سپیده و امیر حسین عزیز،نگران سلامتی تان هستیم!

حزب حکمتیست
August 01, 2019


اعلامیه حزب حکمتیست

سپیده و امیر حسین عزیز،
نگران سلامتی تان هستیم!

امیر حسین محمدی فرد بیست و هشتمین روز و سپیده قُلیان هفتمین روز اعتصاب غذا را در حالی پشت سر گذاشته اند که اوضاع جسمی آنها بدنبال اعتصاب غذا بسیار نگران کننده است. همین روزهای آتی هفته جاری مصادف با برگزاری بیدادگاه زندانیان هفت تپه؛ اسماعیل بخشی، علی نجاتی، عسل محمدی، ساناز الهیاری، سپیده قلیان، امیرحسین محمدی‌فرد و امیر امیرقلی است. این یک دادگاه عادی نیست و بنا به اوضاع ایران و مختصات سیاسی اش، معنای سیاسی ویژه ای دارد. در این بیدادگاه قرار است با پرونده سازی برای زندانیان هفت تپه، کارگران را مرعوب و از حقوق و منافع کارفرماها دفاع کنند. اعتصاب کارگران هفت تپه بحدی برحق بود که خود حکومتیها نمی توانند به همین عنوان علیه کارگران حرف بزنند. چه کسی نمیداند آنها با اتهامات نخ نما علیه شما پرونده سازی میکنند، اما هدف این بیدادگاه سرمایه، محاکمه کار، محاکمه تمایلات و انتقاد سوسیالیستی، محاکمه کمونیسم است. آنها شما را وثیقه و سپر این سرکوب عریان و تهاجم سیاسی کرده اند. آنها شما فعالین کارگری و رفقای نشریه گام را به این و آن سازمان کمونیستی منتسب میکنند، تا هم کارگران و هم کمونیست ها را کوبیده باشند.

ما تردید نداریم و خودتان اعلام کرده اید که اعتصاب غذا انتخاب سیاسی شما نیست، همه میدانند ناچاری شما برای اعتراض به احجاف و توهین و بدرفتاری و فشارها و همینطور محدودیت های زندان، راه اعتصاب غذا را بسوی شما باز کرده است. اما در این روزها شما باید سالم و سرحال باشید تا بتوانید از حقانیت تان در بیدادگاه سرمایه دفاع کنید! بتوانید علیه پرونده سازی و "جرم" اعلام کردن خبر و اعتراض کارگری حرف بزنید! هدف شما اگر رساندن صدایتان به گوش هم طبقه ای هایتان و افکار عمومی پیشرو بود، این میسر شده است. همه جا یکصدا از حقانیت هفت تپه و فولاد و آزادی فوری و بیقید و شرط زندانیان هفت تپه سخن میگویند. بسیاری از سازمانهای کارگری جهان در کنار شما ایستاده اند. همه جا علیه هر نوع سناریو سازی و پرونده سازی سخن میگویند! همزمان خانواده های شما، دوستان و بستگان، ضمن تلاش روزمره و اجتماعات بشدت نگران سلامتی و مخاطرات ممکن و عواقب اعتصاب غذا هستند. ما در کنار خانواده و دوستان عمیقا نگران سلامتی شما هستیم. بویژه تلاش زندانبانان برای امضا گرفتن و گذاشتن مسئولیت بپای خود شما، اوضاع را نگران کننده تر میکند.

ما همراه با خانواده ها و دوستان و همه کسانی که در این نگرانی شریک هستند، از شما تقاضا داریم که در تصمیم تان تجدید نظر کنید، به اعتصاب خاتمه دهید و برای مواجهه با اتهامات بی اساس در روزهای آتی آماده شوید. جنبش کارگری و امر آزادی به یارانی چون شما شدیداً نیاز دارد. حیف است وجود عزیزتان لطمه غیر قابل جبران ببیند. شما که خود را وقف جنبش کارگری کرده اید، لااقل بنفع منافع دراز مدت این جنبش، به نگرانی خانواده و یاران و دوستانتان پاسخ دهید. زندانیان هفت تپه، زندانی سیاسی، بی قید و بی وثیقه، آزاد باید گردد!

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
٣٠ ژوئیه ٢٠١٩- ٦ مرداد ١٣٨٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com