هرگونه سازش و مذاکرات احزاب ناسیونالیست کرد ايرانی با جمهوری اسلامی محکوم است!

هەژار علی پور
July 26, 2019

هرگونه سازش و مذاکرات احزاب ناسیونالیست کرد ايرانی با جمهوری اسلامی محکوم است!

یکسال پیش زمانیکه مردم سراسر جهان برای نجات رامین حسین پناهی ، لقمان و زانیار مرادی تلاش می‌کردند، احزاب ناسیونالیست کرد و حزبی که رامین در آن فعالیت داشت مشغول مذاکره و نشست با عوامل جمهوری اسلامی در یکی از کشورهای اروپایی بودند. امروز هم به همان شکل ادامه سیاست‌های سازشکارانه و بده بستان با حکومت اعدام و جنایتکار اسلامی ایران از اهداف و سیاست های برنامه ریزی شده این طیف از ناسیونالیست های بی ربط به مبارزات توده ای مردم در کردستان و ایران است.
این فرصت طلبان جواب پدران ومادران قربانیانی که جمهوری اسلامی جانشان را گرفت چطور خواهند داد؟

رهبران یا نمایندگان اصلی این احزاب مذاکره کننده در شرایطی که از چشم مردم افتاده و رسواتر از هر زمان دیگری هستند باز هم سکوت اختیار کرده اند. عده ای در هریک از این احزاب به لحاظ خط فکری نزدیک با همان سیاست زد وبند در دنیای مجازی بجای گرفتن یقه رهبران منفعت طلب و دروغگوی شان، به کمونیست ها و خیل دیگری از انسان های شریف و مبارز فالانژوار شروع به فحاشی و توهین و بجای نقد و به چالش کشیدن خط مماشات و سازش احزاب ناسیونالیست موجود این شکل از فحاشی را به ادبیات سیاسی تبدیل کرده اند.

کسی که در سیاست دوگانگی عمل کند و بخاطر ترس از رنجش حزب بغل دستی نتواند دست به نقد ریشه ای بزند که مبادا طرف مقابل از ادامه همکاری و تعامل بین دو جریان یا حزب سیاسی سرباز زند نمی‌تواند سیاسی و سیاسی کار باشد. رهبران چهار حزب ناسیونالیست کومله زحمتکشان و دمکرات نه تنها با خود و اعضای درونی حزبی شان روراست نبوده، بلکه مردم کردستان و خانواده های جانباختگان را هم فریب داده و تا به امروز اگر زیر فشارهای سیاسی کمونیست ها مجبور به اعتراف شده اند که مذاکراتی انجام گرفته، اما چند و چون مذاکرات و اسناد آن را هنوز که هنوز هست رو به جامعه و مردم در کردستان و ایران علنی نکرده اند و گویا با افتخار و درکمال وقاحت و بیشرمی از ادامه روند از سرگیری مذاکرات و گفت و گو با " دشمن" اگر جمهور اسلامی باشد سخن می‌گویند.

این احزاب تنها سدی در مقابل اراده آزادیخواهانه، سرنگونی طلبانه و مبارزات برحق مردم کردستان علیه حاکمیت موجود و خدمت بزرگی به بقا و ماندن جمهوری اسلامی در ادامه سرکوب و کشتار مخالفین آن رژیم هستند.

هه ژار علی پور
جمعه ۲۶ جولای ۲۰۱۹
#با_نام_ما_مردم_کردستان_معامله_با_جمهوری_اسلامی_موقوف
#سازش_مذاکره_با_جمهوری_اسلامی_محکوم_است
#نه_سازش_نه_مذاکره_با_جمهوری_اسلامی
#سرنگون_باد_جمهوری_اسلامی
#نه_سازش_نه_مذاکره
#نه_به_مذاکره_با_جمهوری_اسلامی


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com