حمله تروریستی در هلند ۳ کشته و ۵ زخمی... این بار داعش به کشتار مردم بی‌گناه دست زد!

گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین در ایران
March 19, 2019

حمله تروریستی در هلند ۳ کشته و ۵ زخمی... این بار داعش به کشتار مردم بی‌گناه دست زد!
آنچه بشریت واقعا به آن نیاز دارد یک انقلاب رهایی‌بخش هست.

باوجوداینکه هنوز کلیه اخبار حمله تروریستی در هلند منتشر نشده است؛ و حاکمان نظام منسوخ سرمایه‌داری هلند تلاش می‌کنند اخبار را سانسور کنند تا جایی که اخبار ضدونقیض در این مورد منتشر می‌کنند ازجمله اینکه که فرد مظنون "یک مرد ۳۷ ساله به نام گوکمان تانس، متولد ترکیه است" و یکی از دادستان‌های هلند و همچنین دولت ترکیه اعلام کرد که این کشتار به "دلیل اختلافات خانوادگی" اتفاق افتاده است. ولی از لابه‌لای اخبار متناقض آنچه تاکنون روشن است اینستکه گوکمان تانس «قبلاً در جمهوری چچن روسیه جنگیده بود.» و جزئی از «گروه‌های جهادی، ازجمله متحدان داعش (گروه دولت اسلامی)، ..» هست و « برای پلیس شناخته شده بود» و «به خاطر ارتباط با داعش دستگیر اما بعداً آزاد شد."، دست به این عمل وحشیانه ترور در هلند ترور زده است.

طبق اخبار منتشرشده «سران گروه تروریستی "خلافت اسلامی" (داعش) در پیامی ویدیویی به گرفتن انتقام ماجرای خونین تیراندازی به مسلمانان در دو مسجد کرایست‌چرچ در نیوزیلند تهدید کرده‌اند.»
حادثه خونبار تروریستی تیراندازی در دو مسجد نیوزیلند از سوی یک نژادپرست سفید دوست فاشیست درواقع ادامه چرخه از خشونت و خونریزی هست از سوی دو نیروی منسوخ تاریخی که در  ۲۹ اسفند ۱۳۸۱ (۲۰ مارس ۲۰۰۳)  با حمله نظامی امپریالیسم آمریکا به عراق و سرنگونی حکومت صدام حسین کلید خورد؛ یکی از تأثیرات این حمله رشد بنیادگرایی مذهبی و عروج و تقویت گروه‌های اسلامی در سراسر جهان، ازجمله آفریقا و منطقه خاورمیانه هست. و در ادامه آن گروه تروریستی بنیادگرای اسلامی داعش در پاسخ  به حادثه کشتار مسلمانان در نیوزلند تهدید به انتقام‌گیری کرده است.

بنابراین آنچه در هلند به وقع پیوست پاسخی است "انتقامی" از سوی داعش به‌عنوان یک نیروی ارتجاعی منسوخ و پیامش چنین هست: که اگر فاشیست‌های نژادپرست سفیدپوست، مسلمانان را در نیوزلند ترور می‌کنند، "ما"(داعش) نیز در تقابل با آن مسیحیان را در هلند ترور می‌کند!!!
داعش تروریست می‌خواهد خود را به‌اصطلاح نزد مسلمانان مقبول و "نماینده" و "مدافع" آنان جا بزند که از حمایت آن‌ها برخوردار شود!!!

فراموش نکنیم که انتخاب ترامپ فاشیست نژاد‌پرست سفید به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا نژادپرستی و فاشیسم و تروریسم را در سراسر جهان رشد داده، تقویت و تشویق کرده است و آنچه ما با آن روبرو هستیم بقول رفیق آواکیان تقابل دونیروی منسوخ تاریخی که یکی به‌عنوان نماینده نظام جهانی سرمایه‌داری-امپریالیستی و دیگری یک نیروی بنیادگرای فاشیست و تروریست مذهبی(اسلام)، برای پیشبرد منافع استراتژیک و تحکیم زنجیر بردگی، ستم و استثمار بر بشریت تحت ستم در جهان می‌باشند. این دونیروی منسوخ در این جدال‌های ارتجاعی از یکدیگر مشروعیت می‌گیرند و تلاش می‌کنند نظام پوسیده‌شان را در میان مردم تحت ستم مقبول نشان دهند و درعین‌حال حال که باهم تضاد دارند و مشغول جنگ و ستیزند مرتباً یکدیگر را تقویت می‌کنند.

آن دسته از مردم که افکار و اندیشه‌اش را در انتخاب میان این دو نیرو محدود و قفل می‌نمایند به یک مفهوم واقعی معنی‌اش این است که خود و بقیه بشریت را به رضایت و سازش با وضعیت کنونی و ادامه کابوس وحشتناکی که از سوی این دو نیرو بر بشریت تحملی می‌شود، قرار داده است؛ تسلیم شرایط گشته و راه برون‌رفتی ورای جهان دهشتناک کنونی برای بشریت متصور نیست.

بشریت به یک جهان و آینده کاملاً متفاوت و به‌مراتب بهتر نیاز دارد، آینده‌ای فراتر از کلیه انواع استثمار و ستم، و همه روابط آنتاگونستی(ستیزه‌جویانه) بین مردم که از سوی این دو نیروی ارتجاعی منسوخ تاریخی بر آنان تحمیل می‌شود.
آنچه بشریت واقعا به آن نیاز دارد یک انقلاب رهایی‌بخش هست. انقلابی که جامعه سوسیالیستی نوین را برای رسیدن به هدف نهایی(جهانی کمونیستی)بوجود آورد. 

گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین کمونیسم در ایران
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ برابر با ۱۹ مارس ۲۰۱۹ 
 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com