خودکشی های اخیر سردشت!

هەژار علی پور
July 24, 2019

خودکشی های اخیر سردشت!


خودکشی های اخیر سردشت، مقصر اصلی حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی و شرایط دهشتناک و دشوار زندگی است که بسیاری از جوانان و نوجوانان را از زندگی مأیوس و ناامید کرده است.

شرایط سخت فقر، بیکاری و نبود امکانات تحصیلی و رفاه اجتماعی که بوسیله یک مشت انگل و مفتخور حاکم بر جامعه ایران و بخصوص کردستان تحمیل شده هر روزه شاهد آمار بالای خودکشی‌ها هستیم.

افزایش تدریجی قیمت ها و پائین آمدن توان خرید و میزان فروش کالاهای اساسی و مصرفی روزمره به کابوسی برای بیشترین قشر از جامعه ایران تبدیل شده است. در ازای یارانه چهل هزار تومان به ازای هر نفر که یک قلم از مواد خوراکی را هم نمی‌تواند جواب دهد جامعه ای از خفقان و فقر و بیکاری، محرومیت از تحصیل روز به روز در حال افزایش است و در این حالت دزد ها و اختلاسات روزمره زندگی را به کام خیلی ها به مرگ تبدیل کرده است.

بودجه کلان و درآمدهای نفتی و گازی صرف ترویج خشونت، خرافه‌گرایی و شکنجه گران و سرکوبگران جمهوری اسلامی و تروریست های مرتبط با این رژیم در داخل و خارج از ایران می‌شود.

تنها راهی که میتواند بشریت و جامعه ایران را از چنگال این هیولای اسلامی خلاص کند سرنگونی کامل این رژیم جنایتکار و ضدبشری است.

با به میدان آمدن توده های سرنگونی طلب و آزادیخواه، با برافراشتن پرچم سوسیالیسم می‌توان به این کابوس و زندگی خفت بار پایان و یک زندگی پر از رفاه و آسایش همگانی را برقرار کرد.

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد #سوسیالیسم

هه ژار علی پور

چهارشنبه ۲۴ جولای ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com