معصومه (مسیح) علینژاد قمی چهره سازی حاجی بی بی سی و مدیای امریکا در جهت ساختن "آلترناتیو" پروغرب

سعيد صالحى نيا
August 03, 2019

معصومه (مسیح) علینژاد قمی چهره سازی حاجی بی بی سی و مدیای امریکا در جهت ساختن "آلترناتیو" پروغرب

salehinia@aol.com

 

در اخبار امده بود که بعد از ملاقات معصومه قمی (مسیح خانم)علینژاد با پومپئو شارلاتان معروف حکومت ترامپ شارلاتان ویکی لیکس ، باز بازی اینها را به هم زده و به دنیا اطلاع داده که این بانو متعلق است به حوزه تحت حفاظت مطبخ خانه حکومت امریکا!

کسی نمی داند چه شد که معصومه به مسیح تبدیل شد! این البته مربوط است به مشتریهای جدید این خبرنگار .اگر او به چین رفته بود احتمالا نامش را طور دیگری انتخاب می کرد که بازارش حفظ شود! بله دنیا اینست فم باشی معصومه ای تو غرب باشی مسیح می شوی تا کارت بگذرد!

همانطور که همه ازادیخواهان می دانند ایشان خبرنگاری در حوالی خاتمی چی ها بود و تو مجلس رژیم اسلامی می لولید تا ثابت کند خاتمی ویتامین دارد.اون زمانها این مد بود!

بعدها دید بازار داخل خوب نیست فرستانده شد به بیرون کشور تا بشود "اپوزسیون" خارج کشوری.معلوم نشد چی شد که سر دراورد از حاجی بی بی سی که تاریخ معاصر ایران محل حقنه کردن و شخصیت سازی و خط ساختن سیاست بوده.

حاجی بی بی سی و صدای امریکا خمینی را به مردم ایران خوب فروختند و در دوران قیامهای ضد رژیم اسلامی شب و روز تلاش کردند مردم را به ارامش رفرمیستی دلخوش کنند.

معصومه قمی در فاز عروج "جنبش سبز" هم مشغول فروش موسوی و کروبی بود. همان خطی که حکومتهای امریکا و انگلیس جلو می بردند ایشان هم همراه یک گله گوینده فارسی زبان پیش می برد. اینها تحلیل سیاسی نیست! واقعیتی است که ما یادمان نمی رود!

 

(1)فاز مبارزه با حجاب نقش جدید خانم معصومه قمی

برای ساختن یک چهره طراحان هالیوودی چاره دیدند که ایشان بشود مظهر مبارزه با حجاب! لخ والسا بازی اینست.باید گشت روی دردهای جامعه انگشت گذاشت و مردم را کشاند بدنبال معصومه جانی که بلندگویش را حکومت انگلیس و امریکا رسما ساخته اند. اینجوری اون به این وصل شود تا بعدها این مسیح را بکنند رهبر حامی ترامپ و انگلیس!

اینجور کارگردانیها اینها کم نکرده اند و خواهند کرد.

لذا داستان ازادی یواشکی بود و حجاب برگیران که البته نیاز جنبش مبارزاتی زن هم هست و وقتی معصومه قمی انرا بلند بکند  متاسفانه عوامفریبیش نتیجه می دهد و همه دردمندان زجر کشیده که مشکلشان حجاب است دنبال معصومه به خط می شوند!

اینست مهندسی احتماعی هالیوودی! اینست چهره سازی سیاسی . حالا دیگر معصومه قمی شده یک پا رهبر اوزسیون تو نمک می گذارند برای فازهای بعدی!

 

(2)فاز پیوند خوردن معصومه قمی با راست پروغرب و با کابینه ترامپ:

معصومه قمی توی فاز حجاب برگیران یواشکی وارد دفاع از جنبش طبقه کارگر برای سوسیالیزم نمی شد.ارتباطی بین ازادی زن و رهائی از چنگ سرمایه داری قائل نمی شد. او دنبال جنبش حمایت از اسماعیل بخشی و سپیده قلیان نیست.

او همه تمرکزش اینست که رژیم اسلامی بطور مسالمت امیز لیز بخورد و مقادیری دموکراسی نوع غربی بیاید به حاکمیت.همان طرح دوم حکومتهای غرب! طرح اولشان فعلا حفظ همین حکومت اخوندیست و از عروسکهائی مثل معصومه قمی استفاده ابزاری کردن .

