سلامت ساناز الهیاری در خطر است!

حزب حکمتیست
June 14, 2019


اعلامیه حزب حکمتیست

سلامت ساناز الهیاری در خطر است!

خانواده ساناز الهیاری، از اعضای هیات تحریریه نشریه گام، که بعلت دفاع از مبارزات کارگران نیشکر هفت تپه اکنون مدت پنج ماه است در زندان در اسارت بسر می برد، اعلام کرده اند که حال او  وخیم است. خانواده ساناز بشدت نگران حال او هستند و اعلام کرده اند که رژیم اسلامی اجازه نمیدهد که ساناز به بیمارستان رجوع کند و مورد مداوا قرار گیرد. طی این مدت ساناز بیش از ده کیلو وزن کم کرده است و از ناراحتی های جسمی و روحی متعددی در رنج است.

ساناز را بهمراه همسرش، امیر حسین محمدی فر دستگیر کردند. همزمان یکی دیگر از اعضای هیات تحریریه گام، امیر امیرقلی را نیز بازداشت نمودند؛ همچنین اسماعیل بخشی و سپیده قلیان را نیز مجددا دستگیر کردند. وضعیت کلیه این اسیران نامعلوم است و سرپرست دادسرای اوین، ناصری، علیرغم تعیین وثیقه سنگین از طرف بازپرس، مانع آزادی موقت آنهاست. بعلاوه، عسل محمدی و علی نجاتی نیز دوباره احضار شده اند. زندان اوین مشغول پرونده سازی سنگین برای این فعالین کارگری هستند.

امر آزادی این فعالین کارگری و کلیه زندانیان سیاسی امر همه ماست. باید برای آزادی کلیه آنها مجدانه بکوشیم. بویژه پس از کشته شدن زندانی ٢١ ساله علیرضا شیرمحمد علی که در زندان "فشافویه" کنار مجرمین عادی در اسارت قرار داشت و بشکلی وحشیانه با ضربات چاقو به قتل رسید، باید مبرمیت شرایط را درک کرده و مبارزات متشکل و متحدانه ای را برای آزادی تمام این زندانیان سازمان دهیم. باید با هوشیاری کامل شرایط آنها را تحت نظر داشته باشیم و جمهوری اسلامی را زیر فشار مداوم برای رسیدگی به شرایط آنها و آزادی آنها قرار دهیم. رژیم اسلامی نظام سرکوب، شکنجه و کشتار است. نباید بگذاریم که این جنایات ادامه یابد.

حزب کمونیست کارگری ایران - حکمتیست کلیه آزادیخواهان و برابری طلبان و فعالین کارگری را فرا می خواند که به مبارزه ای متحد، همبسته و متشکل برای آزادی این اسرا بپا خیزند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
١٣ ژوئن ٢٠١٩ – ٢٣ خرداد ١٣٨٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com