا صادر می‌شود تصاحب کرده اند، بزرگترین اختلاس و دزدی های تاریخ بشر در آن مملکت به ثبت رسیده، هزاران تُن گوشت و میوه و ماهی و آذوقه را انبار یا خارج کرده اند و یا به ده برابر قیمت به بازار تزریق نموده اند.


کارگرانی که 10 تا 15 ساعت کار می‌کنند نمی‌توانند تا 10 روز از خرج و مصرف ماهانه شان تازه به شکل بخور و نمیرش را هم اداره کنند.

یک حاکمیتی دیکتاتور که به آخر خط رسیده و مردم بساط این آت و آشغال های مفتخور ماقبل تاریخی را در نهایت به زباله دان خواهند انداخت.

باید از فعالین سیاسی و کارگری در ایران دفاع کرد و اجازه نداد جمهوری اسلامی به راحتی آنان را سرکوب و به اتهام امنیت و یا هر مزخرفات دیگری به زندان انداخت و مورد شکنجه و سرکوب و بیحقوقی قرار گیرند.

این توحش و بربریت با به میدان آمدن نیروی سرنگونی طلب در داخل و فشارهای سیاسی از خارج می‌تواند برای همیشه حاکمیت ننگین چند دهه جنایات این رژیم را به گورستان بسپارد.
#اداره_شورائی
#انـقلاب_کارگری
#سوسیالیسم
#زنده_باد_سوسیالیسم
#مرگ_بر_دیکتاتور
 هه ژار علی پور
 چهارشنبه ۳۱ جولای ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com