جمهوری اسلامی مسئول جان ساناز الهیاری است!

حزب حکمتیست
July 16, 2019

اعلامیه حزب کمونیست کارگری- حکمتیست

جمهوری اسلامی مسئول جان ساناز الهیاری است!

بنا به اخبار کمپین دفاع از زندانیان هفت تپه، وضعیت سلامتی ساناز الهیاری که از یازده روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است به وخامت گرائیده است. ساناز الهیاری و امیر حسین محمدی فرد از اعضای هیئت تحریریه نشریه گام نزدیک به شش ماه است که در زندان بسر میبرند و در اعتراض به روند پرونده شان دست به اعتصاب غذا زدند.

دیروز ۲۳ تیر ماه، خانواده ساناز الهیاری با تلاش فراوان توانستند با وی ملاقات کنند اما ساعتی بعد ساناز به دلیل وخامت وضع جسمی به بیمارستان منتقل گردید. پزشک حاضر در محل اعلام نموده است که بسیاری از علائم حیاتی در ساناز در حال از بین رفتن است. علیرغم اصرار خانواده، ساناز از نوشیدن شیر امتناع کرده و حاضر به پذیرفتن سرم هم نشده است. ما همراه با خانواده و دوستان ساناز الهیاری نگران سلامتی وی هستیم. اعتراض آنها شنیده شده و امیدواریم هرچه سریعتر ساناز الهیاری و امیر حسین محمدی فرد به اعتصاب غذای خود پایان دهند. 

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست جمهوری اسلامی را مسئول جان ساناز الهیاری و امیر حسین محمدی فرد، اسماعیل بخشی و کلیه زندانیان سیاسی میداند. حزب مردم آزادیخواه و برابری طلب در داخل و خارج کشور را به گسترش مبارزه متحد برای پایان دادن به پرونده سازی و گروکشی ها، آزادی بی قید و شرط زندانیان هفت تپه و کلیه زندانیان سیاسی فرامیخواند!

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
۲۴ تیر ۱۳۹۸- ۱۵ ژوئن ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com