در این مقطع بود که معصومه قمی به دست بوس پوپئو رفت و در تاریخ فوریه سال 2019 کلی دل داد و قلوه گرفت و تقاضا کرد حکومت ترامپ حق زنان ایران را بدهد!

انها که این معصومه قمی را می شناسند می دانند ایشان زبانش هرگز نگشته که از نقش عقب مانده زن در غرب و زیر نظام سرمایه داری انتقادی بکند.تمرکز او فقط حجاب تو ایرانست.فقط یک نوع بردگی برای زن می بیند.یک تازه فمینیست جهان سومی است که خیلی داغ دموکراسی غربی است.

شاهین نجفی بدرستی در مورد معصومه می گوید:

 “"او از غرب برای شما یک بهشت می‌سازد و جرئت نقد آن را ندارد، چون منابع مالی‌اش از آنجا تامین می‌شود"


(3)آزادیخواهان و برابری طلبان و تکلیفشان با اپوزسیون سازی راست و حکومتهای غرب:

معصومه قمی اولین پروژه حکومتهای غربی نیست.از لرنس عربستان بگیر تا بسیاری چهره های دیگر کارخانه حکومتهای غربی هر روز چهره می سازد و ساخته.این چهره ها معمولا از درون جوامعه جهان سوم بیرون کشیده می شوند و اتو می خورند و استحاله می شوند و فروخته می شوند و خریده می شوند. سر بزنگاه تاریخ لانسه می شوند به جوامع.

نمونه خمینی یادمان هست.او هم یک دست ساز ایت الله بی بی سی و دستگاه تبلیغاتی غرب بود.اخوندی مرتجع که عروجش دادند به سطح ناجی ایران .او را زبان مردم کردند و توهمی ساختند تا اگر در نگه داشتن حکومت پهلوی عاجزند اقلا بتوانند بر انقلاب ایران دهنه بزنند و زدند .

لخ والسا را داشتیم.منصور اسانلو را داشتیم! حالا نوبت معصومه قمی است که بشود مسیح ! زیر نقاب خواست مبارزه با پوشش اجباری زیر بیرق خواست بر حق زنها برای برابری بشود منشی پومپئو!

این روزها از یکسو تنور "به هم بپیوندیم" نامه 14 نفره را داغ کردند از سوئی معصومه قمی را می چرخانند.

ازادیخواهان و برابری طلبان باید مشت این خیمه شب بازی نخ نما را بیشتر افشا کنند. اینها متحدین جنبش انقلابی نیستند .با اعلام برخی خاستهای جنبش اعتراضی قرار دارند روی دوش قیام مردم سوار شوند و همان کنند که با قیام 57 کردند!

هوشیار باشیم!

 

 

 

 

 

 

 

منابع بیشتر:

 

(1)معصومه علینژاد قمی  و دفاعش از اسطلاح طلبی رژیم اسلامی:

https://www.youtube.com/watch?v=0tA7aUEqYOU

(2)مناظره سیاسی ۱۵۵اپوزسیون قلابی و معضل تلاش برای همگرائی ازادیخواهان و برابری طلبان

https://www.youtube.com/watch?v=h1Zu2cNSaMI&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2HXAJugz4b3z3IK4qs_8DwNGHRrAeFgXVoXM-MseHSGGpjCsFlGoYfiLc

(3)سایت انگلیسی ویکیپدیا در مورد معصومه قمی(مسیح ) علینژاد

https://en.wikipedia.org/wiki/Masih_Alinejad

(4)ادامه “یپیوندید” بازی راستها حول “عبور مسالمت امیز از رژیم اسلامی (سعید صالحی نیا)

http://www.azadi-b.com/arshiw/?p=74501

(5)نقد شاهین نجفی به معصومه قمی(مسیح خانم)

https://www.youtube.com/watch?v=rxtGhnw-MfM

اهنگ مسیخ بر علیه علینژاد

https://www.bing.com/videos/search?q=%d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86+%d9%86%d8%ac%d9%81%db%8c+%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%ad+%d8%b9%d9%84%db%8c%d9%86%da%98%d8%a7%d8%af&view=detail&mid=A090EB7D95321C04DCDEA090EB7D95321C04DCDE&FORM=VIRE

 

 

 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com