نه سازش، نه تسلیم مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی!

هەژار علی پور
July 04, 2019

نه سازش، نه تسلیم مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی!


ابراهیم علیزاده راه صاف کن برای حزب مطبوعش بدنبال مذاکره مستقیم احزاب ناسیونالیست کرد یعنی دوحزب دمکرات کردستان ایران و کومله زحمتکشان عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی است.

ابراهیم علیزاده از یک طرف مخالف جمهوری اسلامی است و برای سرنگونی آن بقول معروف از چیزی کم نگذاشته، اما اخیرا دولت ترامپ و سیاست‌هایش در قبال جمهوری اسلامی آب سردی ریخت رو کلیه احزاب پرو غربی و بورژوائی، از جمله سلطنت طلبها و احزاب دمکرات و همچنین دو جریان مهتدی و ایلخانی زاده که در دالان‌های کلخ سفید بدنبال چراغ سبز و امضاء برروی برگه سفید دولت آمریکا بودند.

آقای ابراهیم علیزاده در خواب خرگوشی است و باید به وی یادآوری کرد جناب شما نمی‌توانی صاحب جنبشی باشی که در عمل سرنگونی طلب هست اما به ظاهر می‌خواهد روی دیگر سکه را بازی کند.

به اعضا و کادرها و طرفداران این حزب باید جواب پس بدهی، می‌گوید در اساس نامه های حزبی و سیاست اصولی برنامه ما گنجانده شده که هرموقع بنا به شرایط سیاسی و منطقه ای اگر پیش شرطی از طرف دشمن که همانا جمهوری اسلامی است روی میز قرار بگیرد برای مذاکره حاضر هستیم و این نه تنها در چهارچوب حزبی بلکه فراحزبی و مسأله ملی است.

من نمی‌دانم مسأله ملی که ایشان از آن تعریف می‌کند چطوری تقسیم بندی می‌کند. اگر منظورش احزاب ناسیونالیستی هست که اخیرا بدون جواب دهی و اعلامیه دادن رو به بیرون که در چهار چوب سیاست های منفعت طلب و بن وبستهایی است که سودش را خودشان به جیب بزنند و از یاس وناامیدی که ترامپ باعثش شد خوب مطمئنا رفتن به جبه دوم یعنی جمهوری اسلامی است که در این شرایط در باتلاق خود غرق شده و راهی بجز دورزدن بوسیله اپوزسيون خودش و مضحکه های دیگری که در سر دارد اینهم دیوار بن‌بستی خواهد بود روبه روی آنها وباز یک دهه به عقب برگشت خواهند خورد.

کمونیست ها هیچگاه روی میز مذاکره با جمهوری اسلامی نخواهند رفت و جز این از نظر من خاک کردن به جنبش کمونیستی، آزادیخواهی، برابری طلبی و همه جانباختگانی هست که برای رهایی انسان و برقراری سوسیالیسم جانشان را از دست دادند.

هرگونه سازش و مذاکره پنهانی و آشکارا به ضرر جنبش آزادیخواهی مردم در کردستان و ایران ویک امر نابخشودنی و مورد تنفرو انزجار مردم کردستان قرار خواهد گرفت.

هه ژار علی پور


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com