اعلام همبستگی اگ متال کاسل با کارگران زندانی در ایران

کمپین برای آزادی کارگران زندانی
June 20, 2019

اعلام همبستگی  اگ متال کاسل با کارگران زندانی در ایران
بدنبال تماس سیامک زارع عضو "کمپین برای آزادی کارگران زندانی در آلمان با شورای اجرایی فولکس واگن شهر کاسل در آلمان، مسئولین اگ متال در این شورا طی نامه ای سرکوبگریهای حکومت اسلامی را در قبال کارگران در ایران محکوم کرده و خواستار آزادی فوری تمامی کارگران زندانی شد. در این دیدار سیامک زارع پوشه ای از اطلاعیه های خبری "کمپین برای آزادی کارگران زندانی" را در اختیار این اتحادیه قرار داد. این اطلاعیه ها عبارتند بودند از:
١- متن انگلیسی کیفرخواست اسماعیل بخشی در اعتراض به شکنجه و زندان  و آخرین وضعیت او و سپیده قلیان و دیگر دستگیر شدگان نیشکر هفت تپه در زندان و در مورد پرونده سازیهای رژیم برای آنها با هدف تخطئه کردن مبارزات کارگران نیشکر هفت تپه.
٢- قطعنامه کمپین برای آزادی کارگران زندانی با چند محور حمایت از کیفرخواست اسماعیل بخشی، کارزار علیه امنیتی کردن مبارزات، اعتراض علیه احکام شلاق و صدور حکم شنیع شلاق برای معلم زندانی محمد حبیبی و اعتراض علیه تعیین وثیقه برای آزادی دستگیر شدگان و باز نگاهداشتن پرونده های قضایی فعالین بازداشت شده.
٣- اطلاعیه خبری در مورد وضعیت جعفر عظیم زاده رئیس اتحادیه آزاد کارگران ایران و تشدید سرکوبگری های حکومت از جمله  دستگیریهای روز جهانی کارگر، دستگیری های جدید از میان معلمان، دستگیری و احضار فعالین دفاع از حقوق زن و صدور احکام سنگین زندان برای سه تن از اعضای کانون نویسندگان به اسامی رضا خندان مهابادی، بکتاش آبتین و کیوان باژن
٤- نامه اعتراضی کمپین با خواست آزادی بدون قید و شرط کارگران زندانی، معلمان دربند و تمامی زندانیان سیاسی و لغو احکام امنیتی صادر شده برای آنان
در پاسخ به این نامه ها شورای واحد فولکس واگن شهر کاسل آلمان حمایت خود را  از کارگران زندانی در ایران اعلام داشت. در بخشی از این نامه چنین آمده:
"همکاران عزیر! شما برای بسیاری از کارگران سمبل مقاومت و مبارزه علیه سیاستهای سرکوب گرانه توسط حکومت شده اید . احازه ندهید مبارزه شما را به بیراهه ببرند به مبارزه تان ادامه بدهید و هر کس که می جنگد مممن است بازنده بشود ، اما کسی که نجنگیده از قبل بازنده است.". متن کامل این نامه و ترجمه فارسی آن ضمیمه است.
٢٩ خرداد ٩٨، ١٩ ژوئن
کمپین برای آزادی کارگران زندانی
شهلا دانشفر
Shahla.daneshfar2@gmail.com
http://free-them-now.com
اعلام همبستگی با کارگران زندانی و دستگیر شدگان در ایران
همکاران گرامی!
بدین وسیبله شورای واحد فولکس واگن شهر کاسل آلمان به همراه مرکز نمانیدگی آموزش دهندگان و همچنین جوانان، به شما با اعلام همبستگی درود میفرستند.
بیش از ١٠ سال است که کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه برای افزایش دستمزدها و شرایط مساعدتر کاری و خواست حق قانونی ایجاد تشکل شان، مبارزه می کنند. مسئولین کارخانه نگران و وحشت زده از تشکل های مسقل کارگری و خطر آنها هستند. دستگیری بخشی نماینده کارگران به همراه 15 نفر از همکارانش وهمچنین برخی دیگر از فعالین سیاسی به خاطرحمایت از مبارزات کارگران هفت تپه همه ما را شوکه کرد. ما اذیت و آزار و دستگیری کارگران و فعالین اتحادیه ای توسط حکومت را بشدت محکوم میکنیم.
ما ازرژیم ایران می خواهیم که همه کارگران و هم طبقه ایهای ما دستگیر شده ما را آزاد کرده و تشکیل اتحادیه کارگری را به رسمیت بشناسد.
همکاران عزیر! شما برای بسیاری از کارگران سمبل مقاومت و مبارزه علیه سیاستهای سرکوب گرانه توسط دولت شده اید. احازه ندهید مبارزه شما را عقب برانند. مبارزه تان ادامه دهید. به قول معروف هر کس که می جنگد ممکن است بازنده بشود ، اما کسی که نجنگیده از قبل بازنده است.
ما برای شما آرزوی موفقیت و استحکام بیشتر برای ادامه مبارزه تان را داریم.
با سلام های رفیقانه
فراکسیون اگ متال فولوکس واکن شهر کاسل
١٩ژوئن ٢٠١٩
 



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com